Mam pytanie jak zrobić żeby w każdej rundzie dodawało set_user_armor(id,100)??
case 75:
{
player_item_name[id] = "Slaba kolczuga"
player_item_id[id] = rannum
if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Dostajesz + 100 do pancerza",player_item_name[id],player_arm[id])
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Set User
Temat rozp.
Gucio
, 19.09.2009 11:12
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.09.2009 11:12
#2
Napisano 19.09.2009 11:33
NP: tak
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("Plug-In", "0.1", "Knopers") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public Spawn(id) set_user_armor(id, 100);
#3
Napisano 19.09.2009 12:00
Dałem kod mógłbyś mi pokazać jak to ma wyglądać?
#4
Napisano 19.09.2009 12:15
Ja tam się na diablo nie znal ale w funkcji możesz dać warunek sprawdzający czy dany gracz ma ten item (np: na podstawie zmiennej logicznej) i w trakcie kupienia / znalezienia przypisać mu true a w trakcie zniszczenia / wyrzucenia przypisać false
#5
Napisano 19.09.2009 14:46
do Eventu RoundStart dopisz
add_armor(id)
potem pod itemami dodaj
public add_armor(id)
if (player_item_name[id] == 75) set_user_armor(id, 100)
add_armor(id)
potem pod itemami dodaj
public add_armor(id)
if (player_item_name[id] == 75) set_user_armor(id, 100)
#6
Napisano 19.09.2009 14:57
do Eventu RoundStart dopisz
add_armor(id)
potem pod itemami dodaj
public add_armor(id)
if (player_item_name[id] == 75) set_user_armor(id, 100)
a skąd pobierzesz id ? event roundstaru nie posiada id gracza ( bo nawet nie wie jakiego ) musiał by zrobić jeszcze for(new id; id<33; id++) i dopiero ten warunek i add_armor ewentualnie
#7
Napisano 20.09.2009 00:08
Już mówię
Tak wygląda roundstart diablo, więc pętla jest
Tak wygląda roundstart diablo, więc pętla jest
public RoundStart(){ for (new i=0; i < 33; i++){ used_item[i] = false count_jumps(i) DemageTake1[i]=1 give_knife(i) JumpsLeft[i]=JumpsMax[i] if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1 else g_haskit[i]=0 set_renderchange(i) if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66) { changeskin(i,0) } } kill_all_entity("throwing_knife") Bot_Setup() ghost_check = false check_class() use_addtofullpack = false SpawnPowerup() }
#8
Napisano 20.09.2009 07:49
To napisz że w pętli funkcji eventu a nie w samej funkcji eventu ;>
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych