Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Set User


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gucio

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:242
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 19.09.2009 11:12

Mam pytanie jak zrobić żeby w każdej rundzie dodawało set_user_armor(id,100)??

case 75:
{
player_item_name[id] = "Slaba kolczuga"
player_item_id[id] = rannum
if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Dostajesz + 100 do pancerza",player_item_name[id],player_arm[id])
}
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 19.09.2009 11:33

NP: tak
#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <fun>



public plugin_init() {

	register_plugin("Plug-In", "0.1", "Knopers")

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

}

public Spawn(id) set_user_armor(id, 100);

  • +
  • -
  • 0

#3 Gucio

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:242
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 19.09.2009 12:00

Dałem kod mógłbyś mi pokazać jak to ma wyglądać?
  • +
  • -
  • 0

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 19.09.2009 12:15

Ja tam się na diablo nie znal ale w funkcji możesz dać warunek sprawdzający czy dany gracz ma ten item (np: na podstawie zmiennej logicznej) i w trakcie kupienia / znalezienia przypisać mu true a w trakcie zniszczenia / wyrzucenia przypisać false ;P
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 19.09.2009 14:46

do Eventu RoundStart dopisz
add_armor(id)

potem pod itemami dodaj
public add_armor(id)
if (player_item_name[id] == 75) set_user_armor(id, 100)
  • +
  • -
  • 0

#6 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 19.09.2009 14:57

do Eventu RoundStart dopisz
add_armor(id)

potem pod itemami dodaj
public add_armor(id)
if (player_item_name[id] == 75) set_user_armor(id, 100)



a skąd pobierzesz id ? event roundstaru nie posiada id gracza ( bo nawet nie wie jakiego ) musiał by zrobić jeszcze for(new id; id<33; id++) i dopiero ten warunek i add_armor ewentualnie
  • +
  • -
  • 0

#7 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 20.09.2009 00:08

Już mówię ;)

Tak wygląda roundstart diablo, więc pętla jest :)
public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
		used_item[i] = false
		count_jumps(i)
		DemageTake1[i]=1
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
		
		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0


		set_renderchange(i)	
		if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
		{
			changeskin(i,0) 
		}
	}
		
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
	SpawnPowerup()
}

  • +
  • -
  • 0

#8 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 20.09.2009 07:49

To napisz że w pętli funkcji eventu a nie w samej funkcji eventu ;>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych