Witam jak ustawić żeby po kupieni tej klasy była na zawsze
klase co rundę trzeba kupić ja chce żeby tylko raz ją trza było kupić proszę o pomoc
http://amxx.pl/pastebin/1v9o5cy9tq6rb/proszę o pomoc daje +++++
Edited by TopRed, 11.04.2015 17:10.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 11.04.2015 16:51
Witam jak ustawić żeby po kupieni tej klasy była na zawsze
klase co rundę trzeba kupić ja chce żeby tylko raz ją trza było kupić proszę o pomoc
http://amxx.pl/pastebin/1v9o5cy9tq6rb/proszę o pomoc daje +++++
Edited by TopRed, 11.04.2015 17:10.
Posted 11.04.2015 18:13
w sklepie o kupieniu klasy zapisujesz do pliku/bazy jej nick/steamid/ip, nastepnie podczas aktywacji klasy sprawdzasz czy nick/steamid/ip osoby jest w pliku/bazie, jeśli nie to blokujesz (zwracasz COD_STOP) w przeciwnym wypadku pozwalasz graczowi używać klasy zwracając COD_CONTINUE
@edit:
poprawiono
Edited by plx211, 11.04.2015 18:40.
Posted 11.04.2015 18:36
#define COD_CONTINUE 0 #define COD_STOP 4
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
Posted 11.04.2015 22:23
#define COD_CONTINUE 0 #define COD_STOP 4
czyli jeśli to wpiszę to wszystko będzie działać ?
Posted 11.04.2015 22:25
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT) { client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT); return COD_STOP;a } ma_klase[id] = true; cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT); return COD_CONTINUE; tu mam cod continue to dlaczego to nie działa ? :D
Posted 11.04.2015 22:27
To był komentarz do mojej odpowiedzi.czyli jeśli to wpiszę to wszystko będzie działać ?#define COD_CONTINUE 0 #define COD_STOP 4
Posted 11.04.2015 22:34
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define COD_CONTINUE 0 #define COD_STOP 4 #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; native cod_get_user_coins(id); native cod_set_user_coins(id, wartosc); #define KOSZT 10 //Ile ma kosztowac klasa ? public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT) { client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT); return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }zrobiłem tak i nie działa
Posted 12.04.2015 09:43
#define COD_CONTINUE 0 #define COD_STOP 4
To masz już w codmod.inc więc bez potrzeby to dodajesz, pewnie zwróci Ci błąd.
Problem masz tutaj
if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT) { client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT); return COD_STOP; }
Musisz zapisywać sobie czy gracz kupił tę klasę do jakiejś zmiennej i sprawdzać w tym evencie, bo tak to wychodzi tylko na tyle że zabiera mu kase za każdym razem gdy wybiera tę klasę.
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
Posted 13.04.2015 17:59
A umiał byś mi to zrobić czy raczej nie ?
Posted 16.04.2015 17:12
Ta wklejka ma hasło
#define COD_CONTINUE 0 #define COD_STOP 4To masz już w codmod.inc więc bez potrzeby to dodajesz, pewnie zwróci Ci błąd.
Problem masz tutaj
if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT) { client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT); return COD_STOP; }Musisz zapisywać sobie czy gracz kupił tę klasę do jakiejś zmiennej i sprawdzać w tym evencie, bo tak to wychodzi tylko na tyle że zabiera mu kase za każdym razem gdy wybiera tę klasę.
To był komentarz do mojej odpowiedzi.
czyli jeśli to wpiszę to wszystko będzie działać ?#define COD_CONTINUE 0 #define COD_STOP 4
to co nie pomożecie już ??
oczywiście rozumie jak nie chcecie to nie ale się tak juz jarałem że to zrobimy
z góry dzięki
Posted 19.04.2015 16:56
|
[ROZWIĄZANE] [QTM.Peyote] Dopisanie informacji do /klasyStarted by Lakrouss , 04.04.2024 cod, codmod |
|
|
||
CoD Mod 1.6 TutorialCoD 1.6 scripting tutorial ( Indonesian Language, you can use google translate ) Started by MasamuneDate , 27.04.2022 tutorial, guide, codmod and 1 more... |
|
|
|||
Help with say /statsWhat i want is when you level up, it automaticly say /stats Started by MasamuneDate , 12.05.2020 plugin, codmod |
|
|
|||
|
Pytanie: czy można przerobić jump bomb na cod mod'a??????? Started by Ziom Permininion , 04.05.2020 pytaneczko, codmod |
|
|
||
CoDMoDCoDMoD Start Started by HUNT123 , 08.12.2019 codmod, 251, hunt |
|
|
0 members, 1 guests, 0 anonymous users