Siemka.
Mam problem.
Z hudem
nie wyswiętla mi go w ogóle cvary odpowiadające za hud mam ON...
Próbowałem wlasny osobny hud w tym samym pluginie dodac nie moge
Help MY daje+ za pozytywny wpis.
Podejrzewam że cos popsułem w tych publicach
Nie moge sie skapnąć co nie tak
proszę o pomoc
public show_main_menu_level(id) { if ( !is_user_alive(id) ) return; new szInfo[60], szChooseT[40], szLastG[40]; formatex(szInfo, charsmax(szInfo), "\yWybor frakcji"); new menu = menu_create(szInfo , "main_menu_level"); formatex(szChooseT, charsmax(szChooseT), "Nowe bronie"); menu_additem(menu, szChooseT, "1", 0); formatex(szLastG, charsmax(szLastG), "Stare bronie"); menu_additem(menu, szLastG, "2", 0); new szExit[15]; formatex(szExit, charsmax(szExit), "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, szExit); menu_display(id , menu , 0); } public main_menu_level(id , menu , item) { if ( !is_user_alive(id) ) { return PLUGIN_HANDLED; } #if defined ZOMBIE_PLAGUE if ( zp_has_round_started() && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T ) return PLUGIN_HANDLED; #endif if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback); new item_id = str_to_num(data); switch (item_id) { case 1: // show pistols { show_menu_level_pistol(id); } case 2: // last weapons { if ( PlayerLevel[id] > MAX_PISTOLS_MENU - 1 ) { give_weapon_menu(id, g_remember_selection[id], 1, 1); give_weapon_menu(id, g_remember_selection_pistol[id], 0, 0); } else if ( PlayerLevel[id] < MAX_PISTOLS_MENU ) { give_weapon_menu(id, g_remember_selection_pistol[id], 1, 1); } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } // Menu Level Style Pistols public show_menu_level_pistol(id) { if ( !is_user_alive(id) ) return; new szInfo[60]; formatex(szInfo, charsmax(szInfo), "Wybierz bron:"); new menu = menu_create(szInfo , "pistol_menu"); for (new item_id = 0; item_id < MAX_PISTOLS_MENU; item_id++) { new szItems[60], szTempid[32]; if ( PlayerLevel[id] >= GUN_LEVELS[item_id] ) { formatex(szItems, charsmax(szItems), "\w%s \r| \wPoziom: \y%i", RANK[item_id], GUN_LEVELS[item_id] ) num_to_str(item_id, szTempid, charsmax(szTempid) ); menu_additem(menu, szItems, szTempid, 0); } else { formatex(szItems, charsmax(szItems), "\d%s \y|\rPoziom: %i", RANK[item_id], GUN_LEVELS[item_id] ) menu_additem(menu, szItems, "999", 0, menu_makecallback("CallbackMenu")); } } new szNext[15], szBack[15], szExit[15]; formatex(szBack, charsmax(szBack), "Cofnij"); formatex(szNext, charsmax(szNext), "Dalej"); formatex(szExit, charsmax(szExit), "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, szBack) menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, szNext) menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, szExit) menu_display(id , menu , 0); }
Załączone pliki
Użytkownik Wiktor.? edytował ten post 20.02.2015 17:42