←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z wywołaniem TE_SetupBeamRingPoint

  • +
  • -
Sniper Elite's Photo Sniper Elite 18.02.2015

Witam. 2 dni się z tym już męczę i nie wychodzi. Próbuję zrobić rozchodzący się okrąg na bycie. Robiłem to na kilka sposobów, żaden nie chce działać. Najpierw wysyłam id bytu do CreateTimer, a następnie pobieram jego współrzędne i odpalam funkcję. Modele pobieram wcześniej w OnMapStart.

public Action:Lecz(Handle:timer, Handle:data)
{
    new client;
    new ent;
    
    ResetPack(data);
    client = ReadPackCell(data);
    ent = ReadPackCell(data);
    
    new Float: locationEnt[3], Float:locationPlayer[3], Float:locationOwner[3];
    GetEntPropVector(ent, Prop_Send, "m_vecOrigin", locationEnt);
    GetClientAbsOrigin(client, locationOwner);
    
    
    //rozchodzace sie kolo
    new ringColor[4]={0,255,0,0};
    TE_SetupBeamRingPoint(locationEnt, 20.0, 200.0, g_beam, g_halo, 5, 15, 1.0 ,15.0 ,0.0 ,ringColor, 1, 0);
    TE_SendToAll();
    ...
}

Wie ktoś co jest nie tak? error logi czyste.

 

Quote