[KOSZ] Błąd registerham
KryzysMajatkowy
17.02.2015
Witam, mam oto taki problem z serwerem gdy próuję go odpalić nie chce się włączyć
L 02/17/2015 - 19:36:27: Start of error session. L 02/17/2015 - 19:36:27: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20150217.log") L 02/17/2015 - 19:36:27: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve vtable for "player", hook for "SpawnPlayer" not active. L 02/17/2015 - 19:36:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "klasypaintball.amxx") L 02/17/2015 - 19:36:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam") L 02/17/2015 - 19:36:27: [AMXX] [0] klasypaintballmod_2766316.sma::plugin_init (line 197) L 02/17/2015 - 19:37:05: Start of error session. L 02/17/2015 - 19:37:05: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20150217.log") L 02/17/2015 - 19:37:05: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve vtable for "player", hook for "SpawnPlayer" not active. L 02/17/2015 - 19:37:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "klasypaintball.amxx") L 02/17/2015 - 19:37:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam") L 02/17/2015 - 19:37:05: [AMXX] [0] klasypaintballmod_2766316.sma::plugin_init (line 197)
public plugin_init() { register_plugin("Deathrun EXP Mod", "v5.1", "Mentos"); register_event("DeathMsg", "Death", "a"); register_logevent("EventRoundEnd", 2, "1=Round_End"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnPlayer", 1); register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); register_concmd("reset_player", "CmdReset", ADMIN_IMMUNITY, "<nick, #userid, authid>"); register_concmd("give_exp", "CmdGiveLvl", ADMIN_IMMUNITY, "<nick, #userid, authid>"); register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase"); register_clcmd("say /klasy", "MenuOpisKlas"); register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty"); register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty"); register_clcmd("say /reset", "Resetuj"); xp_kill = register_cvar("xp_kill", "15"); xp_higher = register_cvar("xp_higher", "5"); xp_vip = register_cvar("xp_vip", "5"); SyncHud = CreateHudSyncObj(); g_vault = nvault_open("DeathrunXP"); register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); register_event( "CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be" ); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage"); g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos"); g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK"); set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b"); register_clcmd("say /testt", "PlayerInfo"); //set_task(0.1, "PlayerInfo",0,"",0,"b"); register_event("HLTV", "round_bstart", "a", "1=0", "2=0") register_event("TextMsg", "Restart", "a", "2=#Game_will_restart_in") register_clcmd("fullupdate", "Update") register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "b") pThrowSpeed = register_cvar("sv_hookthrowspeed", "1000") pSpeed = register_cvar("sv_hookspeed", "300") pWidth = register_cvar("sv_hookwidth", "32") pSound = register_cvar("sv_hooksound", "1") pPlayers = register_cvar("sv_hookplayers", "0") pInterrupt = register_cvar("sv_hookinterrupt", "0") pHookSky = register_cvar("sv_hooksky", "0") pOpenD
Dokładnie linia 197 to ta
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnPlayer", 1);
Użytkownik KryzysMajatkowy edytował ten post 17.02.2015 19:42
ogieR8
18.02.2015
Event zarejestrowales, a odwołałeś się do niego ? Masz coś takiego ja public 'SpawnPlayer' ?
radim
18.02.2015
Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.