de_dust_lazz
Lazzurowy
11.01.2015
http://speedy.sh/CQc...e-dust-lazz.bsp
psilocybe
27.01.2015
Jest i mapka, nie powala ale zawsze się komuś może przydać
Sprawdziłem z nudów no i nie powala, masz racje
Jak chcesz robić mapy, musisz wyrobić sobie pewne nawyki, a robiąc te mapy źle wyrobisz sobie złe nawyki
Nie chce mi się wymieniać błędów bo jest ich wiele, najbardziej razi brak zachowanych proporcji (skrzynki, drzwi), brak ładu o detalach nie wspomnę. Ale nie o tym chciałem pisać.
Chciałem o tym czego nie widać i czego nie zauważy gracz na nowszym sprzęcie, za to bardzo odczują gracze na słabszych komputerach.
Jest to screen w Twojej mapy, w trybie deweloperskim z parametrem gl_wireframe, jak widać stoję w samym rogu mapy i widzę całą mapkę (silnik renderuje praktycznie całą mapę). Jest to niedopuszczalne! O ile Twoja mapka jest jeszcze mała, to na większej spadek FPS był by tak drastyczny że po prostu nie dało by się grać.
Optymalizacja mapy pod tym kątem nie jest łatwa, najważniejszy jest początek, źle zaprojektowana przestrzeń będzie bezużyteczna. Podejrzewam że Twoja mapka kartki nie widziała
Podstaw po polsku dowiesz się tutaj: http://hlmaps.noskil.../page.php?id=43- zrozumiesz dlaczego o tym wszystkim piszę jak przeczytasz. Zrozumiesz też trochę jak działa silnik GoldSrc.
Więcej z angielska: http://cs.gamebanana.com/tuts/11466- jak nie znasz języka to przynajmniej przeanalizuj dokładnie screeny, może czegoś się nauczysz.
Ocena ogólna: 3/10
Jeden plus jest taki że widziałem gorsze mapy