Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wydłużeni czasu trwania Sprite'a


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Last One

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzyska Wola
Offline

Napisano 09.01.2015 19:15

Witam.

Chciałem wydłużyć czas trwania pewnego sprite, ale nie mam pojęcia jak.

 

public PokazSprite(attacker, Sprites: sprite) {

if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
static origin[3];
get_user_origin(attacker, origin);
 
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin);
write_byte(TE_SPRITE);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]+65);
write_short(gPluginSprites[sprite][sdPointer]); 
write_byte(10);
write_byte(250);
message_end();
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Muszę tu zastosować jakieś inne funkcje? Bo więcej wartości nie można dopisać do TE_SPRITE.


  • +
  • -
  • 0

--<<SPRZEDAM>>--

UNIKALNĄ MODYFIKACJĘ BF2

Modyfikacja zawiera: EXP oraz LVL do wbijania rang zamiast zabić, Umiejętność na mapę dostępną po uzyskaniu odpowiedniego LVL, skiny broni po osiągnięciu określonej liczby medali, 52 odznaki, 33 rangi w tym 8 rang specjalnych, 170 lvl, wbudowany VIP i wiele innych mniejszych modyfikacji. Modyfikacja nie zawiera bugów i jest mojego autorstwa. 

Kontakt: GG-22185431 | Steam- Last One XXX | PW na forum. 


#2 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 09.01.2015 20:12

Jedynie set_task.


  • +
  • -
  • 1

#3 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 09.01.2015 20:21

Lub dodanie do sprite'a odpowiedniej ilości klatek co znacznie zwiększy jego wagę ;)


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#4 Last One

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzyska Wola
Offline

Napisano 09.01.2015 20:24

Dodanie klatek raczej odpada... Wagi mi nie trzeba ;) Natomiast jak użyć tego taska do tej linijki?

 

case 1: {

PokazSprite(victim, sJeden);
Zabicie[victim] = true;
}

 


  • +
  • -
  • 0

--<<SPRZEDAM>>--

UNIKALNĄ MODYFIKACJĘ BF2

Modyfikacja zawiera: EXP oraz LVL do wbijania rang zamiast zabić, Umiejętność na mapę dostępną po uzyskaniu odpowiedniego LVL, skiny broni po osiągnięciu określonej liczby medali, 52 odznaki, 33 rangi w tym 8 rang specjalnych, 170 lvl, wbudowany VIP i wiele innych mniejszych modyfikacji. Modyfikacja nie zawiera bugów i jest mojego autorstwa. 

Kontakt: GG-22185431 | Steam- Last One XXX | PW na forum. 


#5 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 09.01.2015 20:57

public PokazSprite(attacker, Sprites: sprite) {
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	static origin[3];
	get_user_origin(attacker, origin);
	
	message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin);
	write_byte(TE_SPRITE);
	write_coord(origin[0]);
	write_coord(origin[1]);
	write_coord(origin[2]+65);
	write_short(gPluginSprites[sprite][sdPointer]); 
	write_byte(10);
	write_byte(250);
	message_end();
	
	set_task(0.1,"PokazSprite",attacker);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Sprobuj tak ale nie wiem czy bedzie dzialac poprawnie poniewaz w PokazSprite masz dwa argumenty.


  • +
  • -
  • 1

#6 Last One

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzyska Wola
Offline

Napisano 09.01.2015 23:14

Niestety to nie działa. Nawet się nie wyświetla.
  • +
  • -
  • 0

--<<SPRZEDAM>>--

UNIKALNĄ MODYFIKACJĘ BF2

Modyfikacja zawiera: EXP oraz LVL do wbijania rang zamiast zabić, Umiejętność na mapę dostępną po uzyskaniu odpowiedniego LVL, skiny broni po osiągnięciu określonej liczby medali, 52 odznaki, 33 rangi w tym 8 rang specjalnych, 170 lvl, wbudowany VIP i wiele innych mniejszych modyfikacji. Modyfikacja nie zawiera bugów i jest mojego autorstwa. 

Kontakt: GG-22185431 | Steam- Last One XXX | PW na forum. 


#7 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 09.01.2015 23:17

Dlatego ze jest potrzebne id sprit'a. To jest jedyny spirte ktore wyswietlasz ?? Jezeli tak to mozna je wyciagnac do globalnej bo nie wiem jak z tym wyjsc z taska.


Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 09.01.2015 23:17

  • +
  • -
  • 1

#8 Last One

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzyska Wola
Offline

Napisano 09.01.2015 23:29

Niestety ale nie. Spritów jest trochę. Dokładniej jest to plugin Death Sprites & Sounds. Tylko wywaliłem dźwięki.
  • +
  • -
  • 0

--<<SPRZEDAM>>--

UNIKALNĄ MODYFIKACJĘ BF2

Modyfikacja zawiera: EXP oraz LVL do wbijania rang zamiast zabić, Umiejętność na mapę dostępną po uzyskaniu odpowiedniego LVL, skiny broni po osiągnięciu określonej liczby medali, 52 odznaki, 33 rangi w tym 8 rang specjalnych, 170 lvl, wbudowany VIP i wiele innych mniejszych modyfikacji. Modyfikacja nie zawiera bugów i jest mojego autorstwa. 

Kontakt: GG-22185431 | Steam- Last One XXX | PW na forum. 


#9 Last One

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzyska Wola
Offline

Napisano 10.01.2015 08:52

Najlepsze było by przerobienie pluginu na wyświetlanie tylko u zabójcy na ekranie, a nie nad ciałem. Można też pokombinować z pierwszym write_byte i zmienić go. Najważniejsze to, aby zachować ideę działania pluginu.
  • +
  • -
  • 0

--<<SPRZEDAM>>--

UNIKALNĄ MODYFIKACJĘ BF2

Modyfikacja zawiera: EXP oraz LVL do wbijania rang zamiast zabić, Umiejętność na mapę dostępną po uzyskaniu odpowiedniego LVL, skiny broni po osiągnięciu określonej liczby medali, 52 odznaki, 33 rangi w tym 8 rang specjalnych, 170 lvl, wbudowany VIP i wiele innych mniejszych modyfikacji. Modyfikacja nie zawiera bugów i jest mojego autorstwa. 

Kontakt: GG-22185431 | Steam- Last One XXX | PW na forum. 


#10 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.01.2015 12:25

jeden byte (chyba ten 10) jest od wyswietlania ilosci klatek na sekunde, daj mniej klatek, beda sie wolniej zmienialy, bedzie dluzej


  • +
  • -
  • 1

#11 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.01.2015 12:30

public PokazSprite(attacker, Sprites: sprite) {
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	static origin[3];
	get_user_origin(attacker, origin);
	
	message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin);
	write_byte(TE_SPRITE);
	write_coord(origin[0]);
	write_coord(origin[1]);
	write_coord(origin[2]+65);
	write_short(gPluginSprites[sprite][sdPointer]); 
	write_byte(10);
	write_byte(250);
	message_end();
	
	set_task(0.1,"PokazSprite",attacker);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Sprobuj tak ale nie wiem czy bedzie dzialac poprawnie poniewaz w PokazSprite masz dwa argumenty.

 

To nie ma prawa działać, może jedynie generować error logi, robiąc task wysyłasz tylko id do funkcji, która oczekuje dwóch argumentów.


  • +
  • -
  • 1

#12 Last One

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzyska Wola
Offline

Napisano 10.01.2015 13:19

Ten byte 10 jest od skali sprite. Bawilem się tym. Natomiast ten drugi nie wiem od czego jest.
  • +
  • -
  • 0

--<<SPRZEDAM>>--

UNIKALNĄ MODYFIKACJĘ BF2

Modyfikacja zawiera: EXP oraz LVL do wbijania rang zamiast zabić, Umiejętność na mapę dostępną po uzyskaniu odpowiedniego LVL, skiny broni po osiągnięciu określonej liczby medali, 52 odznaki, 33 rangi w tym 8 rang specjalnych, 170 lvl, wbudowany VIP i wiele innych mniejszych modyfikacji. Modyfikacja nie zawiera bugów i jest mojego autorstwa. 

Kontakt: GG-22185431 | Steam- Last One XXX | PW na forum. 


#13 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 10.01.2015 14:51

Ten drugi to jasność sprita.
  • +
  • -
  • 1

#14 Last One

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzyska Wola
Offline

Napisano 10.01.2015 15:55

Macie jakieś propozycje jak to napisać/poprawić kod tak aby można było dłużej wyświetlać sprite. Druga fajna opcja to wyświetlanie tego sprite na ekranie gracza nie nad cialem. Jeśli ktoś ma jakieś pojęcie w tym temacie niech się wypowie.
  • +
  • -
  • 0

--<<SPRZEDAM>>--

UNIKALNĄ MODYFIKACJĘ BF2

Modyfikacja zawiera: EXP oraz LVL do wbijania rang zamiast zabić, Umiejętność na mapę dostępną po uzyskaniu odpowiedniego LVL, skiny broni po osiągnięciu określonej liczby medali, 52 odznaki, 33 rangi w tym 8 rang specjalnych, 170 lvl, wbudowany VIP i wiele innych mniejszych modyfikacji. Modyfikacja nie zawiera bugów i jest mojego autorstwa. 

Kontakt: GG-22185431 | Steam- Last One XXX | PW na forum. 


#15 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 10.01.2015 17:26

Wyświetlanie na ekranie jest nie możliwe. Chociaż dark napisał plugin,który daje podobny efekt. Nie wyświetlisz nic bez ingerencji w hud.txt

Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 10.01.2015 17:27

  • +
  • -
  • 1

#16 Last One

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzyska Wola
Offline

Napisano 10.01.2015 20:09

To jest najmniejszy problem. Wazniejsze jest dłuższe wyświetlanie.
  • +
  • -
  • 0

--<<SPRZEDAM>>--

UNIKALNĄ MODYFIKACJĘ BF2

Modyfikacja zawiera: EXP oraz LVL do wbijania rang zamiast zabić, Umiejętność na mapę dostępną po uzyskaniu odpowiedniego LVL, skiny broni po osiągnięciu określonej liczby medali, 52 odznaki, 33 rangi w tym 8 rang specjalnych, 170 lvl, wbudowany VIP i wiele innych mniejszych modyfikacji. Modyfikacja nie zawiera bugów i jest mojego autorstwa. 

Kontakt: GG-22185431 | Steam- Last One XXX | PW na forum. 


#17 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 10.01.2015 20:48

Tylko ze jezeli wstawiasz to na serwer to nic z tego nie da ze edytujesz hud.txt na serwerze. Hud.txt musi byc zmienione w plikach gracza a z tego co wiem to regulamin forum zabrania tego. Nie otrzymasz pomocy z wyswietlaniem sprita w hud i manipulowaniem hud.txt

 

A jezeli chodzi o temat to moze zmien sposob wyswietlania na ten.

        message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin_gracza)
	write_byte(TE_SPRITETRAIL) // TE ID
	write_coord(origin_gracza[0]) // x
	write_coord(origin_gracza[1]) // y
	write_coord(origin_gracza[2]) // z
	write_coord(origin_gracza[0]) // x
	write_coord(origin_gracza[1]) // y
	write_coord(origin_gracza[2]) // z
	write_short(sprite_twoje]) // Sprite Index
	write_byte(1) // Count
	write_byte(50) // Life - Dlugosc trwania w 0.1 czyli 5 sec jest teraz
	write_byte(8) // Scale
	write_byte(1) // Velocity Along Vector ... tu zostaw na 1
	write_byte(1) // Rendomness of Velocity ... tu zostaw na 1
	message_end();

Teraz jezeli chcesz aby sprite wyswietlalo sie nad zabitym graczem to w public death pobierasz jego origin i przesylasz tutaj.


Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 10.01.2015 20:49

  • +
  • -
  • 1

#18 Last One

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzyska Wola
Offline

Napisano 10.01.2015 22:31

Moge zrezygnować z tych 3 pozostałych? Bo nie wiem co tam wpisać
  • +
  • -
  • 0

--<<SPRZEDAM>>--

UNIKALNĄ MODYFIKACJĘ BF2

Modyfikacja zawiera: EXP oraz LVL do wbijania rang zamiast zabić, Umiejętność na mapę dostępną po uzyskaniu odpowiedniego LVL, skiny broni po osiągnięciu określonej liczby medali, 52 odznaki, 33 rangi w tym 8 rang specjalnych, 170 lvl, wbudowany VIP i wiele innych mniejszych modyfikacji. Modyfikacja nie zawiera bugów i jest mojego autorstwa. 

Kontakt: GG-22185431 | Steam- Last One XXX | PW na forum. 


#19 Last One

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzyska Wola
Offline

Napisano 10.01.2015 22:32

Jakbys mógł podstawić do mojego to byłbym wdzięczny :) mimo to dzięki +++
  • +
  • -
  • 0

--<<SPRZEDAM>>--

UNIKALNĄ MODYFIKACJĘ BF2

Modyfikacja zawiera: EXP oraz LVL do wbijania rang zamiast zabić, Umiejętność na mapę dostępną po uzyskaniu odpowiedniego LVL, skiny broni po osiągnięciu określonej liczby medali, 52 odznaki, 33 rangi w tym 8 rang specjalnych, 170 lvl, wbudowany VIP i wiele innych mniejszych modyfikacji. Modyfikacja nie zawiera bugów i jest mojego autorstwa. 

Kontakt: GG-22185431 | Steam- Last One XXX | PW na forum. 


#20 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 10.01.2015 22:42

Zmieniont nie testowany...

public PokazSprite(attacker, Sprites: sprite) {
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	static origin[3];
	get_user_origin(attacker, origin);
	
	message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
	write_byte(TE_SPRITETRAIL) // TE ID
	write_coord(origin[0]) // x
	write_coord(origin[1]) // y
	write_coord(origin[2]) // z
	write_coord(origin[0]) // x
	write_coord(origin[1]) // y
	write_coord(origin[2]) // z
	write_short(gPluginSprites[sprite][sdPointer]); // Sprite Index
	write_byte(1) // Ilosc wyswietlanych Sprite ... Zostawiamy 1 aby 1 sie wyswietlilo
	write_byte(50) // Life - Dlugosc trwania w 0.1 czyli 5 sec jest teraz
	write_byte(8) // Scale czyli rozmiar sprite
	write_byte(1) // Velocity Along Vector ... Zostaw na 1
	write_byte(1) // Rendomness of Velocity ... Zostaw na 1
	message_end();
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Lecz sadze ze masz tu pewien blad chyba ze sie myle. Jezeli chcesz aby sprite bylo wyswietlane w tym miejscu w ktorym ty stoisz to kod powyzej to zrobi.

 

Ale sadze ze sprite powinno sie wyswietlac w miejscu zabitego gracza. Jezeli tak to zamien w tym kodzie wszystkie attacker na id albo victim w zaleznosci z czego korzystasz... musisz po testowac jbc

 

 


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych