←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Czy da się zmienić ścieżkę do modeli paint...

`Krzychuu - zdjęcie `Krzychuu 03.01.2015

Czy da się zmienić ścieżkę do modeli paintballa? zamiast models/ to models/WyspaSkilla/ ???

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
wiwi249 - zdjęcie wiwi249 03.01.2015

Da się.

Odpowiedz

`Krzychuu - zdjęcie `Krzychuu 03.01.2015


Da się.

 

a możesz mi to zrobić mi ?? ścieżka to models/WyspaSkilla

Odpowiedz

  • +
  • -
pro100wHS - zdjęcie pro100wHS 03.01.2015

Skoro dało się wprowadzić taką ścieżkę do pliku/plików to da się wprowadzić i inną :)

 

Wszędzie gdzie masz:

models/

zamieniasz na:

models/WyspaSkilla/

Proste? Proste :)

 

Odpowiedz

`Krzychuu - zdjęcie `Krzychuu 03.01.2015


Proste? Proste

 

jak tak robię to jak komplikuje to wyskakują błędy ale komplikuje zaraz wstawię na serwer i napiszę czy działa

 

nie działa jest zwykła broń


Użytkownik `Krzychuu edytował ten post 03.01.2015 12:15
Odpowiedz

  • +
  • -
pro100wHS - zdjęcie pro100wHS 03.01.2015

 


Proste? Proste

 

jak tak robię to jak komplikuje to wyskakują błędy ale komplikuje zaraz wstawię na serwer i napiszę czy działa

 

nie działa jest zwykła broń

 

Zajrzałem trochę wnikliwiej do kodu. Znalazłem taki warunek:

if (equali(model, "models/v_mp5.mdl") && get_pcvar_num(pbgun))
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, (get_user_team(id) == 1) ? g_pbgun_models[tgun] : g_pbgun_models[ctgun]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, (ctgun) ? "models/p_pbgun1.mdl" : "models/p_pbgun.mdl");
}

Zauważ, że sam warunek odwołuje się do broni standardowych. Sam warunek trzeba zostawić, a edytować kod, któy jest wykonywany, gdy warunek jest spełniony. Tyczy się to też m.in.:

 

else if (equali(model, "models/v_usp.mdl") && get_pcvar_num(pbusp))
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbusp.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbusp.mdl");
}
else if (equali(model, "models/v_glock18.mdl") && get_pcvar_num(pbglock))
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbglock.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbglock.mdl");
}
if (equali(model, "models/w_mp5.mdl")) 
if (get_pcvar_num(pbgun))
{
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_pbgun.mdl");
return FMRES_SUPERCEDE;
}

Uważaj tylko na ten warunek:

if (is_user_alive(id))
{
new model[25];
pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
if (containi(model, "models/v_pbgun") != -1)
return 1;
else if (equali(model, "models/v_pbusp.mdl"))
return 2;
else if (equali(model, "models/v_pbglock.mdl"))
return 3;
}

On się odwołuje do modeli paintballa. Ty chcesz te modele zmienić, więc trzeba w tym przypadku dokonać edycji :)

Odpowiedz

`Krzychuu - zdjęcie `Krzychuu 03.01.2015

On się odwołuje do modeli paintballa. Ty chcesz te modele zmienić, więc trzeba w tym przypadku dokonać edycji 
:)

 

 

czyli jak chce zmienić modele do innego folderu to co muszę edytować?

Odpowiedz

  • +
  • -
KarlikAśki - zdjęcie KarlikAśki 03.01.2015

Musisz edytować podać ścieżkę oraz wrzucić go.

Odpowiedz

`Krzychuu - zdjęcie `Krzychuu 03.01.2015

Musisz edytować podać ścieżkę oraz wrzucić go.


Ale ja nie wiem co edytować.
Odpowiedz

  • +
  • -
pro100wHS - zdjęcie pro100wHS 03.01.2015

Musisz edytować podać ścieżkę oraz wrzucić go.

Ale ja nie wiem co edytować.

Musisz edytować kod pluginu
Odpowiedz

`Krzychuu - zdjęcie `Krzychuu 03.01.2015

Musisz edytować kod pluginu


A możesz mi to zrobić?
Odpowiedz

  • +
  • -
pro100wHS - zdjęcie pro100wHS 04.01.2015

Nie. Dział w którym to napisałeś to PROBLEMY. Ja zgodnie z przeznaczeniem działu wyjaśniłem ci, gdzie leży problem- i tu się moja rola kończy, a rozpoczyna twoja :)

Odpowiedz

`Krzychuu - zdjęcie `Krzychuu 04.01.2015


Nie. Dział w którym to napisałeś to PROBLEMY. Ja zgodnie z przeznaczeniem działu wyjaśniłem ci, gdzie leży problem- i tu się moja rola kończy, a rozpoczyna twoja

 

ok to napisz mi tylko jaki kod muszę przerobić bo tyle ich tam napisałeś że nie wiem który

Odpowiedz