Witam. Zrobiłem unikalną klasę ale nie wychodzi mi jedna umiejętność. Mianowicie chodzi mi o multti jump.
Czy pomógłby mi ktoś dodać te skoki? Ponieważ nie wiem czy dobrze wstawiłem, myślę że nie bo wyskakują mi errory 017.. skoki.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "M4lina [Mega Premium]"; new const opis[] = "Ma autoBH, 1/1 z noza [PPM], 2 skoki, niewidzialna podczas kucania"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; #define FL_WATERJUMP (1<<11) // popping out of the water #define FL_ONGROUND (1<<9) // not moving on the ground new bool:ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Ciasteczkowy"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); } public cod_class_enabled(id) { { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) { client_print(id, print_chat, "[M4lina [Mega Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; } return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; }