Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klasę Hitman i 5 innychCod Mod

klasa cod mod klasy prośba

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kuleczka

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 03.11.2014 09:21

Proszę o zrobienie tych klas z góry dziękuje.
 
1. Hitman 
 
HP: 25
Wytrzymałość : 0
Kondycja : 10
Inteligencja : - 5
Broń : AWP, Scout
 
Opis : Zwiększone obrażenia z awp ( + inteligencja ), 1/4 scout, jest wolny
 
 
2. Dr.Mundo
 
HP: 40
Wytrzymałość : 15
Kondycja : -5
Inteligencja : - 5
Broń : Krowa
 
Opis: Dużo HP, wytrzymały, wolny. Regeneruje 15 hp co 10 sc.

 

 

3. Hulk
 
HP: 30
Wytrzymałość : 15
Kondycja : 0
Inteligencja : - 5
Broń : Shotgun
 
Opis : Wytrzymały, Posiada shotguna 1/6.
 
 
4. Herkules
 
HP: 20
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 10
Inteligencja : - 5
Broń : M4, deagle
 
Opis: Odbija 2 pociski na runde, ma 1/7 szansy na wyrzucenie broni przeciwnika.
 
 
5. Wzbawiciel
 
HP: 25
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 10
Inteligencja : - 5
Broń : AK 47
 
Opis : Może wskrzesić dwóch członków drużny w rundzie ( Dostaje za to exp ), wbudowane zwinne palce - 125 expa za wskrzeszenie 

 


 Serdecznie zapraszam na serwer Cod Mod 201 lvl
<< IP: 188.165.19.26:27056 >>
 Masz sprawę? - Napisz PW!

#2 ceglacl

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 03.11.2014 12:24

DrMundo

 

amxx.pl/pastebin/23kj198pnv8gk/

 

Herkules // nie sprawdzałem

 

http://amxx.pl/pastebin/cro5aj94hdo/


Użytkownik ceglacl edytował ten post 03.11.2014 12:28

  • +
  • -
  • 1

#3 .ghiLLie

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:DK <3
Offline

Napisano 09.11.2014 14:56

Łap 3 ale nwm. czy na 100% działają

 

Hitman :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Hitman";
new const opis[] = "Zwiększone obrażenia z awp ( + inteligencja ), 1/4 scout, jest wolny";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,

damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 &&

random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,

float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,

damagebits);


			
		if(weapon == CSW_AWP)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Hulk:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Hulk";
new const opis[]    = "Wytrzymały, Posiada shotguna 1/6.";
new const bronie    = (1<<CSW_M3);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 15;

new ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,

damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 &&

random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,

float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,

damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

Herkules : 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Herkules";
new const opis[]    = "Odbija 2 pociski na runde, ma 1/7 szansy na wyrzucenie broni przeciwnika.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new bool:ma_klase[33];

new pozostale_strzaly[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

    	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
   	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	pozostale_strzaly[id] = 2; //W miejsce x wpisujemy ile strzalow ma odbijac na runde

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);

	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return;

	if(random_num(1, 7) != 1)
		return;

	client_cmd(id, "drop");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!ma_klase[this])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
    {
        pozostale_strzaly[this]--;
            return HAM_SUPERCEDE;
}
    return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
    pozostale_strzaly[id] = 2; //Wpisujemy taka sama wartosc jak w wyzej

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, cod mod, klasy, prośba

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych