Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HS ONLY - jak przerobić, żeby były też na noże


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.05.2012 22:08

Czesc,
moglby ktos mi przerobic ten *.sma, że jak włączam hsonly to z noża też można zabić tylko w glowe? Bo obecnie jest tak, że jak włączam HS only, to z noża można normalnie zabić...

sma:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define MAX_PLAYERS 32

new bool:g_hs_mode
new display_hud
new bool:g_RestartAttempt[MAX_PLAYERS+1]
new g_fwid

public plugin_init() {
register_plugin("HeadShot Mod", "1.1b", "ConnorMcLeod")
register_dictionary("hs_only.txt")

register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be")

register_concmd("amx_hs_mode", "switchCmd", ADMIN_KICK, "- <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled")
register_clcmd("clcmd_fullupdate", "fullupdateCmd")

display_hud = register_cvar("amx_hs_display", "1")
}

public fullupdateCmd() {
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public eRestartAttempt() {
new players[MAX_PLAYERS], num
get_players(players, num, "a")
for (new i; i < num; ++i)
g_RestartAttempt[players[i]] = true
}

public eResetHUD(id) {
if (g_RestartAttempt[id]) {
g_RestartAttempt[id] = false
return
}
event_player_spawn(id)
}

event_player_spawn(id) {
if( g_hs_mode && get_pcvar_num(display_hud) )
display_status(id)
}

public switchCmd(id, level, cid) {
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED

new arg[2]
read_argv(1, arg, 1)

new temp = str_to_num(arg)

switch(temp) {
case 0: {
if(!g_hs_mode) {
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Disabled")
}
else {
unregister_forward(FM_TraceLine, g_fwid, 1)
g_hs_mode = false
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Disabled")
}
}
case 1: {
if(g_hs_mode) {
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Enabled")
}
else {
g_fwid = register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1)
g_hs_mode = true
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Enabled")
display_status()
}
}
default: {
client_print(id, print_console, "amx_hs_mode <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip))
return FMRES_IGNORED

static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2))
return FMRES_IGNORED

if(pentToSkip == entity2)
return FMRES_IGNORED

if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}

display_status(id=0){
switch( get_pcvar_num(display_hud) )
{
case 1: {
set_hudmessage(255, 10, 0, 0.05, 0.60, 2, 0.1, 6.0, 0.1, 0.15, -1)
show_hudmessage(id, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
}
case 2:client_print(id, print_chat, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
}
}

Użytkownik aerocell edytował ten post 02.05.2012 22:11

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.05.2012 03:40

To w końcu chcesz HS only, czy zabijanie z nożna tyko w głowę?
edit. Podobnie jak set_user_hitzones, informacje o zabiciu z noża są zupełnie inne, niż byśmy tego oczekiwali.

Proponuję Ci użyć kanapki z szynką.

Pisane z palca i o wpół do 7 rano, więc sprawdź porządnie.
Zakładam, że powyższy kod jest prawdziwy, mojego nie testowałem:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define MAX_PLAYERS 32

new bool:g_hs_mode
new display_hud
new bool:g_RestartAttempt[MAX_PLAYERS+1]

public plugin_init() {
register_plugin("HeadShot Mod", "1.1b", "ConnorMcLeod")
register_dictionary("hs_only.txt")

register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be")

register_concmd("amx_hs_mode", "switchCmd", ADMIN_KICK, "- <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");

display_hud = register_cvar("amx_hs_display", "1")
}

public fullupdateCmd() {
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public eRestartAttempt() {
new players[MAX_PLAYERS], num
get_players(players, num, "a")
for (new i; i < num; ++i)
g_RestartAttempt[players[i]] = true
}

public eResetHUD(id) {
if (g_RestartAttempt[id]) {
g_RestartAttempt[id] = false
return
}
event_player_spawn(id)
}

event_player_spawn(id) {
if( g_hs_mode && get_pcvar_num(display_hud) )
display_status(id)
}

public switchCmd(id, level, cid) {
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED

new arg[2]
read_argv(1, arg, 1)

new temp = str_to_num(arg)

switch(temp) {
case 0: {
if(!g_hs_mode) {
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Disabled")
}
else {
g_hs_mode = false
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Disabled")
}
}
case 1: {
if(g_hs_mode) {
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Enabled")
}
else {
g_hs_mode = true
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Enabled")
display_status()
}
}
default: {
client_print(id, print_console, "amx_hs_mode <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public Ham_TakeDamage_Pre(victim){
return(g_hs_mode && is_user_alive(victim) && get_pdata_int(victim, 75)==HIT_HEAD?HAM_SUPERCEDE:HAM_IGNORED);
}

display_status(id=0){
switch( get_pcvar_num(display_hud) )
{
case 1: {
set_hudmessage(255, 10, 0, 0.05, 0.60, 2, 0.1, 6.0, 0.1, 0.15, -1)
show_hudmessage(id, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
}
case 2:client_print(id, print_chat, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
}
}


#3 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 03.05.2012 12:46

To w końcu chcesz HS only, czy zabijanie z nożna tyko w głowę?


Chcę HS Only na każdą broń, a nie tylko na bronie palne (no prócz granatów ;])


ps. przetestowałem plugin i jest na odwrót, że tylko w głowe nie da zabić, a w inne części ciala można :P czyli popraw jak możesz :P

Użytkownik aerocell edytował ten post 03.05.2012 12:57

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.05.2012 13:49

Ach.. i to jest to pisanie wczesnym rankiem. Oczywiście warunek jest odwrotnie w Ham_TakeDamage_Pre(victim).
Powinno być:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define MAX_PLAYERS 32

new bool:g_hs_mode
new display_hud
new bool:g_RestartAttempt[MAX_PLAYERS+1]

public plugin_init() {
register_plugin("HeadShot Mod", "1.1b", "ConnorMcLeod")
register_dictionary("hs_only.txt")

register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be")

register_concmd("amx_hs_mode", "switchCmd", ADMIN_KICK, "- <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");

display_hud = register_cvar("amx_hs_display", "1")
}

public fullupdateCmd() {
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public eRestartAttempt() {
new players[MAX_PLAYERS], num
get_players(players, num, "a")
for (new i; i < num; ++i)
g_RestartAttempt[players[i]] = true
}

public eResetHUD(id) {
if (g_RestartAttempt[id]) {
g_RestartAttempt[id] = false
return
}
event_player_spawn(id)
}

event_player_spawn(id) {
if( g_hs_mode && get_pcvar_num(display_hud) )
display_status(id)
}

public switchCmd(id, level, cid) {
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED

new arg[2]
read_argv(1, arg, 1)

new temp = str_to_num(arg)

switch(temp) {
case 0: {
if(!g_hs_mode) {
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Disabled")
}
else {
g_hs_mode = false
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Disabled")
}
}
case 1: {
if(g_hs_mode) {
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Enabled")
}
else {
g_hs_mode = true
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Enabled")
display_status()
}
}
default: {
client_print(id, print_console, "amx_hs_mode <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public Ham_TakeDamage_Pre(victim){
return(g_hs_mode && is_user_alive(victim) && get_pdata_int(victim, 75)==HIT_HEAD?HAM_IGNORED:HAM_SUPERCEDE);
}

display_status(id=0){
switch( get_pcvar_num(display_hud) )
{
case 1: {
set_hudmessage(255, 10, 0, 0.05, 0.60, 2, 0.1, 6.0, 0.1, 0.15, -1)
show_hudmessage(id, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
}
case 2:client_print(id, print_chat, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
}
}


#5 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 03.05.2012 18:02

Teraz jak przeciwnika trafie w ciało podczas wlączonego HS moda to jest "efekt krwi", wcześniej tego nie było, jest to irytujące i jak jest włączony HS mod a ktoś trafi w klate to celownik odrzuca...

//edit
po wgraniu tego w ogóle nie da nikogo zabić + to co wyżej ;P

Użytkownik aerocell edytował ten post 03.05.2012 18:02

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.05.2012 19:10

Właściwie to nie pisałeś o blokowaniu odrzutu z krwią, myślałem, że właśnie to masz na celu.
A odnośnie ostatniego zdania, pewnie nie ustawiłeś CVARa amx_hs_mode na 1?
Jeśli chcesz się bawić w 2 opcje, o czym nie napisałeś, to zmień
return(g_hs_mode && is_user_alive(victim) && get_pdata_int(victim, 75)==HIT_HEAD?HAM_IGNORED:HAM_SUPERCEDE);
na

if(!g_hs_mode || !is_user_alive(victim))return HAM_IGNORED;
return(get_pdata_int(victim, 75)==HIT_HEAD?HAM_IGNORED:HAM_SUPERCEDE);
Jeśli natomiast chcesz plugin bez krwii i odrzutu, to jest już gotowy, wystarczy połączyć:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "HeadShot Only"
#define VERSION "1.2a"
#define AUTHOR "Dores"

#define USAGE " 1 (on) or 0 (off)"

new HamHook:fw_TraceAttack;
new g_iMaxPlayers;
new p_knife, p_team[3];

_Un_RegisterHamForwards(on = 0)
{
on ? EnableHamForward(fw_TraceAttack) : DisableHamForward(fw_TraceAttack);
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

fw_TraceAttack = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "Forward_TraceAttack");
register_clcmd("amx_hsonly", "Cmd_ToggleHS", ADMIN_ADMIN, USAGE);
g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
p_knife = register_cvar("hsonly_knife", "0");
p_team[1] = register_cvar("hsonly_t", "1");
p_team[2] = register_cvar("hsonly_ct", "1");
}

public Forward_TraceAttack(id, attacker, Float:dmg, Float:dir[3], tr, dmgbit)
{
if(id != attacker && get_tr2(tr, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD && get_pcvar_num(p_team[get_user_team(id)]))
{
if(1 <= attacker <= g_iMaxPlayers)
{
if(!get_pcvar_num(p_knife) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
return HAM_IGNORED;
}

return HAM_SUPERCEDE;
}
}

return HAM_IGNORED;
}

public Cmd_ToggleHS(id)
{
if(read_argc() < 2)
{
console_print(id, USAGE);
return PLUGIN_HANDLED;
}

static arg[2] ; read_argv(1, arg, charsmax(arg));
static val ; val = str_to_num(arg);
_Un_RegisterHamForwards(val);
client_print(0, print_chat, "[AMXX] HeadShot Only mode is %s!", val ? "ON" : "OFF");
return PLUGIN_HANDLED;
}

public client_putinserver(id)
{
set_hudmessage(42, 255, 42, 0.11, 0.22, 0, 6.0, 12.0);
show_hudmessage(id, "This server is using the HS Only plugin^nVersion %s", VERSION);
}


Docelowo będziesz mieć kod typu Wklejka: t1cptk6w8hcs
W kodzie możesz uwzględnić np., że "HS" z noża następuje wtedy, gdy obrażenia wynoszą
51 HP, 60 HP, 221 HP lub 260 HP, bo są to jedyne wartości, jakie przyjmuje "HS" z noża (porównuj dmg).

#7 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 03.05.2012 23:34

Chodzi i o to, że mam osobny plugin co ustawia cvar na 0 lub 1 w zależności od wyniku głosowania (1min po rozpoczęciu mapy jest vote na HS only lub normalną grę).
Czy to będzie działać jak powinno, skoro już chyba napisałem wszystko co powinienem ?:)
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#8 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 04.05.2012 16:10

No i .... nie działa jak należy. Strzelając trochę poniżej głowy pokazuje się "krew" a zabić nie można... (w głowe można zabic, ale troche ponizej glowy nie da a krew sie pokazuje)

Użytkownik aerocell edytował ten post 04.05.2012 16:11

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.05.2012 16:25

Nie wykonałeś do końca mojej instrukcji, a celowo nie podałem i Ci gotowca, który sprawdziłem i działał.
Jeśli wykonasz moją instrukcję z ostatniego postu prawidłowo i w pełni, to będzie działać.
Mam wrażenie, że nie wykonałeś ostatniego kroku i czekasz na gotowca.

#10 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 04.05.2012 17:21

To co na początku to zrobiłem, ale tego

Docelowo będziesz mieć kod typu Wklejka: t1cptk6w8hcs
W kodzie możesz uwzględnić np., że "HS" z noża następuje wtedy, gdy obrażenia wynoszą
51 HP, 60 HP, 221 HP lub 260 HP, bo są to jedyne wartości, jakie przyjmuje "HS" z noża (porównuj dmg).


nie rozumiem wcale o_O

ps. tak, czekam na gotowca, bo sam nie potrafie tego zrobić

Użytkownik aerocell edytował ten post 04.05.2012 17:22

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#11 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.05.2012 17:25

Musisz sprawdzić, ile wynoszą obrażenia, jeśli jest to nóż.
Przy uderzeniu w głowę, jest to 51, 60, 221 lub 260.
Jakiekolwiek inne miejsce nigdy nie da żadnego z ww. wartości obrażeń,
więc można jednoznacznie przyjąć, że jest to "Headshot".

#12 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 04.05.2012 17:38

No ale jak sprawdzić ? o_O

Użytkownik aerocell edytował ten post 04.05.2012 17:38

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#13 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2012 15:59

Ham_TakeDamage_Post + get_user_weapon == CSW_KNIFE.

ps. a jak ktoś ma armor to chyba obrażenia się zmniejszają?

Użytkownik emu edytował ten post 05.05.2012 15:59

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#14 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.05.2012 16:13

Armor nie wpływa na obrażenia zadawane nożem :)

edit.Załączam wyniki obserwacji przeprowadzonych przez SchlumPF*a z AlliedMods.
Tabelę spolszczyłem, slash to atak z noża pierwszorzędny (domyślnie LPM), stab to atak drugorzędny (domyślnie PPM).
Jak widać, badania uwzględniają to, czy wróg miał założony hełm, czy też nie (kamizelka nie ma znaczenia dla ataków w głowę)
Żadna z wartości obrażeń w głowę nie powtarza się dla innych części ciała. Dla ciekawych załączyłem też czas "recharge" noża.
Należy pamiętać, żeby sprawdzić wartość obrażeń przed zastosowaniem modyfikatorów wartości obrażeń, np. kanapką.

knife_slash_dmg.jpg knife_stab_dmg.jpg knife_charge_time.jpg
edit2. Autor nie uwzględnił ataków w plecy, których wartość wynosi 195.

#15 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 06.05.2012 17:41

Co do wątku to tylko chcę dodać, że można bez dodatkowych bajerów uderzyć kosą w tył głowy za +/- 600 dmg, kilka razy mi tak weszło na mixach, a zapewniam, że nic co wpływa na obrażenia nie było (amx_off).
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#16 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.05.2012 11:28

To prawda, z kosy od tyłu w głowe to jest jakieś 660dmg, ale temat do zamkniecia, bo ja prosiłem bardziej o gotowca, bo nie mam czasu sie domyślać co gdzie dodać, sprawdzić etc, więc tak jakby pomocy nie otrzymałem...

Użytkownik aerocell edytował ten post 07.05.2012 11:29

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#17 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 07.05.2012 13:04

O to, co prosiłeś w temacie, to otrzymałeś.
Po dostaniu tego, czego chciałeś, zmieniłeś zdanie (ew. sprecyzowałeś, czego chcesz).
Plugin, który chcesz w tej chwili, jest opublikowany, lecz regulamin nie pozwala mi na podanie Ci go.
Poszukaj dobrze, a znajdziesz plugin, który chcesz uzyskać.

Odnośnie obrażeń w tył ciała (w tym w tył głowy) - macie rację, można takie obrażenia zadać,
nawet się tego nie spodziewałem. Najwyraźniej SchlumPF* to przeoczył.

#18 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.05.2012 13:50

Po dostaniu tego, czego chciałeś, zmieniłeś zdanie (ew. sprecyzowałeś, czego chcesz).


Sprecyzowałem, a bardziej oświeciłem, że jak jest wlączony plugin hs-only to każdą bronią można zabić tylko w głowe, a na nóz ten plugin nie działa... nie chce zmieniać cvarów, bo mam je wpisane do innego pluginu, tylko proszę o edycje pluginu, bo zapewnie to jest parę linijek.. po co te wszystkie sprawdzania itd - jeśli na bronie palne to działa bez jakiegokolwiek sprawdzania, to po kij na nóż takie coś robić?
Jak nie możesz tego pluginu tu wstawić (to po co jest ten dział?) to prosiłbym o PW
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#19 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 10.06.2012 12:19

reff
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych