Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Proszę o pomoc przy klasie

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ARKADIOOs

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:DyS
Offline

Napisano 09.04.2012 07:11

Proszę o pomoc przy mojej klasie przy komplikacji sa błędy i nie wiem jak je usunąc


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "DmGz(Premium)";
new const opis[] = "10+int obrazen multi jump autobh";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 400;
new const inteligencja = 200;
new const wytrzymalosc = 300;
new skoki[33];
new bool:ma_perk[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
registerHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
v
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[DmGz(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Żółw Mina

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 09.04.2012 09:00

Strasznie dużo błędów porobiłeś... Nie dość, że pozostawiałeś "public" z perku to jeszcze pododawałeś nie potrzebne rzeczy.... Poprawiłem to i kod jest teraz bez żadnego błędu

Załączone pliki


Użytkownik ModsCs edytował ten post 09.04.2012 09:01


#3 ARKADIOOs

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:DyS
Offline

Napisano 09.04.2012 10:15

Dzięki temat do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 09.04.2012 10:41

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych