Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

błędny zapis nvault ulepszenia


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chmielik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 05.04.2012 12:47

Zrobiłem do swojego cod coś na wzór itemów, tylko że zapisują się one do nvault. I właśnie z tym mam problem.

Tutaj jest pokazany zapis na nvault (wszystko działa oprócz informacje_ulepszenie_gracza[id]

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
formatex(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_dmgx[id], player_grav[id], player_invi[id], doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id], informacje_ulepszenie_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_dmgx[id], player_grav[id], player_invi[id], doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id], informacje_ulepszenie_gracza[id][0]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], dmggracz[32], gravgracz[32], invigracza[32],doswmonety[32], monety[32], informacje_ulepszenie_gracza[32];

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, dmggracz, 31, gravgracz, 31, invigracza, 31,doswmonety, 31, monety, 31, informacje_ulepszenie_gracza, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
player_dmgx[id] = str_to_num(dmggracz);
player_grav[id] = str_to_num(gravgracz);
player_invi[id] = str_to_num(invigracza)
doswiadczeniezdobycia_monety[id] = str_to_num(doswmonety);
monety_gracza[id] = str_to_num(monety);
informacje_ulepszenie_gracza[id] = str_to_num(informacje_ulepszenie_gracza);

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza [id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_invi[id]-player_grav[id]-player_dmgx[id];
}


A tutaj jest ulepszenie

new informacje_ulepszenie_gracza[33][2];
new const nazwy_ulepszenie[][] = {"Brak",
"Podstawy Ulepszania",
"Zaawansowane Ulepszanie",
"Biegly Ulepszania",
"Ekspert Ulepszania"
}


Wszystko w grze działa, tylko po zmianie mapy znów jest Brak Ulepszenia. Pomoże ktoś?

BTW. dzięki za usunięcie tamtego tematu.
  • +
  • -
  • 0

#2 Chmielik

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 05.04.2012 15:31

refresh?
  • +
  • -
  • 0

#3 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 05.04.2012 21:45

informacje_ulepszenie_gracza[32]
zmien na :
info_ulepszenia[32]

informacje_ulepszenie_gracza, 31
zmien na:
info_ulepszenia ,31

informacje_ulepszenie_gracza[id] = str_to_num(informacje_ulepszenie_gracza);
zmien na:
informacje_ulepszenie_gracza[id] = str_to_num(info_ulepszenia);


#4 Chmielik

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 06.04.2012 11:43

Error : Array must be indexed (variable "informacje_ulepszenie_gracza") on line 4265


public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
formatex(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_dmgx[id], player_grav[id], player_invi[id], doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id], informacje_ulepszenie_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_dmgx[id], player_grav[id], player_invi[id], doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id], informacje_ulepszenie_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], dmggracz[32], gravgracz[32], invigracza[32],doswmonety[32], monety[32], info_ulepszenia[32];

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, dmggracz, 31, gravgracz, 31, invigracza, 31,doswmonety, 31, monety, 31, info_ulepszenia ,31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
player_dmgx[id] = str_to_num(dmggracz);
player_grav[id] = str_to_num(gravgracz);
player_invi[id] = str_to_num(invigracza)
doswiadczeniezdobycia_monety[id] = str_to_num(doswmonety);
monety_gracza[id] = str_to_num(monety);
informacje_ulepszenie_gracza[id] = str_to_num(info_ulepszenia);

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_invi[id]-player_grav[id]-player_dmgx[id];
}

  • +
  • -
  • 0

#5 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 06.04.2012 11:56

Zobacz to :

public ZapiszDane(id)
{
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
    formatex(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_dmgx[id], player_grav[id], player_invi[id], doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id], informacje_ulepszenie_gracza[id][2]);
    nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_dmgx[id], player_grav[id], player_invi[id], doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id], informacje_ulepszenie_gracza[id][2]);
    nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    
    new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], dmggracz[32], gravgracz[32], invigracza[32],doswmonety[32], monety[32], informacje_ulepszenie_gracza[32];
    
    parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, dmggracz, 31, gravgracz, 31, invigracza, 31,doswmonety, 31, monety, 31, informacje_ulepszenie_gracza, 31);
    
    doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
    poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
    inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
    zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
    wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
    kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
    player_dmgx[id] = str_to_num(dmggracz);
    player_grav[id] = str_to_num(gravgracz);
    player_invi[id] = str_to_num(invigracza)
    doswiadczeniezdobycia_monety[id] = str_to_num(doswmonety);
    monety_gracza[id] = str_to_num(monety);
    informacje_ulepszenie_gracza[id] = str_to_num(informacje_ulepszenie_gracza);
    
    punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza [id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_invi[id]-player_grav[id]-player_dmgx[id];
}

  • +
  • -
  • 1

#6 Chmielik

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 06.04.2012 12:54

Kompiluje się, ale po zmianie mapy nie wczytuje ulepszenia.

Do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

#7 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 06.04.2012 13:10

zapomniałem
daj to
informacje_ulepszenie_gracza[id] = str_to_num(informacje_ulepszenie_gracza);

na to

informacje_ulepszenie_gracza[id][2] = str_to_num(informacje_ulepszenie_gracza);
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych