Tutaj jest pokazany zapis na nvault (wszystko działa oprócz informacje_ulepszenie_gracza[id]
public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
formatex(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_dmgx[id], player_grav[id], player_invi[id], doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id], informacje_ulepszenie_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
formatex(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], player_dmgx[id], player_grav[id], player_invi[id], doswiadczeniezdobycia_monety[id], monety_gracza[id], informacje_ulepszenie_gracza[id][0]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], dmggracz[32], gravgracz[32], invigracza[32],doswmonety[32], monety[32], informacje_ulepszenie_gracza[32];
parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, dmggracz, 31, gravgracz, 31, invigracza, 31,doswmonety, 31, monety, 31, informacje_ulepszenie_gracza, 31);
doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
player_dmgx[id] = str_to_num(dmggracz);
player_grav[id] = str_to_num(gravgracz);
player_invi[id] = str_to_num(invigracza)
doswiadczeniezdobycia_monety[id] = str_to_num(doswmonety);
monety_gracza[id] = str_to_num(monety);
informacje_ulepszenie_gracza[id] = str_to_num(informacje_ulepszenie_gracza);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza [id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-player_invi[id]-player_grav[id]-player_dmgx[id];
}
A tutaj jest ulepszenie
new informacje_ulepszenie_gracza[33][2];
new const nazwy_ulepszenie[][] = {"Brak",
"Podstawy Ulepszania",
"Zaawansowane Ulepszanie",
"Biegly Ulepszania",
"Ekspert Ulepszania"
}
Wszystko w grze działa, tylko po zmianie mapy znów jest Brak Ulepszenia. Pomoże ktoś?
BTW. dzięki za usunięcie tamtego tematu.