Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Nie wykrywa mi klasy

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MENTOSIK

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -14
Zbieracz minusów

  • Postów:74
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Koronowo
Offline

Napisano 31.07.2012 14:21

Witam . Dodałem klase ale mi jej nie wykrywa w grze:

Proszę o pomoc:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
	    
new const nazwa[]   = "Szturmowiec";
new const opis[]    = "Dobry Strzelec";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public plugin_precache()
{

    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(entRakiety > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entRakiety);
        entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{

    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
    }
    else
    {
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
        {
            client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        }

        else
        {
            if (is_user_alive(id))
            {
                poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_rakiet_gracza[id]--;

                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

                new Ent = create_entity("info_target");

                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
                entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

                vAngle[0] *= -1.0;

                entity_set_origin(Ent, Origin);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

                entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
            }
        }
    }

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {
        new pid = entlist[i];

        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

www.Cs-Nalogowcy.xaa.pl

Zombie Plague Advence 1.6.1

Masz serwer bez forum? Szukasz forum dla swojego serwera?Napisz podanie na www.Cs-Nalogowcy.xaa.pl

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 31.07.2012 15:43

na pewno mówimy tu o starym Codzie?
  • +
  • -
  • 0

#3 MENTOSIK

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -14
Zbieracz minusów

  • Postów:74
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Koronowo
Offline

Napisano 31.07.2012 15:47

tak hmm.. dać plik sma?
http://speedy.sh/2rtAa/szturmowiec.zip

Użytkownik MENTOSIK edytował ten post 31.07.2012 15:50

www.Cs-Nalogowcy.xaa.pl

Zombie Plague Advence 1.6.1

Masz serwer bez forum? Szukasz forum dla swojego serwera?Napisz podanie na www.Cs-Nalogowcy.xaa.pl

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 31.07.2012 16:00

w starym Codzie nie ma natywów jak w nowym. Klasa powinna się znajdować w silniku - nie w oddzielnym pluginie.
  • +
  • -
  • 0

#5 MENTOSIK

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -14
Zbieracz minusów

  • Postów:74
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Koronowo
Offline

Napisano 31.07.2012 22:44

eee to pomylka ^^


To nowy ^^ 1 raz się łapie za COD'a .
Wie ktoś w czym problem . Dodaje klase . Instalacja standardowa
Cod-plugins.ini
codclass_szturmowiec.amxx
I d*pa nie działa .

Użytkownik MENTOSIK edytował ten post 31.07.2012 22:45

www.Cs-Nalogowcy.xaa.pl

Zombie Plague Advence 1.6.1

Masz serwer bez forum? Szukasz forum dla swojego serwera?Napisz podanie na www.Cs-Nalogowcy.xaa.pl

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 01.08.2012 08:24

dopisz po nazwie klasy debug.

codclass_szturmowiec.amxx debug

i pokaż logi.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych