Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

blad z kompikacja [klasa z 1/5 i 1/2]

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 dawidpuskar

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:217
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kębłowo
Offline

Napisano 07.01.2012 10:46

Witam czy mogl by mi ktos to poprawic, poniewaz kompikuje i mi taki blad wyskakuje


codclass_twoja@nazwa.sma(8) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "DMG_BULLET")
Header size: 904 bytes
Code size: 2660 bytes
Data size: 1076 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=783 cells (3132 bytes)
Total requirements: 21024 bytes

1 Warning.
Done.

Ogolnie to sie skomplikowalo ale nie wiem czy bedzie dzialac ;/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<5)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[]   = "TWOJA@NAZWA";
new const opis[]	= "1/5 ze scouta m4a1 1/2 z he";
new const bronie	=  1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "SkiLLeR3K");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT);

}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{	  
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik TYMB4RK edytował ten post 07.01.2012 10:46

  • +
  • -
  • 0

#2 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.01.2012 10:56

masz: (powinno działać) :)

Załączone pliki


Użytkownik PRoMEN edytował ten post 09.01.2012 14:15






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych