Otóż nie działa anie zmniejszanie dmg a ni nie daje doswiadczenia
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker]) return HAM_IGNORED; new health = get_user_health(this); new weapon = get_user_weapon(idattacker); /*Level 0*/ if(energia[this] > 100 && pancerz[this] == true && poziom_gracza[this] == 0) { damage /= 1.5 energia[this] -= 120 doswiadczenie_gracz[this] += 10 } /*Level 1*/ if(energia[this] > 100 && pancerz[this] == true && poziom_gracza[this] == 1) { damage /= 1.55 energia[this] -= 115 doswiadczenie_gracz[this] += 10 } /*Level 2*/ if(energia[this] > 100 && pancerz[this] == true && poziom_gracza[this] == 2) { damage /= 1.6 energia[this] -= 110 doswiadczenie_gracz[this] += 10 } /*Level 3*/ if(energia[this] > 100 && pancerz[this] == true && poziom_gracza[this] == 3) { damage /= 1.65 energia[this] -= 105 doswiadczenie_gracz[this] += 10 } /*Level 4*/ if(energia[this] > 100 && pancerz[this] == true && poziom_gracza[this] == 4) { damage /= 1.7 energia[this] -= 100 doswiadczenie_gracz[this] += 10 } /*Level 5*/ if(energia[this] > 100 && pancerz[this] == true && poziom_gracza[this] == 5) { damage /= 1.75 energia[this] -= 95 doswiadczenie_gracz[this] += 10 } /*Level 6*/ if(energia[this] > 100 && pancerz[this] == true && poziom_gracza[this] == 6) { damage /= 1.8 energia[this] -= 90 doswiadczenie_gracz[this] += 10 } /*Level 7*/ if(energia[this] > 100 && pancerz[this] == true && poziom_gracza[this] == 7) { damage /= 1.85 energia[this] -= 90 doswiadczenie_gracz[this] += 10 } /*Level 8*/ if(energia[this] > 100 && pancerz[this] == true && poziom_gracza[this] == 8) { damage /= 1.9 energia[this] -= 90 doswiadczenie_gracz[this] += 10 } /*Level 9*/ if(energia[this] > 100 && pancerz[this] == true && poziom_gracza[this] == 9) { damage /= 1.9 energia[this] -= 86 doswiadczenie_gracz[this] += 11 } /*Level 10*/ if(energia[this] > 100 && pancerz[this] == true && poziom_gracza[this] == 10) { damage /= 1.95 energia[this] -= 85 doswiadczenie_gracz[this] += 10 } /*Level 11*/ if(energia[this] > 100 && pancerz[this] == true && poziom_gracza[this] == 11) { damage /= 1.9 energia[this] -= 80 doswiadczenie_gracz[this] += 10 } /*Level 12*/ if(energia[this] > 100 && pancerz[this] == true && poziom_gracza[this] == 12) { damage /= 2.0 energia[this] -= 80 doswiadczenie_gracz[this] += 10 } if(weapon == CSW_KNIFE && KNIFE == 1){ damage += 35 } if(health < 2) return HAM_IGNORED; SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }P.s testuje na PodBotach