Witam.
Mój kolega ostatnio dał mi do skompilowania klase do nowego COD MODA.
Niestety ja nie potrafię sobie z tym poradzić.
Wyskakuje mi błąd związany z 70 linijką SMA.
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje , za pomoc dam rep"a
Oto SMA:
http://wklejto.pl/111753
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o kompilacje
Temat rozp. Ravenek, 17.12.2011 11:05
2 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 17.12.2011 11:25
Proszę.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new sprite; new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33]; new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav"; new const nazwa[] = "Elektryk (Klasa Premium)"; new const opis[] = "Posiada 3 blyskawice, jest mniej widoczny, wysoko skacze, ma natychmiastowe zabicie z noza i wszystkie granaty" new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE); new const zdrowie = 40; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new skoki[33] new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr"); precache_sound(gszSound); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C )) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ilosc_blyskawic[id] = 3; set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; ilosc_blyskawic[id] = 0; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 5; return FMRES_IGNORED; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if(!ilosc_blyskawic[id]) { return PLUGIN_HANDLED; } new ofiara, body; get_user_aiming(id, ofiara, body); if(is_user_alive(ofiara)){ if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } if(poprzednia_blyskawica[id]+2.0>get_gametime()) { client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 2 sek."); return PLUGIN_HANDLED; } poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_blyskawic[id]--; puscBlyskawice(id, ofiara, 70.0, 0.5); } return PLUGIN_HANDLED; } stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) { message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) write_byte( TE_BEAMENTS ) write_short( startEntity ) // start entity write_short( endEntity ) // end entity write_short( iSprite ) // model write_byte( startFrame ) // starting frame write_byte( frameRate ) // frame rate write_byte( life ) // life write_byte( width ) // line width write_byte( noise ) // noise amplitude write_byte( red ) // red write_byte( green ) // green write_byte( blue ) // blue write_byte( alpha ) // brightness write_byte( speed ) // scroll speed message_end() } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 30.0, Float:fCzas = 1.0){ //Obrazenia new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 0.5, ent, DMG_SHOCK); remove_entity(ent); //Piorun Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10); //Dzwiek emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id] == 1) { ilosc_blyskawic[id] = 3; } }
Użytkownik Why?! edytował ten post 17.12.2011 11:25
#3
Napisano 17.12.2011 13:24
dzięki leci plus.
Mam pytanie co zle robilem?
Kolejny raz pisze i kolejny raz dam + .
Zaciekawiła mnie ta klasa ale postanowiłem usunąć niewidzialność (co było łatwe)
I dodać hp za fraga i ammo , wzięte z innej klasy na której działa dobrze niestety wyskakuje mi błąd ze 158 linijki sma.
Jeszcze raz proszę o pomoc oto SMA:
http://wklejto.pl/111785
chyba sma do tego doszedlem : new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
Mam pytanie co zle robilem?
Kolejny raz pisze i kolejny raz dam + .
Zaciekawiła mnie ta klasa ale postanowiłem usunąć niewidzialność (co było łatwe)
I dodać hp za fraga i ammo , wzięte z innej klasy na której działa dobrze niestety wyskakuje mi błąd ze 158 linijki sma.
Jeszcze raz proszę o pomoc oto SMA:
http://wklejto.pl/111785
chyba sma do tego doszedlem : new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych