Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Piłka z soccerjam na JailBreak


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:1 301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.05.2011 18:00

Znalazłem na alliedzie taki plugin z piłką na JB tylko wiem na jakiej zasadzie działa, ta piłka bedzie już automatycznie ?


#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <xs>

#define PLUGIN "Ball"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "{PHILMAGROIN}"

new aimVector[3];

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_touch( "Ball", "*", "EntityOnTouch" );
register_concmd( "amx_ball", "Ball_Me", ADMIN_ADMIN );
register_touch("Ball", "player", "PlayerOnTouch");
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/newball.mdl");
}

public Ball_Me (id)
{
new MyEntity = create_entity( "info_target" );
new Float:fOrigin[3];
{
entity_set_model( MyEntity, "models/newball.mdl");
get_user_origin(id, aimVector, 3);
IVecFVec(aimVector, fOrigin);
{
set_pev( MyEntity, pev_classname, "Ball" );
set_pev( MyEntity, pev_movetype , MOVETYPE_BOUNCE );
set_pev( MyEntity, pev_solid , SOLID_BBOX );
set_pev( MyEntity, pev_gravity , 0.50 );
set_pev( MyEntity, pev_origin, fOrigin );
set_pev( MyEntity, pev_size, 50.0, 50.0, 50.0);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

public EntityOnTouch ( const nEntity )
{
static Float:Velocity[3];
{
pev( nEntity, pev_velocity, Velocity );
xs_vec_mul_scalar( Velocity, 0.85, Velocity );
set_pev( nEntity, pev_velocity, Velocity );
}
}

public PlayerOnTouch ( const Entity, id )
{
new Float:sVelocity[3];
{
velocity_by_aim( id, 480, sVelocity );
entity_set_vector( Entity, EV_VEC_velocity, sVelocity );
}
}

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#2 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2011 18:12

Ten plugin nie dziala.
  • +
  • -
  • 0

#3 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:1 301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.05.2011 18:13

Ten plugin nie dziala.


Dlaczego ?
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#4 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2011 18:18

Ten plugin nie dziala.


Dlaczego ?

Bo go kiedys testowalem a po 2 po kodzie widac :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych