Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Błąd podczas kompilacji klasy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 14.07.2011 17:20

Witam. Chciałem dodać klasę do nowego CoDa wg tego tematu [CoD Nowy] Gotowa klasa z piorunem - AMXX.pl: Support AMX Mod X i podczas kompilacji wyskakują mi takie błędy:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Blyskawica.sma(23) : error 088: number of arguments does not match definition
Blyskawica.sma(94) : error 017: undefined symbol "ExecuteHamB"
Blyskawica.sma(94) : warning 215: expression has no effect
Blyskawica.sma(94) : warning 215: expression has no effect
Blyskawica.sma(94) : warning 215: expression has no effect
Blyskawica.sma(94) : warning 215: expression has no effect
Blyskawica.sma(94) : warning 215: expression has no effect
Blyskawica.sma(94) : error 001: expected token: ";", but found ")"
Blyskawica.sma(94) : error 029: invalid expression, assumed zero
Blyskawica.sma(94) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.


Naprawił by mi ktoś tę klase?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 14.07.2011 17:55

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new const nazwa[] = "SWAT [P]";
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. Aby jesj uzyc wpisz w konsole - bind e +use;blysk";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_clcmd("blysk", "cmdBlyskawica");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Bog] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_blyskawic[id] = 3;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}

public cmdBlyskawica(id){
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id]=floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed){

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}


puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, ofiara, ent, id, fObrazenia, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_blyskawic[id] = 3;

Trzymaj.
  • +
  • -
  • 1

#3 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 14.07.2011 17:56

Dzięki bardzo :)
Leci plusik.

A można wiedzieć gdzie były błędy lub co było źle?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.07.2011 18:00

W 1. poście jest sma, które nie działa
W 2. poście jest sma, które działa

Ciężko je porównać?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych