Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zwracanie ID gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 10.07.2011 21:05

Chciałbym poprosić o pare funkcji, które zwracają ID gracza przy:

  • przeładowywaniu
  • tworzeniu spraya
  • zabiciu siebie i przeciwnika jednym granatem
  • dostaniu paki przy respawnie
  • Zabiciu 2 graczy jednym strzałem z AWP
  • Respawnie
  • Nie wiem, czy w ogole jest taka mozliwosc, ale ID gracza, który przebiegl 'metr' po mapie? Zebym mogl sobie te metry zliczac :)

Użytkownik Syczaj edytował ten post 10.07.2011 23:41

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.07.2011 21:27

Przeładowywanie:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Przeladowanie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_usp", "Reload", 0)
}
public Reload(iWeapon)
{
new id = pev(iWeapon, pev_owner);

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

client_print(id, print_chat, "Brawo %s ! Przeladowujesz USP xD", name)
}


Spray: Dokumentacja AMXX.pl: Engine >> engine > client_impulse

Gracz odrodził się z bombą:
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Spawn With The Bomb"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Spawned_With_The_Bomb")
}

public logevent_function_p()
{
new id = get_loguser_index()

new name[32];
get_user_name(id, name, 31)

client_print(0, print_chat, "%s odrodzil sie z bomba!", name)
}

stock get_loguser_index()
{
new loguser[80], name[32]
read_logargv(0, loguser, 79)
parse_loguser(loguser, name, 31)

return get_user_index(name)
}


#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 10.07.2011 22:08

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Gotowe funkcje
do
Scripting -> Pytania

  • +
  • -
  • 0

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.07.2011 22:26

Przeładowywanie dla każdej broni (którą się da ładować :P)

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Przeladowanie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

new sWeaponName[32];
for(new i = 1 ; i <= (0x2 - 2) ; i++){
if(!(((1<<2)|(1<<4)|(1<<9)|(1<<25)|(1<<29)|(1<<6)) & (1<<i)) && !(((1<<21)|(1<<5)) & (1<<i)) && get_weaponname(i, sWeaponName, sizeof sWeaponName - 1)){
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, sWeaponName, "Reload", 1);
}
}
}

public Reload(iWeapon)
{
new id = pev(iWeapon, pev_owner);

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

client_print(id, print_chat, "Brawo %s ! Przeladowujesz bron xD", name)
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Syczaj

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 11.07.2011 19:40

Pewien drobny problem z client_impulse.
Wystarczy, ze nacisne spray (nawet nie musi sie pokazac) a zwraca ID. Daloby rade napisac cos co zwraca ID gracza tylko gdy pokaze sie spray?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych