Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z itemami z randomProśba o pomoc

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 01.07.2011 08:57

Cześć, mam problem z pewnymi itemami. Wszystko zostało dodane krok po kroku z poradników lecz coś się w kodzie gryzie. Już mówię o co chodzi.

1. Tajemnica generała - losuję się random, w opisie itemu w grze pokazuje się np. 1/5 a i tak zabija jak 1/1
2. Naboje witalne - ustawiony jest random (2, 5) a item zawsze jest taki sam, w opisie też czyli 1/1
3. STALKER - w public DajPrzedmiot oraz w public Odrodzenie jest ta sama treść kodu dla tego itemu, gdy dostaniemy item hp ustawia nam na 25 oraz rendering na 40, ale w nowej rundzie hp wraca do normy a rendering zostaje. Co skutkuje tym, że biegamy prawie niewidoczni z full hp w nowej rundzie.

Bardzo proszę o pomoc.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 01.07.2011 10:36

1.
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage = float(health);

w dajprzedmiot masz ustawiony zakres ''randoma'' ale tutaj juz nie i temu masz 1/1
powinno byc tak
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);


2.to samo co wyzej brak sprawdzenia liczby losowej
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 42 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)


3. daj to
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
set_user_health(id, 25);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
}

ponizej
	set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);

  • +
  • -
  • 1
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#3 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 01.07.2011 11:18

Dziękuję Ci bardzo, tylko proszę jeszcze o wyjaśnienie pkt 3.
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
gdzie dokładnie powinienem to dodać, i czy to będzie skutkowało tym że posiadając item stalker przy kolejnej rundzie HP będzie wynosiło 25 tak jak powinno to wyglądać?
  • +
  • -
  • 0

#4 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 01.07.2011 11:37

to jest koncowka odrodzenie(id)
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}

set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);

to zamien ja na np
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}

set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
set_user_health(id, 25);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);

  • +
  • -
  • 1
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#5 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 01.07.2011 11:57

Error: Undefined symbol "idattacker" on line 1235

w przypadku zmiany w nabojach witalnych
  • +
  • -
  • 0

#6 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 01.07.2011 12:05

a sry nie zauwazylem zmien
[idattacker]
na [attacker]
  • +
  • -
  • 1
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#7 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 01.07.2011 12:08

Ok, heh też nie zauważyłem...

Bardzo Ci dziękuję za pomoc, i pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych