Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bomb muza mp3?Licze na wasza pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ziomekziomek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.10.2010 16:34

Uzywam pluginu do wybuchu bomby i muzyka jest w wav:/ potrafi ktos przerobic na mp3? i zrobic zeby trwala 14 sekund? jak ja przerobilem leciala muzyka ale jak minelo mniej nzi 10 sekund zniknol licznik, wybuchla bomba, pojawil sie licznik z lewej strony i znow wybuchla bomba xD


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "sEba"


#define muzyczka ("misc/Bomba")
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav")
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/Bomba.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}


#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 18.10.2010 17:44

Spoiler


Do misc wrzucasz plik o nazwie Bomba z rozszerzeniem MP3

Dodano 18 październik 2010 - 18:44:
Spoiler


Do misc wrzucasz plik o nazwie Bomba z rozszerzeniem MP3

Użytkownik hardbot edytował ten post 19.10.2010 18:45


#3 ziomekziomek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.10.2010 20:07

heh niestety po mojej przerobce na 14 sekund niedziala, wczesniej chyba bylo tak ze bylo od 35 do 20 sekund zielony potem pomaranczowy a potem czerwony licznik, ale to juz mniejsza oto byc moze nie w tej wersji ale zmienielm i powinna grac od 14 sekund muza a niegra wez sprawdz:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "sEba"

#define czas 14

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;
new g_msgsync;

public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
        register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
        register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
        register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
        
        pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
        g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
public newRound()
{
        g_c4timer = -1;
        remove_task(652450);
        b_planted = false;
}
public endRound()
{
        g_c4timer = -1;
        remove_task(652450);
}
public bomb_planted()
{
        b_planted = true;
        g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
        dispTime()
        set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}
public bomb_defused()
{
        if(b_planted)
        {
                remove_task(652450);
                b_planted = false;
        }
}
public bomb_explode()
{
        if(b_planted)
        {
                remove_task(652450);
                b_planted = false;
        }       
}
public dispTime()
{
        if(!b_planted)
        {
                remove_task(652450);
                return;
        }
        if(g_c4timer >= 0)
        {
                if(g_c4timer > 13) 
                {
                        set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
                }
                else if(g_c4timer > 7)
                {
                        set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
                        if(g_c4timer == czas) 
                        {
                                client_cmd(0, "spk sound/misc/Bombas.mp3")
                        }
                }
                else 
                {
                        set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
                }       
                ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);
                --g_c4timer;
        }       
}
public plugin_precache()
{
        precache_generic("sound/misc/Bombas.mp3")
        return PLUGIN_CONTINUE  
}

Tak w ogóle dzięki ze i tak pomagasz ;D

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 18.10.2010 21:06

Pobiera ci się w ogóle ten plik ? może już masz taki w cstrike/sound/misc ?

a jak nie to w trakcie gry na serwerze wpisz w konsoli

developer 1

i sprawdź jaką ścieżkę ma ten plik

#5 ziomekziomek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.10.2010 14:07

po wpisaniu developer 1 nic sie niedzieje oprocz napisow ktore sa na gorze mozesz przetestowac sam jakos i zobaczyc ze muza nieleci a niby wszystko jest ok zmienione. nawet sie pobiera muza.

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 19.10.2010 14:36

Z wielką chęcią zawsze testuje udostępniane pluginy lecz CS'skowi coś odbiło i przestał działać :o

#7 ziomekziomek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.10.2010 16:29

aha bo ja niemam pojecia czemu niedziala ;d wiec napraw cska i poproboj xD

#8 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 19.10.2010 18:35

Spoiler


Plik bomba.mp3 musi się znajdować w sound/misc/c4/

@edit

Boże... takie coś nie ma prawa działać.
client_cmd(0, "spk sound/misc/Bomba.mp3")

Użytkownik Harsay edytował ten post 19.10.2010 18:38

  • +
  • -
  • 0

#9 ziomekziomek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.10.2010 19:23

Zrobilem tak jak mowisz i niedziala, muzyka sie sciaga ale niegra. Moglbys zrobic od razu na plik "bombac.mp3" ? i przetestowac?

#10 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 19.10.2010 20:33

Czy to w ogóle dobrze przekonwertowałeś dźwięk 0_o
  • +
  • -
  • 0

#11 ziomekziomek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2010 12:49

tak dobrze, a czy ty w ogóle testowales ten plugin?xD

"Moglbys zrobic od razu na plik "bombac.mp3" ? i przetestowac?"

Użytkownik ziomekziomek edytował ten post 20.10.2010 12:49





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych