Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] tekst z tablic pokazywany w wiadomości HUD


Najlepsza odpowiedź GoldenKill, 05.08.2014 23:46

Musisz zrobić zmienną np

 

new rangi[9] -> masz zrobione 8 rang, ale musisz zawsze dawać o tą jedną więcej.

 

Teraz public powinien wyglądać tak

public PokazHUD(id)
{
	static stats[8], body[8]
	get_user_stats(id, stats, body)
	
	while(stats[0] >= fragi[rangi[id]]) 
		rangi[id]++
	
	if(is_user_alive(id))
	{
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.0, 0.92, 0, 6.0)
		show_hudmessage(id, "Zabojstwa: %d/%d^nAktualna ranga: %s"stats[0], fragi[rangi[id]], ranga[rangi[id]])
	}
}

Aha i usuń /* przed new const ranga[][] =

 

Ps i przed stats[0] daj przecinek bo nie zauważyłem xD

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 05.08.2014 18:03

Witam, jak zrobić żeby tekst, który jest zapisany w tablicy został wyświetlony w wiadomości HUD ?

moja tablica:

/*new const ranga[][] =
{
	"Szeregowy",							//0
	"Kapral",							//150
	"Plutonowy",							//500
	"Sierzant",							//1000
	"Chorazy",							//1750
	"Porczunik",							//3000
	"Pulkownik",							//5000
	"VIP"								//8000
};

new const fragi[][] =
{
	0,									//Szeregowy
	150,									//Kapral
	500,									//Plutonowy
	1000,									//Sierzant
	1750,									//Chorazy
	3000,									//Podporucznik
	5000,									//Pulkownik
	8000									//VIP						DajFlage
};*/

moja wiadomość HUD

public PokazHUD(id)
{
	
	if(is_user_alive(id))
	{
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.0, 0.92, 0, 6.0)
		show_hudmessage(id, "Zabojstwa: %d/%d^nAktualna ranga: %s"fragi, nowa_ranga[id], ranga)
	}
}

dodam, że jest to plugin w stylu rangi.amxx


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 05.08.2014 20:24

Sprawdzajco runde ile dany gracz ma fragow i przez to formatuj sobie odpowiednia liczbe i range?
  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 05.08.2014 20:27

mógłbyś zrobić przykładowy plugin ??


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#4 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 05.08.2014 23:46   Najlepsza odpowiedź

Musisz zrobić zmienną np

 

new rangi[9] -> masz zrobione 8 rang, ale musisz zawsze dawać o tą jedną więcej.

 

Teraz public powinien wyglądać tak

public PokazHUD(id)
{
	static stats[8], body[8]
	get_user_stats(id, stats, body)
	
	while(stats[0] >= fragi[rangi[id]]) 
		rangi[id]++
	
	if(is_user_alive(id))
	{
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.0, 0.92, 0, 6.0)
		show_hudmessage(id, "Zabojstwa: %d/%d^nAktualna ranga: %s"stats[0], fragi[rangi[id]], ranga[rangi[id]])
	}
}

Aha i usuń /* przed new const ranga[][] =

 

Ps i przed stats[0] daj przecinek bo nie zauważyłem xD

 


  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych