Witam mam kilka pytań, a mianowicie:
1.1 Czy ID gracza ma szansę kiedykolwiek być większe od get_maxplayers()?
1.2 get_maxplayers() nie ma problemu z ukrytym slotem poprzez amx_hideslots?
1.2 Czy używanie zmiennej z get_maxplayers()+1 do określenia maksymalnej liczby graczy w tablicy jest dobrym nawykiem optymalizacyjnym czy może nie ma dużej różnicy czy użyjemy tablicy [33] ?
2. Czy sposób na rzadsze wypadanie perku opisane w tym temacie: http://amxx.pl/topic...padania-perków/ . Odbywa się poprzez ponowne wylosowanie perku gdy dojdzie do "return COD_STOP" czy po prostu po zabiciu osoby nie dostajemy perku w ogóle?
3. if(random(x)) - Czy kod pod takim warunkiem zostanie wykonany tylko gdy z random'a wyjdzie 1? Pytam o taką oczywistość, bo zawsze mi się wydawało, że wystarczy większe od 0, a niedawno spotkałem się z kodem na forum, z którego wynika inaczej.
4. Moje pytanie wtrącone w inny temat, które nie doczekało się odpowiedzi, a nadal mnie ciekawi:
Gdy mam X pluginów wywołujących funkcję od "Ham_TakeDamage" w tym samym momencie i każda funkcja zaczyna się od warunku is_user_connected(id) to czy to zapytanie zostanie wykonane X razy, czy może silnik zdaje sobie sprawę, że otrzyma X tych samych zapytań i załatwia to w jednej odpowiedzi?
Dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi.
Pozdrawiam.