Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z komplikowaniem pliku smaSiema, pomożecie mi bo mam taki bląd Could not locate output file compiled\BaseBuilderTeam.amx (compile failed).

basebuilder amxx.pl could not locate output file

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gienek?

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.02.2019 15:15

Siema, pomozcie mi bo mam taki bląd Could not locate output file compiled\BaseBuilderTeam.amx (compile failed). przy komplikowaniu pliku sma

Powiedzcie co mam zrobić aby naprawić ten bląd zobaczcie

 https://www9.zippysh...2PdiB/file.html

Załączone pliki


Użytkownik Gienek? edytował ten post 24.02.2019 15:41

  • +
  • -
  • 0

#2 Gienek?

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.02.2019 15:15

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "[BB]Team"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Z!3L0ny"

new Player_id[ 33 ]
new Player_id_ask[ 33 ]
new Player_id_list[ 33 ][ 20 ]
new Float:Player_velo[ 33 ][ 3 ]
new Player_black[ 33 ]
new SprTeam;
new SprSmoke
new iNumPepole;
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_forward( FM_Touch, "PlayerTouch" )
    register_forward( FM_CmdStart, "CmdStart" )
    register_clcmd( "say /team", "TeamMenu" )
register_clcmd( "say /grupa", "TeamMenu" )
register_clcmd( "say /tea", "TeamMenu" )
    iNumPepole=6
}
public plugin_natives( ){
    register_native( "bb_get_team_id", "ReturnPlayerId", 1 )
}
public ReturnPlayerId( id )
    return Player_id[ id ]
public plugin_precache( ){
    SprTeam = precache_model("sprites/Team.spr")
    SprSmoke = precache_model("sprites/smoke.spr")
}    
public CmdStart( id ){
    if( !is_user_alive( id ) || !is_user_connected( id ) )
        return FMRES_IGNORED
    if( Player_velo[ id ][ 0 ] != 0.0 || Player_velo[ id ][ 1 ] != 0.0 || Player_velo[ id ][ 2 ] != 0.0 ){
        entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, Player_velo[ id ] )
        Player_velo[ id ][ 0 ] = 0.0
        Player_velo[ id ][ 1 ] = 0.0
        Player_velo[ id ][ 2 ] = 0.0
    }
    if( !bb_is_build_phase( ) && !bb_is_prep_phase( ) )
        return PLUGIN_CONTINUE
    if( Player_id[ id ] != 0 ){    
        if( get_user_team( id ) == 2 ){
            if( get_user_team( Player_id[ id ] ) != get_user_team( id ) )
                return PLUGIN_CONTINUE
            if( Player_id[ id ] == 0 )
                return PLUGIN_CONTINUE
            static Float:fTime[33];
            new Float:fTimeN = get_gametime();
            if((fTimeN- Float:fTime[id]) >= 0.5){                    
                new Float:fOrigin[ 3 ], iOrigin[ 3]
                entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin )
                FVecIVec( fOrigin, iOrigin )
                new Float:fOrigin2[ 3 ], iOrigin2[ 3]
                entity_get_vector( Player_id[ id ], EV_VEC_origin, fOrigin2 )
                FVecIVec( fOrigin2, iOrigin2 )
                message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id )    
                write_byte(TE_BEAMPOINTS)            
                write_coord(iOrigin[0])    // start position
                write_coord(iOrigin[1])
                write_coord(iOrigin[2])
                write_coord(iOrigin2[0])    // end position
                write_coord(iOrigin2[1])
                write_coord(iOrigin2[2])
                write_short(SprSmoke)    // sprite index
                write_byte(0)    // starting frame
                write_byte(0)    // frame rate in 0.1's
                write_byte(1)    // life in 0.1's
                write_byte(4)    // line width in 0.1's
                write_byte(0)    // noise amplitude in 0.01's
                write_byte(255)    // Red
                write_byte(174)    // Gren
                write_byte(204)    // Blue    
                write_byte(250)    // brightness
                write_byte(0)    // scroll speed in 0.1's
                message_end()
                
                message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id )            
                write_byte( TE_PLAYERATTACHMENT )
                write_byte( Player_id[ id ] )
                write_coord( 40 );
                write_short( SprTeam )
                write_short( 5 )
                message_end( )
                fTime[id] = fTimeN;
                
            }
        }
    }
    return FMRES_IGNORED
}
public PlayerTouch( iEnt, id ){
    if( !is_user_alive( id ) || get_user_team( id ) != 2 )
        return FMRES_IGNORED
        
    new szClass[ 10 ], szTarget[ 7 ]
    entity_get_string(iEnt, EV_SZ_classname, szClass, 9);
    entity_get_string(iEnt, EV_SZ_targetname, szTarget, 6);
    if ( equal(szClass, "func_wall") && !equal(szTarget, "ignore") && !equal(szTarget, "barrier") ){        
        if( bb_is_build_phase( ) )
            return PLUGIN_CONTINUE
        if( entity_get_int( iEnt, EV_INT_iuser4 ) == 0 )
            return PLUGIN_CONTINUE
        if( id == entity_get_int( iEnt, EV_INT_iuser4 ) )
            return PLUGIN_CONTINUE
        if( Player_id[ id ] == entity_get_int( iEnt, EV_INT_iuser4 ) && Player_id[ id ] != 0 )
            return PLUGIN_CONTINUE
        if( has_flag( id, "b" ) )
            return PLUGIN_CONTINUE
        message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "ScreenFade" ),{0,0,0},id );
        write_short(1<<1 );    // Duration of fadeout
        write_short( 1<<12 );    // Hold time of color
        write_short( 1<<1 );    // Fade type
        write_byte ( 0 );        // Red
        write_byte ( 0 );        // Green
        write_byte ( 0 );        // Blue
        write_byte ( Player_black[ id ] );    // Alpha
        message_end();
        Player_velo[ id ][ 0 ] = random_float( 0.0, 455.0 )
        Player_velo[ id ][ 1 ] = random_float( 0.0, 455.0 )
        Player_velo[ id ][ 2 ] = random_float( 0.0, 355.0 )
        if( Player_black[ id ] < 255 )
            Player_black[ id ] += 20    
    }
    return FMRES_IGNORED
}
public client_connect( id ){
    Player_id[ id ] = 0
}
public client_disconnect( id ){
    if( Player_id[ id ] != 0 ){    
        Player_id[ id ] = 0
        Player_id[ Player_id[ id ] ] = 0
    }
}
public TeamMenu( id ){
    new menu = menu_create( "Opcje:", "TeamMenu_2" )
    new gForm[ 128 ]
    if( Player_id[ id ] == 0 ){
        if( Alive( 4 ) < iNumPepole ){
            format( gForm, sizeof( gForm ), "Brakuje:\y %d zywych", iNumPepole-Alive( 4 ) )
            menu_additem( menu, gForm )
        }else menu_additem( menu, "Stworz druzyne" )
}else menu_additem( menu, "Teleportuj sie do członka z team" )
    }else{
        new Name[ 33 ]
        if( is_user_connected( Player_id[ id ] ) ) get_user_name( Player_id[ id ], Name, sizeof( Name ) )
        else format( Name, sizeof( Name ), "Brak gracza" )
        format( gForm, sizeof( gForm ), "Opusc druzyne:\y %s", Name )
        menu_additem( menu, gForm )
    }
    menu_display( id, menu, 0 )
}
public TeamMenu_2( id, menu, item ){
    if( item == MENU_EXIT ){
        menu_destroy( menu )
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    switch( item ){
        case 0:{
            if( Player_id[ id ] == 0 ){
                if( Alive( 4 ) >= iNumPepole )
                    CreateTeam( id )
            }else{
                if( !bb_is_build_phase( ) ){
                    ColorChat( id, TEAM_COLOR, "^x04***^x01 Nie mozesz teraz rozlaczyc druzyny!^x04 ***" )    
                    return PLUGIN_CONTINUE
                }
                Player_id[ Player_id[ id ] ] = 0
                ColorChat( Player_id[ id ], TEAM_COLOR, "^x04***^x01 Druzyna rozlaczona!^x04 ***" )    
                Player_id[ id ] = 0
                ColorChat( id, TEAM_COLOR, "^x04***^x01 Wyszedles z druzyny!^x04 ***" )    
            }
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}
public CreateTeam( id ){
    new Name[ 33 ]
    new menu = menu_create( "Dodaj czlonka druzyny", "CreateTeam_2" )
    for( new i = 1, d = 0; i <= get_maxplayers( ); i ++ ){
        if( !is_user_connected( i ) )
            continue
        if( get_user_team( id ) != get_user_team( i ) )
            continue
        if( i == id )
            continue
        if( Player_id[ i ] != 0 )
            continue
        Player_id_list[ id ][ d++ ] = i
        get_user_name( i, Name, sizeof( Name ) )
        menu_additem( menu, Name )        
    }
    menu_display( id, menu, 0 )
}
public CreateTeam_2( id, menu, item ){
    if( item == MENU_EXIT ){
        menu_destroy( menu )
        return PLUGIN_HANDLED
    }    
    if( Alive( 4 ) >= iNumPepole )
        SendAsk( id, Player_id_list[ id ][ item ] )
    return PLUGIN_HANDLED
}
public SendAsk( id_asker, id ){
    Player_id_ask[ id ] = id_asker
    new gForm[ 128 ], Name[ 33 ]
    get_user_name( id_asker, Name, sizeof( Name ) )    
    format( gForm, sizeof( gForm ), "Gracz:\w %s\y Zaprasza Cie do druzyny!", Name )
    new menu = menu_create( gForm, "SendAsk_2" )
    menu_additem( menu, "Przymij" )
    menu_additem( menu, "Odrzuc" )
    menu_display( id, menu, 0 )
}
public SendAsk_2( id, menu, item ){
    if( item == MENU_EXIT ){
        menu_destroy( menu )
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    switch( item ){
        case 0:{
            if( Player_id[ id ] == 0 ){
                if( Alive( 4 ) >= iNumPepole ){
                    new Name[ 33 ]
                    get_user_name( id, Name, sizeof( Name ) )
                    Player_id[ id ] = Player_id_ask[ id ]
                    Player_id[ Player_id_ask[ id ] ] = id
                    ColorChat( Player_id_ask[ id ], TEAM_COLOR, "^x04***^x01 Gracz^x03 %s^x01 przyjal zaproszenie^x04 ***", Name )
                }
            }
        }
        case 1:{
            new Name[ 33 ]
            get_user_name( id, Name, sizeof( Name ) )
            ColorChat( Player_id_ask[ id ], TEAM_COLOR, "^x04***^x01 Gracz^x03 %s^x01 nie przyjal zaproszenia^x04 ***", Name )
        }
        
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}
public Alive( team ){
    new PlayerAlive
    for( new i = 1 ; i <= get_maxplayers(); i ++ )
        if( get_user_team( i ) == team || team == 4 )
            if( is_user_alive( i ) )
                PlayerAlive++
    return PlayerAlive
}


  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.02.2019 15:38

Kod jako załącznik wstawiaj, nikomu sie nie chce tyle scrollowac

 

 

Powiedz lepiej co chciales zrobic bo z kodu tam gdzie są błędy nic nie wynika

 

 

 

KOMPILACJA, proszę nie przekręcać


Użytkownik TibacK edytował ten post 24.02.2019 15:39

  • +
  • -
  • 0

#4 Gienek?

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.02.2019 15:40

Wybieram plik z zalocznika i nie dziala sprobujcie pobrac https://www9.zippysh...2PdiB/file.html


  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.02.2019 16:31


Powiedz lepiej co chciales zrobic bo z kodu tam gdzie są błędy nic nie wynika



  • +
  • -
  • 0

#6 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.02.2019 16:36

Zbyt skomplikowanym człowiekiem jesteś, żeby skompilować ten skomplikowany kod.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.02.2019 17:10

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: basebuilder, amxx.pl, could not locate output file

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych