Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mod BF2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 dedaler

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Grodzisk MAzowiecki
Offline

Napisano 30.10.2009 21:54

Witam potrzebuje kodu, pliku który jest odpowiedzialny za odznaczenia czyli expert niewidzialności był troche bardziej widoczny, aktualnie jest w ogóle nie zauważalny, oraz odznaki z dodatkowym hp chciałbym aby początkujący miał 110 hp, weteran 120hp a exper 130 hp
  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 30.10.2009 23:16

dedaler, Witaj!

Co do hp!

otwórz plik badgepowers.inl
znajdź w nim:
hp = 100 + (assaultlevel*20);
zamień na:
hp = 100 + (assaultlevel*10);


Co do niewidzialności!

otwórz plik const.inl
znajdź w nim:
new const gInvisAlphaValue[3] =
{
	125,	//Basic Shotgun Combat
	75,	//Veteran Shotgun Combat
	5	//Expert Shotgun Combat
};
zamień na:
new const gInvisAlphaValue[3] =
{
	155,	//Basic Shotgun Combat
	105,	//Veteran Shotgun Combat
	55	//Expert Shotgun Combat
};


Co do szybkości!

otwórz plik badgepowers.inl
znajdź w nim:
speed += (smglevel * 25.0);
zamień na:
speed += (smglevel * 15.0);


Co do kamizelek!

otwórz plik badgepowers.inl
znajdź w nim:
switch (numofbadges[id])
	{
		case 6 .. 11: {
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 100 )
			{
				cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}

		case 12 .. 17: {
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 150 )
			{
				cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}

		case 18 .. 24: {
			cs_set_user_armor(id, 250, CS_ARMOR_VESTHELM);
			givenitem = true;
		}
	}
zamień na:
switch (numofbadges[id])
	{
		case 6 .. 11: {
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 50 )
			{
				cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}

		case 12 .. 17: {
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 75 )
			{
				cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}

		case 18 .. 24: {
			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			givenitem = true;
		}
	}

następnie skompiluj sma ;]

jak masz pytania jeszcze do jakiś odznak to pisz postaram się odpowiedzieć
  • +
  • -
  • 0

#3 dedaler

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Grodzisk MAzowiecki
Offline

Napisano 31.10.2009 01:19

Tak mam jeszcze jedno ;] Chodzi o to że np: zabije w 1 rundzie 5 osób z shotguna, więc dostaję początkującą niewidzialność a za 2 rundy dostaje już wterana. To też jakiś problem po prostu weteren i expert czasem przyznawani są za nic ;P
  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 01.11.2009 23:05

dedaler, to polega na tym:

możesz np zabić 500 osób z shotguna nie dostając żadnej odznaki bo nie potrafisz spełnić wymagań do odznak, poźniej trafia ci się runda że spełniasz wymagania do odznaki to odrazu dostajesz wszystkie bonusy a nie 1 ;]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych