No wszystko fajnie spoko, skompilowałem jako test.sma > test.amxx
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Komendy"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("funkcja", "pokazfunkcje"); // funckja pokaże się po wpisaniu "funkcja" w konsoli gracza
register_clcmd("say /funkcja", "pokazfunkcje"); // funckja pokaże się po wpisaniu "/funckja" na ogólnym czacie (podczas gry) przez gracza lub po wpisaniu "say /funckja" w konsoli gracza
register_concmd("funkcja2", "pokazfunkcje"); // funckja pokaże się po wpisaniu "funckja2" w konsoli gracza lub w konsoli serwera
register_clcmd("funkcja3", "pokazfunkcje", ADMIN_IMMUNITY); // funkcja pokaże się po wpisaniu "funkcja3" w konsoli gracza, który ma immunitet (flagę a)
register_concmd("funkcja4", "pokazfunkcje", ADMIN_KICK, "cos tam"); // funkcja pokaże się po wpisaniu "funkcja4" w konsoli gracza, który ma flagę c lub gdy komenda "funkcja4" zostanie wpisana w konsoli serwera
}
public pokazfunkcje(id, level, cid) {
if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
client_print(0, print_chat, "Gracz o id=%i wyswietlil funkcje ^"pokazfunkcje^"", id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
I z tego kodu funkcja2 i funcka4 podpowiadaja mi sie w consoli, czyli tak jak powinno być, tak samo po wpisaniu nie zwraca mi żadnego unknown command, zaraz sobię to przerobie i dam znać czy działa
Użytkownik Jcr edytował ten post 26.06.2015 16:11