Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z rejestracją komendy konsolowej


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jcr

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 25.06.2015 16:45

Witam, znowu mam problem, już chyba setny...

 

mam takie coś:

register_concmd("kup_przedmiot","kup_przedmiot",0,"kup przedmiot")

W domyśle kod powinien działać tak, że:

Po wpisaniu w console "kup_przedmiot" powinien wykonać się kod:

public kup_przedmiot(id)
{
     //kod
}

ale niestety tak się nie dzieje, wie ktoś może dlaczego ? :/

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 25.06.2015 17:09

  1. register_concmd ( const cmd[],const function[],flags=-1, info[]="" )

 

flaga jak coś -1 a nie 0, zobacz czy to coś zmieni.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#3 Jcr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 25.06.2015 17:20

Niestety w dalszym ciągu konsola zwraca Unknown command: kup_przedmiot :(

 


  • +
  • -
  • 0

#4 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 25.06.2015 17:23

Funkcja kup_przedmiot powinna przyjmować argumenty:

public kup_przedmiot(id, level, cid)
{
     //kod
}

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#5 Jcr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 25.06.2015 17:37

 

Funkcja kup_przedmiot powinna przyjmować argumenty:

public kup_przedmiot(id, level, cid)
{
     //kod
}

 

Niestety, dalej otrzymuje unknown command :3


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.06.2015 19:48

W handlerze funkcji zwracaj plugin handled.

W register zostaw tylko 2 parametry

Wrzuć do handlera printowanie jakiejś wiadomości i zobacz
  • +
  • -
  • 0

#7 Jcr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 25.06.2015 21:12

ok, mam coś takiego:

register_concmd("kup", "kup_kup")

public kup_kup(idl, evel, cid)
{
      ColorChat(id, RED, "[DEBUG]^x04 DEBUG");     
      return PLUGIN_HANDLED;
}

i niestety dalej nic

 


  • +
  • -
  • 0

#8 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 25.06.2015 22:08

Hmm spróbuj:

register_concmd("amx_mycommand","MyFunction",ADMIN_KICK,"Description of the command") 

czyli:

register_concmd("kup","kup_kup",ADMIN_KICK,"kup")

dalej:

public kup_kup(id,level,cid){

    if (!cmd_access(id,level,cid,1))

        return PLUGIN_HANDLED

    client_print(id,print_chat,"Very good! Dziala!")

    return PLUGIN_CONTINUE

}

Na moje oko to powinno działać.

 

  • +
  • -
  • 1
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#9 Jcr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 25.06.2015 22:12

Niestety, zwraca dalej ( Unknown command: kup )

Przeszukuje ciągle internet i też na nic nie moge trafić :/

 

Może to problem z którymś includem?

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <file>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

Na razie mam dodane te ale pewnie niektóre wylecą


  • +
  • -
  • 0

#10 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 26.06.2015 03:16

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
	register_concmd("amx_buy", "ConCmdBuy", ADMIN_KICK);
}

public ConCmdBuy(id, iBitFlags) {
	if(~get_user_flags(id) & iBitFlags)
	{
		console_print(id, "Nie masz dostepu do tego!");
		return;
	}
	console_print(id, "Very good! Dzialczy!");
}

  • +
  • -
  • 1

#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.06.2015 06:19

file.inc jest z automatu w amxmodx.inc, możesz wywalić...



Co do unknown komand, zawsze tak będzie... Zwracaj plugin handled na końcu funkcji
  • +
  • -
  • 0

#12 Jcr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 26.06.2015 15:49

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
	register_concmd("amx_buy", "ConCmdBuy", ADMIN_KICK);
}

public ConCmdBuy(id, iBitFlags) {
	if(~get_user_flags(id) & iBitFlags)
	{
		console_print(id, "Nie masz dostepu do tego!");
		return;
	}
	console_print(id, "Very good! Dzialczy!");
}

Niestety, nie działa, ani gdy mam flage ADMIN_KICK nie pokazuje sie to (console_print(id, "Very good! Dzialczy!");)

ani gdy nie mam flagi admin kick, nie pokazuje mi sie to: (console_print(id, "Nie masz dostepu do tego!");)

 


  • +
  • -
  • 0

#13 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.06.2015 15:55

Co do "Unknown command", to już zostało tutaj napisane kilka razy czemu tak się dzieje, ale chyba ktoś nie czyta...
Zajrzyj do tego tematu -> http://amxx.pl/topic...menu-przykłady/i pobierz paczkę pluginów, tam masz przykłady, które powinny Ci pomóc zrozumieć tworzenie akcji na komendę.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#14 Jcr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 26.06.2015 16:09

No wszystko fajnie spoko, skompilowałem jako test.sma > test.amxx

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Komendy"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

    register_clcmd("funkcja", "pokazfunkcje"); // funckja pokaże się po wpisaniu "funkcja" w konsoli gracza
    register_clcmd("say /funkcja", "pokazfunkcje"); // funckja pokaże się po wpisaniu "/funckja" na ogólnym czacie (podczas gry) przez gracza lub po wpisaniu "say /funckja" w konsoli gracza
    register_concmd("funkcja2", "pokazfunkcje"); // funckja pokaże się po wpisaniu "funckja2" w konsoli gracza lub w konsoli serwera
    register_clcmd("funkcja3", "pokazfunkcje", ADMIN_IMMUNITY); // funkcja pokaże się po wpisaniu "funkcja3" w konsoli gracza, który ma immunitet (flagę a)
    register_concmd("funkcja4", "pokazfunkcje", ADMIN_KICK, "cos tam"); // funkcja pokaże się po wpisaniu "funkcja4" w konsoli gracza, który ma flagę c lub gdy komenda "funkcja4" zostanie wpisana w konsoli serwera
}

public pokazfunkcje(id, level, cid) {
    if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
        return PLUGIN_HANDLED;

    client_print(0, print_chat, "Gracz o id=%i wyswietlil funkcje ^"pokazfunkcje^"", id);

    return PLUGIN_HANDLED;
}

I z tego kodu funkcja2 i funcka4 podpowiadaja mi sie w consoli, czyli tak jak powinno być, tak samo po wpisaniu nie zwraca mi żadnego unknown command, zaraz sobię to przerobie i dam znać czy działa


Użytkownik Jcr edytował ten post 26.06.2015 16:11

  • +
  • -
  • 0

#15 Jcr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 26.06.2015 16:18

Ok, problem rozwiązałem, aczkolwiek, jest jak dla mnie kompletnie bez sensu....

Mam taki kod:

public plugin_init()
{
    register_concmd("funkcja1", "funkcja1");

    new classname[32]
    for(new i=1;i<31;++i)    if(i!=2)
    {
        get_weaponname(i,classname,31)
        RegisterHam( Ham_CS_Item_GetMaxSpeed, classname, "GetItemMaxSpeed")
    }

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
    register_logevent("LogEvent_Round_End", 2, "1=Round_End");

    register_concmd("funkcja2", "funkcja2");
}

Funkcja1 działa, Funkcja2 nie, gg

Wie ktoś dlaczego tak może być?


Użytkownik Jcr edytował ten post 26.06.2015 16:19

  • +
  • -
  • 0

#16 Jcr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 27.06.2015 21:18

Można zamknąć, zagadka z posta wyżej pozostaje nierozwiązana


  • +
  • -
  • 0

#17 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.06.2015 16:54

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych