Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Prośba o przerobienie kodu

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 600068594

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:76
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.04.2015 22:48

Siema, powie mi ktoś jak zrobić tak, żeby o to w tych nazwach broni: http://amxx.pl/topic...ok-nazwy-klasy/nie wyskakiwały granaty?


  • +
  • -
  • 0

Licze na +


#2 SleepY.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:14
  • GG:
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 27.04.2015 10:16

Nie jestem pewny, ale spróbuj tak:

 

--------------------------------------------

Wszystko edytujemy w funkcji

public WybierzKlase(id)

1. Zmieniamy to:

new klasa[50];

Na:

new klasa[370],bron[22],n

2. Teraz szukamy:

WczytajDane(id, i);

i po tym dodajemy:

bronie = ""
			n=1
			for(new b=1 ; b <= 32; b++)
			{
				if((1<<b) & bronie_klasy[i])
				{
					get_weaponname(b, bron, 21)
					replace_all(bron, 21, "weapon_", "")
					ucfirst(bron)
					if(n > 1)	add(bronie, charsmax(bronie), ", ")
					
					add(bronie, charsmax(bronie), bron)
					n++
				}
			}

3. Pod koniec szukamy:

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);

i zamieniamy na:

format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s ", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: "),bronie);

Całość powinna wyglądać tak:

public WybierzKlase(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
	new klasa[370],bron[22],n
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
			WczytajDane(id, i)
			bronie = ""
			n=1
			for(new b=1 ; b <= 32; b++)
			{
				if((1<<b) & bronie_klasy[i])
				{
					get_weaponname(b, bron, 21)
					replace_all(bron, 21, "weapon_", "")
					ucfirst(bron)
					if(n > 1)	add(bronie, charsmax(bronie), ", ")
					
					add(bronie, charsmax(bronie), bron)
					n++
				}
			}
			format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "Bron: "),bronie);
		menu_additem(menu, klasa);
		
	}
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
		
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

  • +
  • -
  • 0

TIME TO RIDE - BMX


#3 600068594

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:76
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 27.04.2015 14:53

SilnikCoda2.sma(611) : error 017: undefined symbol "bronie"
SilnikCoda2.sma(611 -- 612) : warning 215: expression has no effect
SilnikCoda2.sma(620) : error 017: undefined symbol "bronie"
SilnikCoda2.sma(620) : error 072: "sizeof" operator is invalid on "function" symbols
SilnikCoda2.sma(620) : error 029: invalid expression, assumed zero
SilnikCoda2.sma(620) : fatal error 107: too many error messages on one line

  • +
  • -
  • 0

Licze na +


#4 SleepY.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:14
  • GG:
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 27.04.2015 14:56

Podaj mi plik SMA


  • +
  • -
  • 0

TIME TO RIDE - BMX


#5 600068594

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:76
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 27.04.2015 15:01

sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Licze na +






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych