Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3rdParty
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Sockets
Sql
SQLx
TFCX
TSFUN
TSX
ammopacks
amxbans_core
amxbans_main
atac
basebuilder
celltrie
chr_engine
cod
codmod
colorchat
credits
csdm
dHUD
diablo_nowe
entlib
expmod
expmod_achievements
expmod_mission
expmod_shop
fvault
ggpro
gunxpmod
ncodmod
netdb
orpheu
orpheu_advanced
orpheu_const
orpheu_memory
orpheu_stocks
pokemod
roulette
StripWeapons
zmvip
zombie_plague_advance
zombieplague
zombieplaguenew1.3
Coreamxbans_core
amxbans_main
atac
basebuilder
celltrie
chr_engine
cod
codmod
colorchat
credits
csdm
dHUD
diablo_nowe
entlib
expmod
expmod_achievements
expmod_mission
expmod_shop
fvault
ggpro
gunxpmod
ncodmod
netdb
orpheu
orpheu_advanced
orpheu_const
orpheu_memory
orpheu_stocks
pokemod
roulette
StripWeapons
zmvip
zombie_plague_advance
zombieplague
zombieplaguenew1.3
amxconst
amxmisc
amxmodx
cellarray
chatcolor
core
datapack
file
float
hlsdk_const
lang
message_stocks
messages
newmenus
sorting
string
time
vault
vector
Cstrikeamxmisc
amxmodx
cellarray
chatcolor
core
datapack
file
float
hlsdk_const
lang
AddTranslation
CreateLangKey
get_lang
get_langsnum
GetLangTransKey
lang_exists
LookupLangKey
register_dictionary
message_constCreateLangKey
get_lang
get_langsnum
GetLangTransKey
lang_exists
LookupLangKey
register_dictionary
message_stocks
messages
newmenus
sorting
string
time
vault
vector
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
cssdk_const
hlsdk_const
reapi
reapi_engine
reapi_engine_const
reapi_gamedll
reapi_rechecker
reapi_reunion
reapi_vtc
Regexhlsdk_const
reapi
reapi_engine
reapi_engine_const
reapi_gamedll
reapi_rechecker
reapi_reunion
reapi_vtc
Sockets
Sql
SQLx
TFCX
TSFUN
TSX
LookupLangKey
Dodane 31.12.2013 23:29 przez: Amaroq#
Opis
Zapisuje do tablicy tłumaczenie klucza.
Składnia
LookupLangKey(Output[], OutputSize, const Key[], id)
Typ
NatywnyNotatki
Output[] - tablica, do której zostanie zapisane tłumaczenie klucza
OutputSize - rozmiar tablicy
const Key[] - nazwa klucza
const &id - indeks, określa język z jakiego będzie pobrane tłumaczenie dla klucza (indeks gracza lub LANG_SERVER), wartość LANG_PLAYER jest niepoprawna
Przykład
new szTranslation[42]; LookupLangKey(szTranslation, 41, "FORWARD", LANG_SERVER) //jesli serwer ma ustawiony jezyk angielski to do tablicy zostanie zapisane tlumaczenie klucza FORWARD w jezyku angielskim
Uwagi
Funkcja ta nie formatuje stringu. To znaczy, że jeśli tłumaczenie ma w sobie ciągi formatujące (%d, %s itd.) to tekst, który zostanie zapisany do tablicy będzie także je zawierał.
Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024