←  Dodatki

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»
Wklejka 132871918310176 dodana przez Waleq, 08.02.2012 17:39
Typ:


132871918310176
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
 
#define MUZYKA "sound/misc/asd.wav"
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK");
 
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
	register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}	
 
public plugin_precache() 
{ 
        precache_generic("MUZYKA");
}
public Sklep(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
	menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//0
	menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//1
	menu_additem(menu, "Tramal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//2
	menu_additem(menu, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r4000$");//3
	menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r10000$");//4
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r10000$");//5
	menu_additem(menu, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r6000$");//6
	menu_display(id, menu);
	client_cmd(id, "spk MUZYKA");
 
}
 
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
 
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 1500)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-1500);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 10 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-1500);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
 
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 3000)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-3000);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 25 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-3000);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 6000)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-6000);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-6000);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= 4000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-4000);
				set_user_gravity(id, 0.5);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!");
			}
			if(kasa < 4000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 4:
		{
 
			if(kasa >= 10000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
 
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(500,5000);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(5000,16000);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(15,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!");
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,55);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
					{
						new healthbonus = random_num(10,30);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
					}
					case 8:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,150);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						cs_set_user_money(id, 10000);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
					}
 
				}
			}		
			if(kasa < 10000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= 10000)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(25, 250);
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
			}
			if(kasa < 10000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 6:
		{
			if(kasa >= 6000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-6000);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!");
			}
			if(kasa < 6000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
	}
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}