sprawdzałeś czy masz ten plugin .amxx w plugins?
zobacz dokładnie logi w konsoli lub w pliku jak wpisujesz tą komendę czy nie ma innego erroru
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Odnotowano 9 pozycji dodanych przez NwNwH (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )
Napisano przez NwNwH w 20.02.2024 14:01 w Problemy z pluginami
sprawdzałeś czy masz ten plugin .amxx w plugins?
zobacz dokładnie logi w konsoli lub w pliku jak wpisujesz tą komendę czy nie ma innego erroru
Napisano przez NwNwH w 10.02.2024 20:05 w Problemy z pluginami
Dobry wieczór, mam problem z warunkiem if(equal(szClassEnt_2, "func_wall")), gdy daje blok w bariere to nic się nie dzieje, natomiast granat normalnie działa jak rzucam w bariere to odrzuca i printuje wiadomość.
Fragment pluginu pochodzi z pluginu na bariery z paczki BaseBuilder Turbo(najnowsza wersja na github)
Amxx - 1.9.0.5271, wszystkie moduły odblokowane
public fwd_touch(toucher, touched){ if( !pev_valid(toucher) || !pev_valid(touched) || touched == 0 || toucher == 0 ) return PLUGIN_CONTINUE new szClassEnt_1[33], szClassEnt_2[33] pev(toucher, pev_classname, szClassEnt_1, sizeof(szClassEnt_1) ) pev(touched, pev_classname, szClassEnt_2, sizeof(szClassEnt_2) ) if( entity_get_int(toucher, EV_INT_solid) != SOLID_TRIGGER ) return PLUGIN_CONTINUE if( equal(szClassEnt_1, "blockBarrier") ){ if( equal(szClassEnt_2, "grenade") ){ ColorChat(0, GREEN, "proszę nie rzucac granatem na spawna"); if( pev(touched, pev_iuser1) == 0){ new Float:fVelocity[3] pev(touched, pev_velocity, fVelocity) fVelocity[0] *= -1; fVelocity[1] *= -1; fVelocity[2] *= -1; set_pev(touched, pev_velocity, fVelocity) set_pev(touched, pev_iuser1, 1) } } if(equal(szClassEnt_2, "player")){ if( get_user_team(touched) == 1 && is_user_alive(touched)){ if( task_exists(touched+TASK_GOD) ){ remove_task(touched+TASK_GOD) } set_task(0.1, "offBarrierGod", touched+TASK_GOD) userIsInBarrier[touched]=true } } if(equal(szClassEnt_2, "func_wall")){ ColorChat(0, GREEN, "proszę nie blokowac spawnu"); } } if( !equal(szClassEnt_1, "blockBarrier") && !equal(szClassEnt_1, "func_wall")) return PLUGIN_CONTINUE if( !equal(szClassEnt_2, "func_wall") ){ return PLUGIN_CONTINUE } if( equal(szClassEnt_2, "func_wall" ) && equal(szClassEnt_1, "func_wall") && getLock(toucher) != 2) return PLUGIN_CONTINUE if( getOwner(touched) != 0 ){ // -- TO NIE DZIAŁA XD -- ColorChat(0, GREEN, "przeszlo przez warunek ownera"); if( getMover(touched) ){ //0 ColorChat(0, GREEN, "przeszlo przez warunek movera"); new Float:fOrigin[3] entity_get_vector(touched, EV_VEC_vuser4, fOrigin) if( fOrigin[0] != 0.0 || fOrigin[1] != 0.0 || fOrigin[2] != 0.0 ){ ColorChat(getLastMover(touched), GREEN, "---^x01 Klocek cofniety!^x04 |^x01 Nie wsadzaj klocka w bariere!^x04 ---") entity_set_origin(touched, fOrigin) }else{ //bb_set_claimed(getOwner(touched), bb_get_claimed(getOwner(touched))-1) if( getLock(touched) == 3 ){ new szClass[10], szTarget[7]; entity_get_string(touched, EV_SZ_classname, szClass, 9); entity_get_string(touched, EV_SZ_targetname, szTarget, 6); if( !equal(szClass, "func_wall")) return PLUGIN_CONTINUE if( equal(szTarget, "ignore") ) return PLUGIN_CONTINUE if( equal(szTarget, "barrier") ) return PLUGIN_CONTINUE if( equal(szClass, "blockBarrier") ) return PLUGIN_CONTINUE remove_entity(touched) }else{ set_pev(touched, pev_iuser1, 0) entity_set_origin(touched, Float:{0.0,0.0,0.0}); } } }else{ set_pev(touched,pev_rendermode,kRenderTransColor) set_pev(touched,pev_rendercolor, Float:{255.0,0.0,0.0} ) set_pev(touched,pev_renderamt, 255.0 ) set_task(0.1, "checkRemove", touched) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Napisano przez NwNwH w 06.01.2024 08:55 w Problemy z pluginami
Daj sma od:
paintballcore.amxx i Team.amxxjeżeli chcesz aby ktoś ci pomógł.
Przepraszam ale nie mogę dać całe sma, ale moge dac fragmenty kodu.
L 01/03/2024 - 21:34:53: Called dynanative into a paused plugin.Zapauzowany plugin?
Tak, ale gdy nie wpisuje /klan to normalnie działa, tylko jak wpisze /klan to wyłącza się silnik oraz plugin Team.
Napisano przez NwNwH w 05.01.2024 17:31 w Problemy z pluginami
wyslij pluginy ktore wywalaja bledy
w sensie w logu?
Bo tak to wysłałem tam gdzie rejestruje natyw, bo robie czysty plugin to normalnei dziala a te pluginy na klan to cos nie dzialaja.
Napisano przez NwNwH w 04.01.2024 17:42 w Problemy z pluginami
Pokaż cały log
L 01/03/2024 - 21:34:53: Start of error session. L 01/03/2024 - 21:34:53: Info (map "pb_snow") (file "addons/amxmodx/logs/error_20240103.log") L 01/03/2024 - 21:34:53: Called dynanative into a paused plugin. L 01/03/2024 - 21:34:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballcore.amxx", version "3.0") L 01/03/2024 - 21:34:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "klanymenu") L 01/03/2024 - 21:34:53: [AMXX] [0] paintballcore.sma::cmdSay (line 2017) L 01/03/2024 - 21:34:53: Called dynanative into a paused plugin. L 01/03/2024 - 21:34:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Team.amxx", version "1.0") L 01/03/2024 - 21:34:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_get_level_xp") L 01/03/2024 - 21:34:53: [AMXX] [0] Team.sma::CmdStart (line 55)
Napisano przez NwNwH w 03.01.2024 21:56 w Problemy z pluginami
Witam, mam następujący problem:
Po wpisaniu komendy /klan, wywala plugin tam gdzie ma być użyta komenda /klan
L 01/03/2024 - 21:36:15: [AMXX] Run time error 10: native error (native "klanymenu") L 01/03/2024 - 21:36:15: [AMXX] [0] paintballcore.sma::cmdSay (line 2017)
W pluginie gdzie natyw jest zarejestrowany plugin_natives jest tak zrobiony
public plugin_natives() { register_native("klanymenu", "Cmd_Klan", 1); }
Jest on dosłownie pod plugin_init.
W plugins ini, dawałem na samą góre, na sam dół i nic sie nie zmieniło, debuga ma też.
Natomiast w pluginie gdzie jest system komend, nad cmdSayem dałem taką komende
native klanymenu(id); public cmdSay(id){ .... tu dalsza czesc kodu jest
if (equal(szMessage, "/klan",5)){ klanymenu(id); return PLUGIN_HANDLED; }
Próbowałem komende native klanymenu(id) dawać w pliku .inc, lecz to nic nie zmieniło.
Zrobiłem również sam czysty plugin z tym natywem i zadziałało, ale nie wiem dlaczego w tym pluginie na klany mi to blokuje.
Musze tak czy siak zrobić natywy, bo nie uruchomie tej komendy, bo nie działają register_clcmd w innych pluginach niz w silniku i jeszcze natywy na monety z modu.
Próbowałem użyć innego pluginu na klany, lecz to nic nie pomogło i dalej był ten sam błąd.
Załączam więc kod źródłowy pluginu na klany, bo raczej coś blokuje w tym pluginie, ale nie wiem co.
Napisano przez NwNwH w 07.12.2023 18:35 w Problemy z pluginami
ogólnie wszystko działo, tylko nie przewidziałem ze pewien public od zakończenia rundy nie działał a tam była dodawana wartość do zmiennej.
Napisano przez NwNwH w 30.11.2023 16:14 w Problemy z pluginami
W saverundyM raczej możesz od razu wpisać te zmienną z [id] do funkcji fvault_set, a jak nie to możesz za pomocą fmt(), normalnie jeśli chcesz zrobić z liczby string to radzę używać formatex/format
https://www.amxmodx...._FMT_LENGTH]fmt
https://amxx.pl/doku...szukaj/Formatex
Wiem ze mozna, ale nie jestem pewien też tego, wolałem to w zmiennej zrobić, ale problem jest inny. Dzięki za pomoc.
No to lecim:
- Nie używaj amxx 1.8.3. Mamy aktualnie wersję 1.10 albo i nowszą (nie wiem, bo już wypadłem z obiegu). Daje to nowe funkcje, bugfixy, lepszą optymalizację i zabezpieczenia.
- Nie używaj starego typu menu (przykład tworzenia nowego menu znajdziesz tutaj). Są brzydkie od strony kodu, mniej przewidywalne, cięższe do zrobienia i łatwiej się pomylić w przyciskach.
- Nie używaj polskich nazw zmiennych - im dłużej to robisz, tym ciężej będzie ci się przestawić. A jak już musisz, to chociaż nazywaj je jakoś bardziej deskryptywnie, a nie "odebral" i "rundyM".
- Proponuję poczytać o "guard clause", żeby nie mieć kilku ifów w sobie/koło siebie, bo to brzydko wygląda, a dodatkowo później musisz się domyślać do którego ifa się dostałeś.
- Proponuję również przerzucić się na client_authorized albo client_putinserver, jeśli przejdziesz na amxx 1.10 - unikniesz problemów z ładowaniem/nadmiernego ładowania danych gracza.
Co do samego problemu z wypisywaniem, to ciężko cokolwiek stwierdzić w takim chaosie. Możesz wrzucić cały plik w edycji tematu lub wkleić fragment za pomocą opcji "Kod" w edytorze tekstu (takie niebieskie < >) lub używając tagów "[c ode=auto:1] TWOJ KOD [/c ode]" (bez spacji po "c").
Dzięki za rady.
1. Pomyliłem się, jednak używam 1.9.0(wróciłem po przerwie, więc zdarzyło się), słyszałem kiedyś, że wersja 1.10 jest zbugowana dlatego jej nie używam, być może już jest git ale nie wiem.
2. Tak się już przyzwyczaiłem.
3. Nie używam
4. Okej.
5. Jestem na 1.9.0 to nie wiem.
Problem jaki mam jest mega dziwny bo nie zapisuje się wartość zmiennej w fvault, nie tworzy się plik po prostu. Ale drugą rzecz co zauważyłem to jak używam samej zmiennej "rundyM", to normalnie mi pokazuje wartość w colorchat albo w menu, ale jak uzywam juz "rundyM[id]" to nie wyswietla, a rundyM[id], uzywam tez w fvault wiec może przez to, ale nie wiem jak rozwiązac ten problem i dlatego akurat tak się dzieje.
Napisano przez NwNwH w 29.11.2023 23:04 w Problemy z pluginami
Dzień dobry, chciałem zrobić plugin na misje ale mam dziwny problem.
Fragment kodu z systemu misji
No i dziwne jest to ze jak uzywam w pokazywaniu postepu samej zmiennej "rundyM" to mi pokazuje postęp, ale jak pokazuje juz z [id] to nie pokazuje, nie moge usunac [id] w zmiennej w zapisie bo po prostu chyba nie da sie. I rowniez nie zapisuje fvault tego.
Kod zapisu postepu misji: