Lepiej postawić serwer na VPS/VDS
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika NwNwH
Odnotowano 15 pozycji dodanych przez NwNwH (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 06.07.2024 )
#779188 AceHost.pl - Hosting serwerów CS 1.6
Napisano przez
NwNwH
w 10.12.2024 15:28
w
Oferty Firm Hostingowych
#779127 [KOSZ] Czy Wy też tak macie?
Napisano przez
NwNwH
w 12.11.2024 00:17
w
Pytania
witam, po przeniesieniu się z steam_legacy na normalną wersje gry to przy odpaleniu serwera na localhost takie dziwne warningi wyskakują, nie wiem czy to moze powodac bledy ale jestem troche zaniepokojony
Wyciek z konsoli:
L 11/12/2024 - 00:11:32: [FAKEMETA] get/set_gamerules_* natives have been disabled because g_pGameRules address could not be found. L 11/12/2024 - 00:11:32: [GEOIP] Could not find GeoIP2 databases. Disabled natives. L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] BuyGunAmmo is not available L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] GiveNamedItem is not available L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] AddAccount is not available L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] CanPlayerBuy is not available L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] CanBuyThis is not available L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] Some functions are not available - forwards CS_OnBuy[Attempt] have been disabled L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] GiveDefaultItems is not available - native cs_set_no_knives has been disabled L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] CREATE_NAMED_ENITTY is not available - native cs_create_entity() has been disabled L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] UTIL_FindEntByString is not available - native cs_find_ent_by_class() has been disabled L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] AddEntityHashValue or RemoveEntityHashValue is not available - native cs_set_ent_class() has been disabled L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] GetWeaponInfo is not available - native cs_get_weapon_info() and forward CS_OnBuy have been disabled L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] sv global variable is not available L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSTRIKE] g_pGameRules is not available - Forward CS_OnBuy has been disabled L 11/12/2024 - 00:11:32: [CSX] Could not load csstats file: cstrike\ L 11/12/2024 - 00:11:32: client_disconnected and client_remove forwards have been disabled - check your gamedata files. L 11/12/2024 - 00:11:33: Binding/Hooking cvars have been disabled - check your gamedata files. L 11/12/2024 - 00:11:33: -------- Mapchange to de_test -------- couldn't exec maps/de_test_load.cfg [AMXX] Loaded 1 admin from file FakeIP enabled! Requesting a fake IP. Executing AMX Mod X Configuration File Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes couldn't exec addons/amxmodx/configs/team_semiclip.cfg [SteamNetworkingSockets] SDR network config fetch attempt #1 failed. HTTP 504. . Trying again. Connection to Steam servers successful. FakeIP allocation succeeded: 169.254.125.132:38208 Using FakeIP Server IP address 169.254.125.132:38208 VAC secure mode is activated.
#778759 Bugujące się dane w fvault
Napisano przez
NwNwH
w 15.08.2024 18:28
w
Problemy z pluginami
Ogółem to problem naprawiony, po prostu nie dałem szHelp do parse(szData,
Dzięki za pomoc w innych rzeczach.
#778758 Bugujące się dane w fvault
Napisano przez
NwNwH
w 13.08.2024 22:50
w
Problemy z pluginami
Dlaczego lepiej rozdzielać pluginy i robić natywy? Jest to czasochłonne i niewygodne bo trzeba otwierać ciągle jakiś plik żeby coś innego zedytować
Z konwencji, chociażby. Teorytycznie można zrobić jeden mega wielki plugin, który będzie zawierał w sobie dosłownie wszystko co tylko się da, ale będzie to powodowało błędy chociażby z nazwami zmiennych itd. Podejrzewam, że sam compilator amxxpc ma jakąś ograniczoną liczbę znaków do wykorzystania, ale nigdy się aż tak nie wgłębiałem. Przez dzielenie pluginów łatwiej można zlokalizować błąd (tak jak w twoim przypadku), więc w skrócie: "mniej kodu = szybsze znalezienie błędu (z reguły)".
zresztą chodzi mi po prostu o to że tworze np public loadSystem, public loadMisje, public loadOther, tak samo z save i robie to po prostu pod inny plik fvault i wtedy działa. Resetować czyli ustawiać 0 tak?
zapisujesz dane i resetujesz zmienne (czyli ustawiasz 0 / false / 0.0 / "")
register_clcmd było by o wiele gorsze, a takto sobie zrobie register_clcmd tylko na say'a i potem equal'em sprawdzam co gracz wpisal i jak nie rozponaje nic to printuje ze nie znaleziono komendy tez mam system mute i prefixy co wlasnie w tej klasie dzialaja
czyli dajesz dodatkowo-zbędną robotę, pobierasz say i co każde wpisanie sprawdzasz kilkanaście razy ifami daną rzecz. Jak dla mnie zbędna rzecz, czasochłonna i nieefektywna.
Jak wszystko dasz do jednego sma i będzie tego bardzo duzo to kompilator moze sie zacinac, ale ja mam po prostu rozrzucone to tak jak napisałem wyżej dla mnie to jest o wiele lepsze niz robienie natywów itd. Nie wiem jakie błędy z nazwami zmiennymi ci chodzi, i te "itd", nigdy nie miałem takiego problemu.
Z racji że mod który robię nie należy do najprościejszych to mam bardzo dużo komend, robienie każdej komendy na register_clcmd by kosztowało o wiele więcej czasu bo nie każda komenda kieruje do jakiejś innej klasy tylko od razu mogę w tym equal'u np wyświetlić motd i po co mam robić specjalnie nową klasę żeby taką drobnostkę zrobić, na serwerze również mam system autoryzacji więc musiałbym w każdej klasie każdej komendy robic warunek czy gracz jest zalogowany a zrobienie tego od razu przy rejestracji clcmd jest chyba niemożliwe ale tego nei jestem pewien, plusem tez jest ze moge zrobic komendy na ! jak w cs go albo na inny prefix taka tam drobnostka.
#778756 Bugujące się dane w fvault
Napisano przez
NwNwH
w 13.08.2024 20:09
w
Problemy z pluginami
+ słyszałem żeby mieć w jednym pliku wszystko a nie rozdzielać.
To źle słyszałeś. W zasadzie to właśnie powinno się rozdzielać pluginy, a zmienne przekazywać sobie natywami.
Generalnie zaleca się resetować zmienne przy wyjściu gracza na serwerze, a nie zerować w momencie nie znalezienia klucza vault.
Poza tym, wie ktoś jak przechować czas w PlayedAllTime[id], bo zrobiłem dodawanie w client_disconnect ale jak wschodze znowu i wychodze to ustawia sie czas jaki spedzilem na sesji a nie zlicza się
if(equal(szMessage, "/eloelo")){
new iTime;
iTime = str_to_num(PlayedAllTime[id]) + (playedTime(id));
ColorChat(id, GREEN, "Czas aktualnej sesji: %d", playedTime(id));
ColorChat(id, GREEN, "Przegrany czas allTime: %d", iTime);
return PLUGIN_HANDLED
}
tak samo komenda mi printuje tylko ten czas z playedTime
w zapisie który wysłałeś nie widzę tam chociażby linijki z kodem od zapisu czasu.
przed zapisem:
PlayedAllTime[id] += get_user_time(index, 0/1)
no i zamiast sprawdzać czy gracz wpisał komendę, to po prostu lepiej jest ją zarejestrować przez register_clcmd
Dlaczego lepiej rozdzielać pluginy i robić natywy? Jest to czasochłonne i niewygodne bo trzeba otwierać ciągle jakiś plik żeby coś innego zedytować, zresztą chodzi mi po prostu o to że tworze np public loadSystem, public loadMisje, public loadOther, tak samo z save i robie to po prostu pod inny plik fvault i wtedy działa. Resetować czyli ustawiać 0 tak?
przed zapisem czyli w client_disconnect przed saveSystem(id) ?
Staram się trzymać prawie wszystko w jednym sma i rozdzielać sobie na inne pliki w takim sensie ze np #include "files/saveload.inl" więc register_clcmd było by o wiele gorsze, a takto sobie zrobie register_clcmd tylko na say'a i potem equal'em sprawdzam co gracz wpisal i jak nie rozponaje nic to printuje ze nie znaleziono komendy tez mam system mute i prefixy co wlasnie w tej klasie dzialaja
#778754 Bugujące się dane w fvault
Napisano przez
NwNwH
w 12.08.2024 22:33
w
Problemy z pluginami
[quote name="Deus Vult" post="778749" timestamp="1723367785"]
Z tego kodu raczej nic nie wynika, poza tym że jest słabej jakości. Wyślij całość najlepiej.
To znaczy ze zmienne są alokowane daleko poza rzeczywisty rozmiar tablicy. Pokaz fragment kodu który odpowiada za wyświetlenie expa i lvl. Może tam jest problem z błędną konwersją danych?
jeżeli jest problem tylko z dwoma zmiennymi w zapisie to raczej nie szukał bym tu problemu
No z deklarowaniem rozmiaru tablicy to fakt, jak robiłem ten zapis to myślałem ze 33 to id , ale nie oznacza to ze od razu jest słabej jakości. To nie jest błąd z konwersją danych, bo wszędzie tak wyświetla ten exp i lvl i w menu broni się zgadza wszystko, gdy rozdzieliłem zapis na 3 pliki fvault to teraz działa prawidłowo, ale wole mieć to w jednym i poznać problem + słyszałem żeby mieć w jednym pliku wszystko a nie rozdzielać.
#778750 Bugujące się dane w fvault
Napisano przez
NwNwH
w 11.08.2024 15:09
w
Problemy z pluginami
Z tego kodu raczej nic nie wynika, poza tym że jest słabej jakości. Wyślij całość najlepiej.
słabej jakości to znaczy? to jest cały kod, no i w client_connect jest loadSystem(id) i client_disconnect saveSystem(id) i tyle.
#778744 Bugujące się dane w fvault
Napisano przez
NwNwH
w 06.08.2024 20:04
w
Problemy z pluginami
Bez kodu nic nie da się sprawdzić
chodzi mi o teoretyczne założenia, ale dobra mogę dać ten kod
public loadSystem(id){ new name[33] get_user_name(id,name,32) new szData[756]; if( fvault_get_data(vault_system, name, szData, sizeof(szData) - 1) ){ new szMission1[7]; new szMission2[7]; new szMission3[7]; new szMission4[7]; new szMission5[7]; new szMission6[7]; new szMission7[7]; new szMission8[7]; new szMission9[7]; new szMission10[7]; new szMission11[7]; new szCase1[33]; new szCase2[33]; new szCase3[33]; new szCase4[33]; new szCase5[33]; new szCase6[33]; new szCash[33]; new szHelp[33]; new szPlayedAllTime[33]; new szPlayerEXP[33]; new szPlayerLevel[33]; new szOther1[33]; new szOther2[33]; new szOther3[33]; new szOther4[33]; new szOther5[33]; new szOther6[33]; new szOther7[33]; new szOther8[33]; new szOther9[33]; new szOther10[33]; new szOther11[33]; new szOther12[33]; new szOther13[33]; new szOther14[33]; new szOther15[33]; parse(szData, szMission1, sizeof(szMission1), szMission2, sizeof(szMission2), szMission3, sizeof(szMission3), szMission4, sizeof(szMission4), szMission5, sizeof(szMission5), szMission6, sizeof(szMission6), szMission7, sizeof(szMission7), szMission8, sizeof(szMission8), szMission9, sizeof(szMission9), szMission10, sizeof(szMission10), szMission11, sizeof(szMission11), szCase1, sizeof(szCase1), szCase2, sizeof(szCase2), szCase3, sizeof(szCase3), szCase4, sizeof(szCase4), szCase5, sizeof(szCase5), szCase6, sizeof(szCase6), szCash, sizeof(szCash), szPlayedAllTime, sizeof(szPlayedAllTime), szPlayerEXP, sizeof(szPlayerEXP), szPlayerLevel, sizeof(szPlayerLevel), szOther1, sizeof(szOther1), szOther2, sizeof(szOther2), szOther3, sizeof(szOther3), szOther4, sizeof(szOther4), szOther5, sizeof(szOther5), szOther6, sizeof(szOther6), szOther7, sizeof(szOther7), szOther8, sizeof(szOther8), szOther9, sizeof(szOther9), szOther10, sizeof(szOther10), szOther11, sizeof(szOther11), szOther12, sizeof(szOther12), szOther13, sizeof(szOther13), szOther14, sizeof(szOther14), szOther15, sizeof(szOther15) ); Mission1[id] = str_to_num(szMission1); Mission2[id] = str_to_num(szMission2); Mission3[id] = str_to_num(szMission3); Mission4[id] = str_to_num(szMission4); Mission5[id] = str_to_num(szMission5); Mission6[id] = str_to_num(szMission6); Mission7[id] = str_to_num(szMission7); Mission8[id] = str_to_num(szMission8); Mission9[id] = str_to_num(szMission9); Mission10[id] = str_to_num(szMission10); Mission11[id] = str_to_num(szMission11); Case1[id] = str_to_num(szCase1); Case2[id] = str_to_num(szCase2); Case3[id] = str_to_num(szCase3); Case4[id] = str_to_num(szCase4); Case5[id] = str_to_num(szCase5); Case6[id] = str_to_num(szCase6); Cash[id] = str_to_num(szCash); userHelp[id] = str_to_num(szHelp); PlayedAllTime[id] = str_to_num(szPlayedAllTime); PlayerEXP[id] = str_to_num(szPlayerEXP); PlayerLevel[id] = str_to_num(szPlayerLevel); Other1[id] = str_to_num(szOther1); Other2[id] = str_to_num(szOther2); Other3[id] = str_to_num(szOther3); Other4[id] = str_to_num(szOther4); Other5[id] = str_to_num(szOther5); Other6[id] = str_to_num(szOther6); Other7[id] = str_to_num(szOther7); Other8[id] = str_to_num(szOther8); Other9[id] = str_to_num(szOther9); Other10[id] = str_to_num(szOther10); Other11[id] = str_to_num(szOther11); Other12[id] = str_to_num(szOther12); Other13[id] = str_to_num(szOther13); Other14[id] = str_to_num(szOther14); Other15[id] = str_to_num(szOther15); }else{ Mission1[id] = 0; Mission2[id] = 0; Mission3[id] = 0; Mission4[id] = 0; Mission5[id] = 0; Mission6[id] = 0; Mission7[id] = 0; Mission8[id] = 0; Mission9[id] = 0; Mission10[id] = 0; Mission11[id] = 0; Case1[id] = 0; Case2[id] = 0; Case3[id] = 0; Case4[id] = 0; Case5[id] = 0; Case6[id] = 0; Cash[id] = 0; userHelp[id] = 0; PlayedAllTime[id] = 0; PlayerEXP[id] = 0; PlayerLevel[id] = 0; Other1[id] = 0; Other2[id] = 0; Other3[id] = 0; Other4[id] = 0; Other5[id] = 0; Other6[id] = 0; Other7[id] = 0; Other8[id] = 0; Other9[id] = 0; Other10[id] = 0; Other11[id] = 0; Other12[id] = 0; Other13[id] = 0; Other14[id] = 0; Other15[id] = 0; } return PLUGIN_CONTINUE; } public saveSystem(id){ new name[33] get_user_name(id,name,32) new szData[756]; format(szData, sizeof(szData)-1,"%d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d %d", Mission1[id], Mission2[id], Mission3[id], Mission4[id], Mission5[id], Mission6[id], Mission7[id], Mission8[id], Mission9[id], Mission10[id], Mission11[id], Case1[id], Case2[id], Case3[id], Case4[id], Case5[id], Case6[id], Cash[id], userHelp[id], PlayedAllTime[id], PlayerEXP[id], PlayerLevel[id], Other1[id], Other2[id], Other3[id], Other4[id], Other5[id], Other6[id], Other7[id], Other8[id], Other9[id], Other10[id], Other11[id], Other12[id], Other13[id], Other14[id], Other15[id] ); fvault_set_data(vault_system, name, szData); return PLUGIN_CONTINUE; }
Poza tym, wie ktoś jak przechować czas w PlayedAllTime[id], bo zrobiłem dodawanie w client_disconnect ale jak wschodze znowu i wychodze to ustawia sie czas jaki spedzilem na sesji a nie zlicza się
if(equal(szMessage, "/eloelo")){ new iTime; iTime = str_to_num(PlayedAllTime[id]) + (playedTime(id)); ColorChat(id, GREEN, "Czas aktualnej sesji: %d", playedTime(id)); ColorChat(id, GREEN, "Przegrany czas allTime: %d", iTime); return PLUGIN_HANDLED }
tak samo komenda mi printuje tylko ten czas z playedTime
#778737 Bugujące się dane w fvault
Napisano przez
NwNwH
w 02.08.2024 19:32
w
Problemy z pluginami
Witam, od czasu gdy przeniosłem inny plugin do silnika to rowniez jego zapis fvault przenioslem i aktualnie jedynie zmienne od Poziomu gracza oraz expa się bugują jakoś ze jak zmienie mape to inne liczby tam pisza, czasem się nawzajem zamieniają, inne zmienne są nienaruszone, macie jakąś teorie co mogło by powodować ten problem? Bo nie chciałbym za bardzo kodu wysyłać.
amx 1.9.0.5294
#778146 [ROZWIĄZANE] Opis itemow - nie działa plugin
Napisano przez
NwNwH
w 20.02.2024 14:01
w
Problemy z pluginami
sprawdzałeś czy masz ten plugin .amxx w plugins?
zobacz dokładnie logi w konsoli lub w pliku jak wpisujesz tą komendę czy nie ma innego erroru
#778043 Problem z func_wall
Napisano przez
NwNwH
w 10.02.2024 20:05
w
Problemy z pluginami
Dobry wieczór, mam problem z warunkiem if(equal(szClassEnt_2, "func_wall")), gdy daje blok w bariere to nic się nie dzieje, natomiast granat normalnie działa jak rzucam w bariere to odrzuca i printuje wiadomość.
Fragment pluginu pochodzi z pluginu na bariery z paczki BaseBuilder Turbo(najnowsza wersja na github)
Amxx - 1.9.0.5271, wszystkie moduły odblokowane
public fwd_touch(toucher, touched){ if( !pev_valid(toucher) || !pev_valid(touched) || touched == 0 || toucher == 0 ) return PLUGIN_CONTINUE new szClassEnt_1[33], szClassEnt_2[33] pev(toucher, pev_classname, szClassEnt_1, sizeof(szClassEnt_1) ) pev(touched, pev_classname, szClassEnt_2, sizeof(szClassEnt_2) ) if( entity_get_int(toucher, EV_INT_solid) != SOLID_TRIGGER ) return PLUGIN_CONTINUE if( equal(szClassEnt_1, "blockBarrier") ){ if( equal(szClassEnt_2, "grenade") ){ ColorChat(0, GREEN, "proszę nie rzucac granatem na spawna"); if( pev(touched, pev_iuser1) == 0){ new Float:fVelocity[3] pev(touched, pev_velocity, fVelocity) fVelocity[0] *= -1; fVelocity[1] *= -1; fVelocity[2] *= -1; set_pev(touched, pev_velocity, fVelocity) set_pev(touched, pev_iuser1, 1) } } if(equal(szClassEnt_2, "player")){ if( get_user_team(touched) == 1 && is_user_alive(touched)){ if( task_exists(touched+TASK_GOD) ){ remove_task(touched+TASK_GOD) } set_task(0.1, "offBarrierGod", touched+TASK_GOD) userIsInBarrier[touched]=true } } if(equal(szClassEnt_2, "func_wall")){ ColorChat(0, GREEN, "proszę nie blokowac spawnu"); } } if( !equal(szClassEnt_1, "blockBarrier") && !equal(szClassEnt_1, "func_wall")) return PLUGIN_CONTINUE if( !equal(szClassEnt_2, "func_wall") ){ return PLUGIN_CONTINUE } if( equal(szClassEnt_2, "func_wall" ) && equal(szClassEnt_1, "func_wall") && getLock(toucher) != 2) return PLUGIN_CONTINUE if( getOwner(touched) != 0 ){ // -- TO NIE DZIAŁA XD -- ColorChat(0, GREEN, "przeszlo przez warunek ownera"); if( getMover(touched) ){ //0 ColorChat(0, GREEN, "przeszlo przez warunek movera"); new Float:fOrigin[3] entity_get_vector(touched, EV_VEC_vuser4, fOrigin) if( fOrigin[0] != 0.0 || fOrigin[1] != 0.0 || fOrigin[2] != 0.0 ){ ColorChat(getLastMover(touched), GREEN, "---^x01 Klocek cofniety!^x04 |^x01 Nie wsadzaj klocka w bariere!^x04 ---") entity_set_origin(touched, fOrigin) }else{ //bb_set_claimed(getOwner(touched), bb_get_claimed(getOwner(touched))-1) if( getLock(touched) == 3 ){ new szClass[10], szTarget[7]; entity_get_string(touched, EV_SZ_classname, szClass, 9); entity_get_string(touched, EV_SZ_targetname, szTarget, 6); if( !equal(szClass, "func_wall")) return PLUGIN_CONTINUE if( equal(szTarget, "ignore") ) return PLUGIN_CONTINUE if( equal(szTarget, "barrier") ) return PLUGIN_CONTINUE if( equal(szClass, "blockBarrier") ) return PLUGIN_CONTINUE remove_entity(touched) }else{ set_pev(touched, pev_iuser1, 0) entity_set_origin(touched, Float:{0.0,0.0,0.0}); } } }else{ set_pev(touched,pev_rendermode,kRenderTransColor) set_pev(touched,pev_rendercolor, Float:{255.0,0.0,0.0} ) set_pev(touched,pev_renderamt, 255.0 ) set_task(0.1, "checkRemove", touched) } } return PLUGIN_CONTINUE }
#777831 Dziwny problem z natywem
Napisano przez
NwNwH
w 06.01.2024 08:55
w
Problemy z pluginami
Daj sma od:
paintballcore.amxx i Team.amxxjeżeli chcesz aby ktoś ci pomógł.
Przepraszam ale nie mogę dać całe sma, ale moge dac fragmenty kodu.
L 01/03/2024 - 21:34:53: Called dynanative into a paused plugin.Zapauzowany plugin?
Tak, ale gdy nie wpisuje /klan to normalnie działa, tylko jak wpisze /klan to wyłącza się silnik oraz plugin Team.
#777828 Dziwny problem z natywem
Napisano przez
NwNwH
w 05.01.2024 17:31
w
Problemy z pluginami
wyslij pluginy ktore wywalaja bledy
w sensie w logu?
Bo tak to wysłałem tam gdzie rejestruje natyw, bo robie czysty plugin to normalnei dziala a te pluginy na klan to cos nie dzialaja.
#777826 Dziwny problem z natywem
Napisano przez
NwNwH
w 04.01.2024 17:42
w
Problemy z pluginami
Pokaż cały log
L 01/03/2024 - 21:34:53: Start of error session. L 01/03/2024 - 21:34:53: Info (map "pb_snow") (file "addons/amxmodx/logs/error_20240103.log") L 01/03/2024 - 21:34:53: Called dynanative into a paused plugin. L 01/03/2024 - 21:34:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballcore.amxx", version "3.0") L 01/03/2024 - 21:34:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "klanymenu") L 01/03/2024 - 21:34:53: [AMXX] [0] paintballcore.sma::cmdSay (line 2017) L 01/03/2024 - 21:34:53: Called dynanative into a paused plugin. L 01/03/2024 - 21:34:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Team.amxx", version "1.0") L 01/03/2024 - 21:34:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_get_level_xp") L 01/03/2024 - 21:34:53: [AMXX] [0] Team.sma::CmdStart (line 55)
#777822 Dziwny problem z natywem
Napisano przez
NwNwH
w 03.01.2024 21:56
w
Problemy z pluginami
Witam, mam następujący problem:
Po wpisaniu komendy /klan, wywala plugin tam gdzie ma być użyta komenda /klan
L 01/03/2024 - 21:36:15: [AMXX] Run time error 10: native error (native "klanymenu") L 01/03/2024 - 21:36:15: [AMXX] [0] paintballcore.sma::cmdSay (line 2017)
W pluginie gdzie natyw jest zarejestrowany plugin_natives jest tak zrobiony
public plugin_natives() { register_native("klanymenu", "Cmd_Klan", 1); }
Jest on dosłownie pod plugin_init.
W plugins ini, dawałem na samą góre, na sam dół i nic sie nie zmieniło, debuga ma też.
Natomiast w pluginie gdzie jest system komend, nad cmdSayem dałem taką komende
native klanymenu(id); public cmdSay(id){ .... tu dalsza czesc kodu jest
if (equal(szMessage, "/klan",5)){ klanymenu(id); return PLUGIN_HANDLED; }
Próbowałem komende native klanymenu(id) dawać w pliku .inc, lecz to nic nie zmieniło.
Zrobiłem również sam czysty plugin z tym natywem i zadziałało, ale nie wiem dlaczego w tym pluginie na klany mi to blokuje.
Musze tak czy siak zrobić natywy, bo nie uruchomie tej komendy, bo nie działają register_clcmd w innych pluginach niz w silniku i jeszcze natywy na monety z modu.
Próbowałem użyć innego pluginu na klany, lecz to nic nie pomogło i dalej był ten sam błąd.
Załączam więc kod źródłowy pluginu na klany, bo raczej coś blokuje w tym pluginie, ale nie wiem co.
Załączone pliki
-
codclans.sma 33,98 KB 34 Ilość pobrań
codclans.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika NwNwH
- Regulamin