Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zawartość użytkownika Jaszczomb
Odnotowano 9 pozycji dodanych przez Jaszczomb (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 16.06.2023 )
#104584 Magiczne pociski- Diablo mod
Napisano przez
Jaszczomb
w 09.01.2010 19:23
w
Problemy
Zrobiłem wszystko tak jak napisałeś G[o]Q i niestety nie przyniosło to efektu. Tymczasowo ustawie mniejszy czas ładowania pocisku i dam maksymalną ilość 1, do puki nie znajdzie się jakieś rozwiązanie.
Może ma ktoś gotowca? bo sądzę, że to jednak jeszcze ponad moje siły.
Może ma ktoś gotowca? bo sądzę, że to jednak jeszcze ponad moje siły.
#104557 Magiczne pociski- Diablo mod
Napisano przez
Jaszczomb
w 09.01.2010 18:00
w
Problemy
Czyli coś takiego: ?
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Zmieniłem ten kod na następujący:
public zmiana_ammo(id) { new ammo1 = 30 new ammo2 = read_data(3) if (ammo1 == ammo2) { return false } if (ammo1 != ammo2) { return true } return PLUGIN_HANDLED }Jak już mówiłem słabo znam się na razie na funkcjach i eventach, gdyż dopiero zaczynam z pawn'em i pisaniem pluginów. Proszę o wyrozumiałość
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Zmieniłem ten kod na następujący:
public zmiana_ammo(id) { new bron = cs_get_weapon_id(id) new ammo1 = tfc_getweaponammo(bron) new ammo2 = cs_get_weapon_ammo(id) if (ammo1 == ammo2) { return false } if (ammo1 != ammo2) { return true } return PLUGIN_HANDLED }Sprawdzę czy działa i dam znać. Proszę jednak również o alternatywne pomysły
#104543 Magiczne pociski- Diablo mod
Napisano przez
Jaszczomb
w 09.01.2010 17:07
w
Problemy
Możliwe, że to wina braku tego modułu na serwerze web compilera, aczkolwiek nie znalazłem zamiennej funkcji dla tej z esf'a. Zna ktoś może funkcję sprawdzającą, czy gracz w danym momencie strzela, która byłaby zamienną dla esf_is_shooting(player,module) ?
Btw. używam tego modułu tylko ze względu na tę jedną funkcję.
Btw. używam tego modułu tylko ze względu na tę jedną funkcję.
#104519 Magiczne pociski- Diablo mod
Napisano przez
Jaszczomb
w 09.01.2010 16:14
w
Problemy
Witam
Ostatnim czasem zabrałem się za edytowanie pluginu diablo mod, aby czas wczytywania umiejętności był krótszy. Plugin udało się skompilować i wszystko elegancko działa. Po pewnym czasie gry różnymi klasami zauważyłem jednak, że mimo iż czas wczytywania magicznego pocisku się zmniejszył, a ja z powodzeniem ustawiłem maksymalną liczbę pocisków na 5, po wystrzeleniu jednego pocisku po załadowaniu dowolnej ich ilości, liczba pocisków się zeruje. Za pewne w internecie jest rozwiązanie tego problemu, ale doszedłem do wniosku, że jeżeli naprawię to sam, to przynajmniej czegoś się nauczę.
Otworzyłem zatem kod pluginu i znalazłem poniższy fragment:
W załączniku daję cały zmodyfikowany plik sma mojego diablo moda.
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Ostatnim czasem zabrałem się za edytowanie pluginu diablo mod, aby czas wczytywania umiejętności był krótszy. Plugin udało się skompilować i wszystko elegancko działa. Po pewnym czasie gry różnymi klasami zauważyłem jednak, że mimo iż czas wczytywania magicznego pocisku się zmniejszył, a ja z powodzeniem ustawiłem maksymalną liczbę pocisków na 5, po wystrzeleniu jednego pocisku po załadowaniu dowolnej ich ilości, liczba pocisków się zeruje. Za pewne w internecie jest rozwiązanie tego problemu, ale doszedłem do wniosku, że jeżeli naprawię to sam, to przynajmniej czegoś się nauczę.
Otworzyłem zatem kod pluginu i znalazłem poniższy fragment:
if(golden_bulet[id]>0) { golden_bulet[id]-- h_bulet=1 }Pomyślałem, że to wina właśnie tej instrukcji warunkowej, więc zacząłem ją analizować. Doszedłem do wniosku, że instrukcja zmniejsza liczbę kul nie bacząc czy gracz strzela czy też nie, więc przerobiłem kod aby wyglądał tak:
if(golden_bulet[id]>0 && esf_is_shooting(id,1)) { golden_bulet[id]-- h_bulet=1 }Oczywiście na początek dodałem oczywiście #include <esf>. Nie wiem czy ustawiłem dobry parametr mode na 1, ale to teraz mniej ważne, Otóż podczas próby kompilacji online mam taki problem:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team /home/groups/amxmodx/tmp3/phphXLGfI.sma(8202) : error 017: undefined symbol "esf_is_shooting" 1 Error. Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/phphXLGfI.amx (compile failed).Na moim komputerze również nie mogę skompilować.
W załączniku daję cały zmodyfikowany plik sma mojego diablo moda.
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Załączone pliki
-
dbmod_5.9l.sma 224,91 KB 69 Ilość pobrań
dbmod_5.9l.amxx
#104308 Oczekiwanie na wczytanie umiejętności
Napisano przez
Jaszczomb
w 08.01.2010 19:36
w
Pytania
Kiedyś pisałem w C++, ale to było sto lat temu
Dzięki.
Btw. znalazłem przydatny kawałek kodu, gdyby ktoś w moje ślady modyfikował czas wczytywania się czaru to polecam wyszukać ogólny współczynnik czasu
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Btw. znalazłem przydatny kawałek kodu, gdyby ktoś w moje ślady modyfikował czas wczytywania się czaru to polecam wyszukać ogólny współczynnik czasu
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)zamiast edytować modyfikatory czasu dla klas. Dziękuję za pomoc, można zamknąć
#104291 Oczekiwanie na wczytanie umiejętności
Napisano przez
Jaszczomb
w 08.01.2010 19:14
w
Pytania
Dzięki, poszukam.
Skoro jesteśmy już przy kodzie, mogę prosić o jakiś tutorial, albo nakierowanie mnie chociaż jaki język jest stosowany w pluginach AMXX? Myślę, że skorzystam z tego jeszcze nie raz więc przydało by się samemu to rozumieć a nie wciąż pytać.
BTW. Reput leci
Skoro jesteśmy już przy kodzie, mogę prosić o jakiś tutorial, albo nakierowanie mnie chociaż jaki język jest stosowany w pluginach AMXX? Myślę, że skorzystam z tego jeszcze nie raz więc przydało by się samemu to rozumieć a nie wciąż pytać.
BTW. Reput leci
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#104161 Oczekiwanie na wczytanie umiejętności
Napisano przez
Jaszczomb
w 07.01.2010 20:09
w
Pytania
Witam
Prowadzę serwer Diablo Mod już dość długo, aczkolwiek wciąż nie wiem jednej rzeczy. Jak mogę zmniejszyć czas oczekiwania na załadowanie się umiejętności danej klasy. Chodzi mi o to, aby przykładowo czas ładowania niewidzialności zabójcy zmniejszył się z 10 do 4 sec. Tak samo z każdą inną klasą. Wiem, że kiedyś widziałem jak to się ustawia, ale teraz nie mogę tego odnaleźć. Jeżeli taki temat na forum już był to przepraszam.
Żeby nie było, że nie trzymam się reguł:
-Amx mod x w wersji 1.8.1
-Diablo mod 5.9l
Raczej nie potrzebne są inne informacje, jeżeli będą potrzebne to dodam.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Prowadzę serwer Diablo Mod już dość długo, aczkolwiek wciąż nie wiem jednej rzeczy. Jak mogę zmniejszyć czas oczekiwania na załadowanie się umiejętności danej klasy. Chodzi mi o to, aby przykładowo czas ładowania niewidzialności zabójcy zmniejszył się z 10 do 4 sec. Tak samo z każdą inną klasą. Wiem, że kiedyś widziałem jak to się ustawia, ale teraz nie mogę tego odnaleźć. Jeżeli taki temat na forum już był to przepraszam.
Żeby nie było, że nie trzymam się reguł:
-Amx mod x w wersji 1.8.1
-Diablo mod 5.9l
Raczej nie potrzebne są inne informacje, jeżeli będą potrzebne to dodam.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika Jaszczomb
- Regulamin