Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Dako

Odnotowano 13 pozycji dodanych przez Dako (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 08.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#763666 COD MOD NOWY Niewidzialność dla klasy

Napisano przez Dako w 04.01.2020 18:40 w Problemy

Temat do zamknięcia zle z hokowalem czynnosc




#763665 Niewidzialna klasa na nozu

Napisano przez Dako w 04.01.2020 18:21 w Pytania

new weapon_index = GetEntPropEnt(client, Prop_Data, "m_hActiveWeapon");
            SetEntityRenderMode(weapon_index , RENDER_TRANSCOLOR);
            SetEntityRenderColor(weapon_index, 255, 255, 255, 0);

 

wklejasz to w warunek spawn

 new String:weapon[32];
    GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon));
    if(StrEqual(weapon, "weapon_knife") && damagetype & DMG_SLASH)
        cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5));

 

a tu masz na nóz tylko musisz dodać warunek one take damage




#763664 Niewidzialna klasa na nozu

Napisano przez Dako w 04.01.2020 18:21 w Pytania

    new String:weapon[32];
    GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon));
    if(StrEqual(weapon, "weapon_knife") && damagetype & DMG_SLASH)
        cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5));

 

a tu masz na nóz tylko musisz dodać warunek one take damage




#763663 Niewidzialna klasa na nozu

Napisano przez Dako w 04.01.2020 18:18 w Pytania

new weapon_index = GetEntPropEnt(client, Prop_Data, "m_hActiveWeapon");
            SetEntityRenderMode(weapon_index , RENDER_TRANSCOLOR);
            SetEntityRenderColor(weapon_index, 255, 255, 255, 0);

 

wklejasz to w warunek spawn




#763662 Niewidzialna klasa na nozu

Napisano przez Dako w 04.01.2020 18:15 w Pytania

 

Witam,

wie ktos jak napisac postac, a bardziej umiejetnosc postaci jak mozna tak to nazwac, ktora po wyciagnieciu noza staje sie niewidzialna i dostaje 5% wiekszy damage.

I da sie tez zrobic ze gdy klasa jest niewidzialna to automatycznie znika z radaru i nie pojawia sie na hud?

Znalazlem na forum skrypt ale do amxx :/

Npiszę ci taką klasę ale musisz mi pomóc by postać była niewidzialna gdy skacze

 

Mianowicie klasa która podczas skoku staje się niewidoczna 




#763661 Niewidzialna klasa na nozu

Napisano przez Dako w 04.01.2020 18:14 w Pytania

Witam,

wie ktos jak napisac postac, a bardziej umiejetnosc postaci jak mozna tak to nazwac, ktora po wyciagnieciu noza staje sie niewidzialna i dostaje 5% wiekszy damage.

I da sie tez zrobic ze gdy klasa jest niewidzialna to automatycznie znika z radaru i nie pojawia sie na hud?

Znalazlem na forum skrypt ale do amxx :/

Npiszę ci taką klasę ale musisz mi pomóc by postać była niewidzialna gdy skacze




#763660 Czas zanim rozpocznie się kolejna runda

Napisano przez Dako w 04.01.2020 18:13 w Pytania

znajdz gamemode_custom.cfg i tam ustaw sobie wszystkie timery 




#763515 COD MOD NOWY Niewidzialność dla klasy

Napisano przez Dako w 30.12.2019 12:07 w Problemy

Tak jak w temacie proszę o pomoc czy może mi ktoś wyjaśnić jak dać klasie niewidzialność za pomocą alphy lub jak z Hokować Set Transmit i render mode \

 próbowałem w ten sposób 

 

 };

public OnPluginStart()

{
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
    ServerCommand("sv_disable_immunity_alpha 1");
    HookEvent("player_spawn", OdrodzenieGracza);
}
SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR);
SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 0);

 

 

 

Lecz nie działa 

 

z góry dziękuje za pomoc

 




#763514 [ROZWIĄZANE] CS;GO CODMOD NOWY

Napisano przez Dako w 30.12.2019 12:02 w Problemy

Faktycznie dziękuje Sprowadzało się to do pliku databases.cfg ponieważ nie miał on odpowiedniej linijki 

temat do zamknięcia

 




#763317 CodMW2 Nowy - Niepublikowana wersja!

Napisano przez Dako w 21.12.2019 20:13 w Pluginy

Mam problem z tym Modem 

nie wyświetlają się klasy

wszystko inne działa tylko nie ma okna wyboru klas 




#763315 [ROZWIĄZANE] CS;GO CODMOD NOWY

Napisano przez Dako w 21.12.2019 19:59 w Problemy

 

Jakiekolwiek informacje ?

Logi ? etc.

Logi są jak najbardziej prawidłowe korzystam z bazowej wersji od LINUXA i nie działa 

wszystko inne się otwiera tylko nie do COD MOD MW by Linux na naszej stronie 

 

jedyne co wyskakuje na konsoli

 

L 12/21/2019 - 19:30:31: [SM] Exception reported: Invalid database Handle 0 (error: 4)
L 12/21/2019 - 19:30:31: [SM] Blaming: codmod_nowy.smx
L 12/21/2019 - 19:30:31: [SM] Call stack trace:
L 12/21/2019 - 19:30:31: [SM] [0] SQL_TQuery
L 12/21/2019 - 19:30:31: [SM] [1] Line 1250, C:\Users\PC\Desktop\ErgoCSgo\addons\sourcemod\scripting\codmod_nowy.sp::WczytajDane
L 12/21/2019 - 19:30:31: [SM] [2] Line 256, C:\Users\PC\Desktop\ErgoCSgo\addons\sourcemod\scripting\codmod_nowy.sp::OnClientPutInServer
PutClientInServer: no info_player_start on level

Załączone pliki




#763314 [ROZWIĄZANE] CS;GO CODMOD NOWY

Napisano przez Dako w 21.12.2019 19:43 w Problemy

Jakiekolwiek informacje ?

Logi ? etc.

Logi są jak najbardziej prawidłowe korzystam z bazowej wersji od LINUXA i nie działa 

wszystko inne się otwiera tylko nie do COD MOD MW by Linux na naszej stronie 




#763159 [ROZWIĄZANE] CS;GO CODMOD NOWY

Napisano przez Dako w 16.12.2019 02:35 w Problemy

Witam serdecznie mam problem z komendą /klasy po jej wpisaniu w say'u nic się nie dzieje 

nie wyświetlają się one nawet podczas rozpoczęcia gry 

wszystkie inne komendy działają