Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
Po testach stwierdzam, że można to jeszcze dodatkowo zabezpieczyć.
W obecnej formie będzie sypać błędami, gdy gracz będzie miał w nicku np. '
Aby się przedym zabezpieczyć trzeba zamiast
'%s'
zrobić tak:
^"%s^"
Zarówno przy sprawdzaniu bazy danych jak i przy zapisywaniu nowego gracza.
Może spróbuj to zrobić tak, że przy ewencie nowej rundzie, sprawdzało jaka jest aktualna godzina.
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_logevent("newround",2,"1=Round_Start");
}
public newround(id) {
new hour, minutes, seconds;
new now_is = time(hour, minutes, seconds);
if (hour == 12 || hour == 19) {
// gdy godziny się zgadzają
} else {
// gdy godziny się nie zgadzają
}
Używam w swoim pluginie 13 zmiennych (globalnych):
new iKillZombie[32], iKillHuman[32];
new iInfections[32], iInfected[32];
new iAntidoted[32];
new iDeath[32];
new iLastZombie[32], iLastHuman[32];
new iNemesis[32], iAssassin[32];
new iSurvivor[32], iSniper[32];
new iFirstZombie[32];
Chciałbym teraz dodać jeszcze kilka, ale dodanie nawe jednej, powoduje problemy, ponieważ, nie aktualizuje wartości 14 zmiennej, która wygląda tak:
new iLZInfect[32];
Jeżeli ustawiam ją tak:
new iLZInfect;
i używam jej w tych samych miejscach, co tą z [32], to przyjmuje poprawe wartości, ale to nie przejdzie, ponieważ potrzebuję wartości odzielnych dla każdego gracza.
Piszę sobie rank pod zombi, ale mam problem z połączeniem się z bazą danych. Tak przynajmniej mi się wydaje, bo po wejści na serwer powinna wykonać się funkcja dodająca gracza do bazy danych, ale się tak nie dzieje. Plugin pisany na podstawie tutka z waszego forum.
Kod:
#include <amxmodx>
#include <sqlx>
#include <zombieplague>
#include <zp50_core>
#include <zp50_gamemodes>
#define LIBRARY_NEMESIS "zp50_class_nemesis"
#include <zp50_class_nemesis>
#define LIBRARY_SURVIVOR "zp50_class_survivor"
#include <zp50_class_survivor>
#define LIBRARY_SNIPER "zp50_class_sniper"
#include <zp50_class_sniper>
#define LIBRARY_ASSASSIN "zp50_class_assassin"
#include <zp50_class_assassin>
new Handle:Connect;
new iKillZombie[33], iKillHuman[33];
new iInfections[33], iInfected[33];
new iAntidoted[33];
new iDeath[33];
new iLastZombie[33], iLastHuman[33];
new iNemesis[33], iAssassin[33];
new iSurvivor[33], iSniper[33];
new iFirstZombie[33];
public plugin_init() {
register_plugin("[ZP] Rank", "1.0", "Szapko");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public native_filter(const name[], index, trap) {
if (!trap)
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
check_data(id) {
new DataID[1];
new qCommand[512], PlayerID[32];
DataID[0] = id;
get_user_name(id, PlayerID, charsmax(PlayerID));
format(qCommand, sizeof qCommand-1, "SELECT * FROM zp_rank WHERE 'zp_nick'=%s", PlayerID);
SQL_ThreadQuery(Connect, "handler_check", qCommand, DataID, 1);
}
public save_rank(id) {
new DataID[1];
new qCommand[512], PlayerID[32];
Jest to tylko część kodu odpowiadająca za zapisywanie i wczytywanie. Oczywiście dane do serwera wypełniam tak jak trzeba, bo mam na serwerze już amxbans, który działa i korzystam z tej samej bazy danych.
Witam. Mam problem, gdyż nie mogę znaleźć kilku pluginów jak ktoś może takie posiada to z góry dzięki za pomoc.
1. Po wpisaniu w czacie /slm można sprzedać mine za 6 AP.
2. Na koniec rundy sprzedaje twoje wszystkie miny, nawet te postawione.
3. Wyświetlający się tryb gry w prawym górnym rogu, tylko taki który działa pod zombie plague advance czyli z trybami assasin, armagedon i snajper.
4. Po wpisaniu /ap wyświetla ile masz ap.
5. I widziałem kiedyś na serwerze, że oprócz AP był także bonusy i zastanawiam się czy to było zrobione indywidualnie czy można taki plugin znaleźć.
6. I Bomba Anti dla ludzi, czyli coś jak bomba zarażająca tylko, że na odwrót.
Pierwsze dwa jakby co znalazłem, jakby ktoś mógł to niech zapoda resztę
Witam, nigdzie nie znalazłem odpowiedzi dlatego zakładam ten temat. Otóż wgrałem sobie zombie plague advance i tam doszły mi nowe tryby gry ale mam także plugin wyświetlający aktualnie grany tryb gry. I chciałbym dowiedzieć się jak dodac te nowe tryby do tego pluginu, oto kod:
This program is free software: you can redistribute it and/or modify
it under the terms of the GNU General Public License as published by
the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
(at your option) any later version.
This program is distributed in the hope that it will be useful,
but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
GNU General Public License for more details.
You should have received a copy of the GNU General Public License
along with this program. If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
In addition, as a special exception, the author gives permission to
link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
you do not wish to do so, delete this exception statement from your
version.
** Credits:
- Exolent[jNr]: Big plugin optimization
=================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
/*================================================================================
[Customizations]
=================================================================================*/
// Hudmessage tag
new const hud_tag[] = "Current Mode: "
// Name for each Hudmessage Mode
new const mode_names[][] =
{
"Zaczekaj na rozpoczecie...", // No mode Started
"Infekcja", // Normal Infection, single round
"Nemek", // Nemesis Mode (zombie boss)
"Survek", // Survivor Mode (human boss)
"Swarm", // Swarm round (no infections)
"Multi-Infekcja", // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
"Plaga", // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
"Inny tryb" // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}
// RGB Colors for each Hudmessage Mode
// See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/...in/rgb.txt.html
new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
{
// R G B
{255, 255, 255}, // No mode Started
{0, 255, 0}, // Normal Infection, single round
{255, 0, 0}, // Nemesis Mode (zombie boss)
{0, 0, 255}, // Survivor Mode (human boss)
{255, 255, 0}, // Swarm round (no infections)
{0, 255, 0}, // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
{255, 0, 0}, // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
{255, 255, 255} // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}
// X Hudmessage Position ( --- )
const Float:HUD_MODE_X = 0.65
// Y Hudmessage Position ( ||| )
const Float:HUD_MODE_Y = 0.2
// Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
const Float:START_TIME = 3.0
/*================================================================================
Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
here is not officially supported. Proceed at your own risk...
=================================================================================*/
// Variables
new g_SyncHud, g_Mode
// Cvar pointers
new cvar_enable, cvar_central
public plugin_init()
{
// Plugin Info
register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.6", "meTaLiCroSS")
// If Zombie Plague is not running (bugfix)
if(!get_pcvar_num(cvar_central))
pause("a")
}
public client_putinserver(id)
{
// Setting Hud
set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
}
public event_RoundStart()
{
// Update var (no mode started / in delay)
g_Mode = 0
}
public mode_hud(id)
{
// If the Cvar isn't enabled
if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
return;
// Now the hud appears
ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
}
public zp_round_started(mode, id)
{
// Update var with Mode num
g_Mode = mode
// An unofficial mode
if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Proszę o odpowiedź, gdyż sprawa pilna. Z góry dzięki.