Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika kiver

Odnotowano 112 pozycji dodanych przez kiver (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 28.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#154418 Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Napisano przez kiver w 25.07.2010 09:39 w Nowości

Kurcze mógł byś to z tym łukiem skompilować? Ani na kompie się nie chce, ani na web compilerze ;/
Przy tej wersji co Ortega wstawił też errory wyskakują :P



#154426 Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Napisano przez kiver w 25.07.2010 10:01 w Nowości

Skompilowało się wszystko ładnie, ale nadal bez różnicy :D Klikam na Ninjy noz + r i lipka D: To samo co było, czyli nic :>



#154435 Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Napisano przez kiver w 25.07.2010 10:25 w Nowości

takie male zabezpieczenie ;F jak dobrze pamiętam
#define Semi 1
na
#define Semi 0


Poczytaj troszkę wyżej -.-

A co do itemów, to są one od danego lvl'a



#154481 Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Napisano przez kiver w 25.07.2010 11:52 w Nowości

DarkGl, może podasz kod, albo coś co trzeba zrobić żeby itemy zapisywały się z mapy na mapę?

Stawiee dużegoo reputa :D



#154617 Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Napisano przez kiver w 25.07.2010 17:34 w Nowości

Itemy chyba działają same, nie musisz ich używać.
Tylko sprawdzasz czy jest na twoją klasę i twój lvl.
Jeśli się mylę to przepraszam.

Ps. czekam z niecierpliwością na łatkę z zapisem itemów, oraz naprawieniem bow'a :D



#157945 KZ/BH

Napisano przez kiver w 07.08.2010 08:18 w Szukam pluginu

Witam, szukam pluginu który zablokuje klocki na mapach bh żeby się nie blokowały, będzie miał top15 mapy najprędzej przechodzących jej graczy. Nalicza kto ile skoczył lj i takie tam. Na pewno ktoś wie o co mi chodzi.

I nie odsyłać mnie do szukania bo szukałem w "szukaj" o tagach kz/bh, bhop.
U wujka google też szukałem, ale nie znalazłem tego co mnie interesuje :]
Stawie dużego plusa.
Pozdrawiam.



#158523 KZ/BH

Napisano przez kiver w 09.08.2010 08:35 w Szukam pluginu

Cannot open remote file "MultiPlayerBhopv103.rar"
w ogóle nie działają te linki do dl ;/ Ale dam plusa za chęci.



#158890 KZ/BH

Napisano przez kiver w 10.08.2010 11:43 w Szukam pluginu

Super! Wieeelki plus :)

10 sierpień 2010 - 13:03:
Jednak nie jest ok ;P przy prokreedz v.2.0 wyskakuję błąd gdy chce ropakować, znaczy nic sie w srodku nie wyswietla.

I jeszcze jedno pytanie w tym pluginie do bhopa znajduje sie climber menu?



#174156 COD mod, pytanie

Napisano przez kiver w 25.09.2010 15:39 w Pytania

Witam, jak co zrobic w sma COD'a aby np. zamiast dodawania pkt w zręczność dawało się do obrażeń zadawanych nożem?
Np. PPM uderzymy za 75 a gdy dodamy sobie parę pkt to będziemy uderzali np 100



#179574 pilnie, poszukuję.

Napisano przez kiver w 13.10.2010 16:07 w Szukam pluginu

Witam ,szukam pluginu dzięki któremu będę mógł dodać respy na mapie. Już gdzieś kiedyś widziałem ale teraz nie moge znaleźć ;/



#179577 pilnie, poszukuję.

Napisano przez kiver w 13.10.2010 16:14 w Szukam pluginu

dzięki, leci plus :]



#179712 COD, spowolnienie serwera.

Napisano przez kiver w 13.10.2010 20:50 w Problemy

Witam, posiadam serwer Call of Duty mod z 20 klasami. I jest mały problem gdyż co jakiś czas serwer ma opóźnienie np. gdy wpiszemy coś na say'u to pokazuje się dopiero po 20-40sec. Tak samo z zabiciami nie pokazuje kogo zabiliśmy.
Nie wiem czy to od COD'a, ale po usuwałem te wszystkie pierdoły bazooke sklep itp. i zrobiłem all od nowa tzn. wszystkie klasy na nowym sma. I dalej to samo.
Mam wgrane takie pluginy :

//muzyka po rundzie
alt_end_round_sounds.amxx
// Obok napisu Fire in the hole! pojawia sie informacja jaki granat zostal rzucony.
descriptive_fire_in_the_hole.amxx
// Wyrzuca graczy ze zbyt duzym pingiem lub zbyt niskimi ustawieniami rate. Komendy pluginu znajduja sie w pliku /cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg
hpk.amxx
// Przepisuje mapy z /cstrike/maps/ do AMXX. dzięki temu sa widoczne w menu admina AMXX.
maphandler06.amxx
// Automatyczne wyrownywanie druzyn. Plik konfiguracyjny: /cstrike/addons/amxmodx/configs/ptb.cfg
ptb.amxx
// Zasady serwera pokazujace sie po wejsciu gracza na serwer. Wpisuje sie je w pliku /cstrike/rules.txt
public_rules.amxx


Może któryś z tych pluginów coś uszkadza ? ;/
Chyba że to od hosta serwer mam na Gamesol.pl



#180751 Dodawanie klas bez resetu.

Napisano przez kiver w 16.10.2010 20:51 w Pytania

Witam mam takie pytanie, czy jak dodam nowe klasy i ludzie mają już powbijane lvl'e to będą jakieś "powikłania?".
Bo posiadam serwer i ma straszne opóźnienia niby nie od winy COD'a, ale mam 3 opcje do rozważenia albo jakiś plugin mi opóźnia serwer, albo hosting ( w co wątpie ), albo właśnie to ;]

Oczywiście chodzi mi o COD'a ;P

Tzn. chodzi mi o to czy spotkał już się z takim przypadkiem lagowania serwera przez właśnie takie coś



#180833 Dodawanie klas bez resetu.

Napisano przez kiver w 17.10.2010 08:31 w Pytania

Pewnie ...
Czekam na odpowiedź która potwierdzi mi to w 100%



#180844 Dodawanie klas bez resetu.

Napisano przez kiver w 17.10.2010 08:52 w Pytania

Dzięki ;] Stawiam +

Aha jeszcze jedno :P

Jak zmienię nazwę tej klasy np. rambo na nazwę własną to wtedy może się coś stać?



#180846 Dodawanie klas bez resetu.

Napisano przez kiver w 17.10.2010 08:58 w Pytania

Wiem wiem, umiem wszystko, tylko mi serwer cholernie co jakiś czas opóźnia i pokoleji wykluczam możliwośći... Jeszcze zostały mi 2 patenty albo roundsound, albo hosting.

No nic ;] Dzięki.



#181450 logi

Napisano przez kiver w 19.10.2010 15:31 w Problemy

Witam, posiadam opóźnienia serwera i firma hostingowa napisała mi że przeciętny serwer zajmuje 100mb ram, mój czasami skacze do 800mb ram i przez to jest opóźnienie i wynika z tego że mam błędy w sma COD'a.

Oto logi :

L 10/17/2010 - 20:01:59: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTMCod.amxx") (native "entity_get_int") - debug not enabled!
L 10/17/2010 - 20:01:59: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/17/2010 - 20:01:59: [ENGINE] Invalid entity 26

L 10/17/2010 - 15:02:53: [FUN] Item "weapon_sg522" failed to create
L 10/17/2010 - 15:02:53: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTMCod.amxx") (native "give_item") - debug not enabled!
L 10/17/2010 - 15:02:53: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


I teraz potrzebował bym pomocy, co usunąć co zmienić itp? (chodzi o dla czego te błędy wyskakują, co mam usunąć z sma z wynikających błędów)
Z góry dziękuje za pomoc.



#181456 logi

Napisano przez kiver w 19.10.2010 15:38 w Problemy

Dziwne, ale sprawdze ;]
Jak będzie działało wynagrodzę cię plusem ^^.

Dodano 19 październik 2010 - 16:41:
DarkGL, inne pluginy mam powyłączane bo już od kilku dni rozmyślam czemu tak opóźnia.

Dodano 19 październik 2010 - 16:48:
No teraz żadnych błędów w logach, zobaczymy co będzie ;]



#181460 logi

Napisano przez kiver w 19.10.2010 15:51 w Problemy

no to co to może być, że teraz żadnych błędów nie wywaliło -.-?



#181635 logi

Napisano przez kiver w 20.10.2010 14:10 w Problemy

Errory ;]

L 10/20/2010 - 14:07:26: [ENGINE] Invalid entity 26
L 10/20/2010 - 14:07:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTMcod.amxx")
L 10/20/2010 - 14:07:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")
L 10/20/2010 - 14:07:26: [AMXX] [0] engine_stocks.inc::set_rendering (line 141)
L 10/20/2010 - 14:07:26: [AMXX] [1] phpVh47IE.sma::UsunPrzedmiot (line 1464)
L 10/20/2010 - 14:07:26: [AMXX] [2] phpVh47IE.sma::client_connect (line 777)


Linie w zykłym sma. coda mogą się różnić bo mam dodane swoje klasy.



#184207 Problem z dodaniem mocy dla klasy

Napisano przez kiver w 30.10.2010 10:33 w Problemy

Witam , mam mały problem otóż dodałem do klasy ubranie wroga oraz ciche chodzenie. Ciche chodzenie działa bez zarzutów a ubranie wroga, działa też tylko że miga na wszystkie skiny postaci :D


Powie mi ktoś co jest źle :D?

if(klasa_gracza[id] == Szpieg)
		ZmienUbranie(id, 0);
	if(klasa_gracza[id] == Wsparcia)
		set_user_footsteps(id, 2);

Dodano 30 październik 2010 - 15:46:
odświeżam



#184249 spawny

Napisano przez kiver w 30.10.2010 11:38 w Problemy

Witam, mam serwer 28 slotow i brakuje mi spawnów, tzn może grać tylko 10 na 10 osób. Gdy dodaje pluginem amx_spawn_editor to i tak nie działa ;/ nie wiem czemu.

Robię tak.

Włączam przez konsolę komendą amx_spawn_editor 1
później włączam menu. Dorabiam spawny i zapisuje.
Plik pojawia się w folderze spawn w confings, ale gracze nadal nie mogą dojść do teamu? Co może być nie tak?



#184392 DeathRun Opóźnienie

Napisano przez kiver w 30.10.2010 17:25 w Problemy

Pokaż logi, miałem ten sam problem.



#185445 Zmniejszenie damage

Napisano przez kiver w 03.11.2010 17:19 w Problemy

Czy jest jakaś możliwość zmniejszenia damage zadawanego przez dynamit na COD'zie ?
Jeśli tak to proszę o wyjaśnienie mi tej o to sprawy ^^



#185527 Zmniejszenie damage

Napisano przez kiver w 03.11.2010 20:41 w Problemy

Dzięki + leci