Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Hiko

Odnotowano 23 pozycji dodanych przez Hiko (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 23.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#768060 Skiny za monety PROBLEM

Napisano przez Hiko w 14.08.2020 14:57 w Problemy z pluginami

tak pokazuje w menu , z najnowszej wersji i edytowalem tylko tyle ze monety swoje dodalem D:




#768023 Skiny za monety PROBLEM

Napisano przez Hiko w 08.08.2020 12:04 w Problemy z pluginami

żadnych logów , wersja amxx 1.8.3 , rehlds : 3.7.0.696-dev




#768022 Skiny za monety PROBLEM

Napisano przez Hiko w 08.08.2020 12:03 w Problemy z pluginami

żadnych logów , wersja amxx 1.8.3 , rehlds : 3.7.0.696-dev




#768006 Skiny za monety PROBLEM

Napisano przez Hiko w 06.08.2020 13:16 w Problemy z pluginami

Witam uzylem pluginu skiny za monety od Toldiego lecz po wgraniu nie ma żadnego skinu, w konsoli jest tylko to :


=========================================
Wartosc Cvar log: 1


Wczytanych skinow: 0 z 0
===================================

a sposob dodania skinow w konfigu :

;"Id broni" "Nazwa skina" "Lokalizacja" "Cena" "Flagi"


;Knife

"29" "Flip - Fade" "FFA/knife/v_flip_fade.mdl" "" ""
"29" "Bayonet - Doppler" "FFA/knife/v_BayonetDoppler" "" ""


;AK47

"28" "Modern Hunter" "v_ak47.mdl" "100" ""


;M4A1

"22" "Nuclear Leak" "v_m4a1.mdl" "200" ""

od razu mowie ze skiny sa testowe czy sprawdzic czy po prostu plugin działa bo chce taki wykorzystać :))




#768004 Skiny za Monety

Napisano przez Hiko w 05.08.2020 17:41 w Pluginy AMXX

Po wgraniu na serwer testowy , nie działa nie wyczytuje skinow :)




#767124 Problem z Top 15

Napisano przez Hiko w 30.05.2020 12:08 w Problemy

 

Pokaż plugins.ini i amxx.cfg

 

Plugins.ini https://pastebin.com/CGUDNMhq

Amxx.cfg  https://pastebin.com/a96A653s

 

sprobuj wylaczyc rangi i sprawdz




#767095 Problem z Klanami CS GO by Ozone

Napisano przez Hiko w 27.05.2020 18:29 w Pytania dotyczące pluginów

jakies logi ?




#765527 Losowanie

Napisano przez Hiko w 04.04.2020 13:40 w Problemy

Gdzie jest ustawiana zmienna playerZbroja ?

w jakim sensie ustawiana zmienna ?

Ona jest uzywana tylko w tym ChestOpen 

#define MAX 100


new playerZbroja[MAX][33]



#765520 Losowanie

Napisano przez Hiko w 04.04.2020 12:41 w Problemy

Witam mam kodzik na losowanie "zbroji" zapożyczony z go moda lecz mam problem ponieważ losuje o jedna wiecej wartość niż chce i wychodzi jakby pusta skrzynka ! :) 

KOD :

public plugin_precache()
{
	new Line[128], Data[3][48], Len;
	allSkins++;

	if(file_exists("addons/amxmodx/configs/zbroja/zbroja.cfg"))
	{
		for(new i; i < file_size("addons/amxmodx/configs/zbroja/zbroja.cfg", 1); i++)
		{
			read_file("addons/amxmodx/configs/zbroja/zbroja.cfg", i, Line, charsmax(Line), Len);
			
			if(strlen(Line) < 5 || Line[0] == ';')
				continue;

			parse(Line, Data[0], charsmax(Data[]), Data[1], charsmax(Data[]), Data[2], charsmax(Data[]));
			skinWeaponid[allSkins] = str_to_num(Data[0]);
			copy(skinName[allSkins], charsmax(skinName), Data[1]);
			skinChanceDrop[allSkins] = str_to_num(Data[2]);
			allSkins++;
		}
	}
}

otwarcie skrzynki : 

public chestOpen(id){
	new liczba = random_num(1, allSkins);
	playerZbroja[liczba][id]++;
	ColorChat(id, GREEN, "[]^x01 Wylosowales numer^x03 %d^x01 a nazwa^x03 %s",liczba,skinName[liczba]);
}

zbroje.cfg :

"1" "Zbroja Brazowa" "50"
"1" "Zbroja Srebrna" "25"
"1" "Zbroja Zlota" "15"
"1" "Zbroja Platynowa" "9"
"1" "Zbroja Legendarna" "1" 

i po otworzeniu skrzynki wszystko jest okej gdy nagle wyskakuje ze wylosowalem numer 6 gdzie nie ma pod taka liczba nawet zbroji .

Ktoś coś pomoże gdzie jest bubel w kodzie ? :)




#765234 Obrazenia takie same

Napisano przez Hiko w 21.03.2020 15:48 w Pytania

Ref



#765203 Obrazenia takie same

Napisano przez Hiko w 19.03.2020 16:52 w Pytania

Witam , posiada ktoś kod by obrażenia w teammate byly takie same jak w przeciwnika ? :) 




#761980 Poszukuje Ludzi do Sieci

Napisano przez Hiko w 16.10.2019 14:02 w Poszukiwanie ekipy

pw




#761594 CSGOMOD By ozone

Napisano przez Hiko w 18.09.2019 13:56 w Dyskusje

podeslij tego jackpota ,zmienimy natywy




#761561 CSGOMOD By ozone

Napisano przez Hiko w 17.09.2019 13:59 w Dyskusje

 

Skompiluj wszystko kompilatorem 1.9 i wrzuć

Dalej jackpot nie trybi :/
A umiałbyś do SVIP dodać 1 skok wiecej? ;d

 

jakie logi od jackpota ?




#761428 Szybsze chodzenie gracza.

Napisano przez Hiko w 09.09.2019 12:07 w Pytania

set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + poziom[id]);



#761391 prosba o VIP i SUPER Premium

Napisano przez Hiko w 07.09.2019 13:10 w Pluginy

 

 

Sprawdz. Robione na szybko.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

native cs_set_player_model(id, model[]);	// potrzebne od ustawienia modeli skina

native get_user_exp(id);
native set_user_exp(id, ilosc);

// TU KONFIGURUJESZ PLUGIN //

#define VIP ADMIN_LEVEL_G                      // FLAGA VIPA
#define SVIP ADMIN_LEVEL_H                    // FLAGA SVIPA
#define dodajexp set_user_exp                     //od ustawiania expa
#define pobierzexp get_user_exp                  //od pobieranie expa

//////////////////////////////////////////////////////////

forward amxbans_admin_connect(id);
 
new bool:g_Vip[33], g_SVIP[33];

new tIleExpaVIP, tIleExpaSVIP;

new HamHook:tKill;

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
        tIleExpaVIP = register_cvar("vip_exp", "3");
	tIleExpaSVIP = register_cvar("svip_exp", "6");
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "knife", 1);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public plugin_precache() {
	precache_model("models/player/skin/skin.mdl")			       	 // SCIEZKA SKINA
	precache_model("models/player/kosa/kosa.mdl")				 // KOSY	
}
public client_authorized(id){
	if(get_vip(id) == 1 || get_vip(id) == 2){
		client_authorized_vip(id);
	}

}
public client_authorized_vip(id){
        new Vip = get_vip(id);

        switch(Vip) {
	case 1: g_Vip[id]=true;
        case 2: g_SVIP[id]=true;
        }
    	if(!tKill)
			tKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "exp", 1);
		else
			EnableHamForward(tKill);
}
public knife(ent)
{
	new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	if(cs_get_user_shield(id))
		return;
	
	if(g_SVIP[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/player/kosa/kosa.mdl");
	}
}
public Odrodzenie(id) {
	if(!is_user_alive(id)) {
		return HAM_IGNORED;
	}
	
	if(!g_SVIP[id]) {
		return HAM_IGNORED;
	}

	cs_set_player_model(id, "skin");
	
	return HAM_IGNORED;
}
public exp(id, enemy)
{	
	if(!is_user_connected(id) || !g_Vip[id] || !g_SVIP[id])
		return;
	
	if(is_user_connected(enemy) && id != enemy) {
			if(g_Vip[enemy]) {
				dodajexp(enemy, pobierzexp(enemy)+get_pcvar_num(tIleExpaVIP));
			}
			if(g_SVIP[enemy]) { 
				dodajexp(enemy, pobierzexp(enemy)+get_pcvar_num(tIleExpaSVIP));
			}
		}
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id] || g_SVIP[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
        g_SVIP[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id] || g_SVIP[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	set_user_health(id, g_Vip[id] ? get_user_health(id)+50 : g_SVIP[id] ? get_user_health(id)+100 : 100);
}

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new szTmp[192], szTmp2[192];
	get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
	
	new Vip = get_vip(id), szPrefix[64];

	switch(Vip)
	{
		case 1: formatex(szPrefix, 63, "^x04[VIP]")
		case 2: formatex(szPrefix, 63, "^x04[SVIP]")
		default: return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
	}
	else{
		new szPlayerName[64];
		get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
		
		get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
		set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
		
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
	}
	
	set_msg_arg_string(2, szTmp2);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock get_vip(id)
{
	if(get_user_flags(id) & VIP && !(get_user_flags(id) & SVIP))
		return 1;
	else if(get_user_flags(id) & SVIP)
		return 2;
	
	return 0;
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

czy tylko VIP posiada Modele ?? czy Svip tez??

 

modele postaci ma vip i svip ale kosy ma tylko svip patrzac po kodzie.




#761204 Problemy z usługami do sklepu d0naciak

Napisano przez Hiko w 28.08.2019 17:35 w Pytania

Nie posiadasz include "ss_add_service_durati on". Musiałbyś nabyć biblioteki i dodać je do kompilatora lokalnego do folderu include.

to nie jest include, wgraj smshop.inc do kompilatora :)




#760823 [ROZWIĄZANE] Błąd przy tworzeniu glosowania

Napisano przez Hiko w 18.08.2019 12:14 w Problemy

jakies logi ?




#760786 InfeCtia poszukuje załogi!

Napisano przez Hiko w 17.08.2019 15:11 w Poszukiwanie ekipy

I nie jest "rozwijająca się siecią", aktualnie jest wręcz odwrotnie :D

+ 1




#760783 Zrozumieć istotę tablic - wstęp

Napisano przez Hiko w 17.08.2019 14:05 w Tutoriale

nie moge edytować ale tutaj jeszcze popraw ;D

isVip[2] = true;



#760781 Mieszanie się rekordów mysql.

Napisano przez Hiko w 17.08.2019 11:58 w Problemy z pluginami

 

no musisz logi dodać sobie i popatrzec co sie dzieje w momencie gdy bug występuje.

Obloguj sobie każdą zmienną, każdego ifa i szukaj, bo tak to szukanie na ślepo.

 

 

Nie ma szybszego sposobu ? xD Bo w sumie jak patrzyłem na inne kody mysql z zapisywanie i wczytywanie wygląda prawie identycznie co u mnie, więc dlaczego tam działa, a mi nie ?

 

nie ma szybszego i ten jest najlepszy :)




#760778 Zrozumieć istotę tablic - wstęp

Napisano przez Hiko w 17.08.2019 11:12 w Tutoriale

isVip[3] = false;

zamień na :

isVip[3] = true;

Ale poradnik gitarka ! :)




#760741 RoundSoundy OxyMen2 #1

Napisano przez Hiko w 15.08.2019 17:59 w RoundSoundy

+ na zachętę