Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika rzeznik9871

Odnotowano 4 pozycji dodanych przez rzeznik9871 (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 28.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#775551 Problem z is_user_bot

Napisano przez rzeznik9871 w 30.11.2022 12:15 w Problemy z pluginami

To ci nie działa bo te warunku sa kompletnie bez sensu

if(is_user_bot(attacker) || victim == attacker || inflictor != attacker || !is_user_connected(attacker) || !zp_get_user_zombie(attacker))

pierwszy warunek sprawdza czy gracz jest botem - i tu jest wszysko ok 

ale po pierwszym warunku juz mamy błąd uzywasz || ktore oznacza  "albo" zamiast && ktore oznacza "oraz"

drugi warunek mowi: Jezeli ofiara jest atakujacym - ten warunek spelni sie jedynie kiedy rzucasz HE samemu sobie pod nogi, wtedy jestes ofiara jak i atakujacym

trzeci warunek mówi: jeżeli byt zadajacy obrazenia NIE jest atakujacym - ten warunek znow spelni sie tylko kiedy obrazenia beda obrazeniami od HE bo atakujacym jest gracz a bytem zadającym jest granat

czwarty warunek mowi: jezeli atakujacy nie jest polaczony - no boty sa imitacja gracza ktora jest polaczona wiec ten warunek nigdy sie nie spelni

piaty jest ok: jezeli atakujacym nie jest zombie

 

na moje to powinno wygladac tak:

if(is_user_connected(attacker) && is_user_bot(attacker) && !zp_get_user_zombie(attacker))

caly warunek spelni sie jezeli:

atakujacy jest polaczony ORAZ atakujacy jest botem ORAZ atakujacy NIE jest zombie

 

jak bredze to niech mnie ktos poprawi

 

EDIT:

Jeszcze wypadaloby pod

SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(cvar_dmgmultiplier))

dodac 

return HAM_HANDLED



#777478 Nowa opcja w temacie

Napisano przez rzeznik9871 w 27.09.2023 18:24 w Propozycje

Podpisuje się pod tym co pisze dasiek, lepiej byłoby wprowadzić opcje pobierania dla zalogowanych użytkowników. Choć nie powiem, że mnie osobiście odrzuca to kiedy strona wymusza na mnie logowanie żeby zobaczyć/skorzystać z jakiejś zawartości i "na przekór" wychodzę i szukam rozwiązania gdzieś indziej xD.




#775390 Hold time print_center

Napisano przez rzeznik9871 w 16.11.2022 17:50 w Pytania

komenda po stronie klienta scr_centertime




#776774 [ROZWIĄZANE] Wyłączenie spowolnienia podczas otrzymywania obrazeń

Napisano przez rzeznik9871 w 17.04.2023 10:42 w Pytania

o ile sie nie myle to odpowiada za to offset m_flVelocityModifier  i zerujesz go w takedamage post