rozumiem że liczba 32 odpowiada za liczbe slotów na serwerze ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika Gacekk
Odnotowano 16 pozycji dodanych przez Gacekk (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 28.06.2023 )
#635406 [ROZWIĄZANE] Run time error 4: index out of bounds (jak naprawić)
Napisano przez Gacekk w 28.04.2014 20:05 w Problemy
Witam w wielu klasach wywala mi errory :
L 04/28/2014 - 17:42:43: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_gacek.amxx") L 04/28/2014 - 17:42:43: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 04/28/2014 - 17:42:43: [AMXX] [0] codclass_gacek.sma::DeathMsg (line 89)
Nie potrafie tego naprawić sma jednej z wielu klas z tym errorem:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Gacek (Klasa Premium)"; new const opis[] = "20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo, Posiada eliminator rozrzutu"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 38; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 20; new bool:ma_klase[33]; new bool:moze_skoczyc[33]; new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) { client_print(id, print_chat, "[Gacek] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public PreThink(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_klase[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CmdStart(id, uc_handle) { if(!ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer]) cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10); if(ma_klase[killer]) { new cur_health = pev(killer, pev_health); new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer); new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health; set_pev(killer, pev_health, new_health); new weapon = get_user_weapon(killer); if(maxClip[weapon] != -1) set_user_clip(killer, maxClip[weapon]); } return PLUGIN_CONTINUE; } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
Kto powie jak naprawić ten problem w klasach.
#635516 [ROZWIĄZANE] Run time error 4: index out of bounds (jak naprawić)
Napisano przez Gacekk w 29.04.2014 18:11 w Problemy
na tej klasie działa lecz nie wiem jak naprawić np. tą klase:
errory:
L 04/29/2014 - 15:07:24: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codawans_destroyer.amxx") L 04/29/2014 - 15:07:24: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 04/29/2014 - 15:07:24: [AMXX] [0] codawans_destroyer.sma::Death (line 55)
SMA:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <engine> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Destroyer (100 lvl TNT)"; new const opis[] = "Wybuchasz po smierci zadajac zabijajac wrogow, 1/5 na oslepienie wroga, podwojny skok"; new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new sprite_blast, sprite_white; new g_msg_screenfade; new bool:moze_skoczyc[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_advance(cod_get_classid("TNT (50 lvl Demolitions)"), 100, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade"); } public plugin_precache() { sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ; sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, ""); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public Death() { new id = read_data(2); if(ma_klase[id]) Eksploduj(id); } public Eksploduj(id) { new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]; entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin); iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]); iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]); iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + 300 ); write_coord( iOrigin[2] + 300 ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 8 ); // speed message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(id, pid, 90.0, 0.7); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random(5) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230); return PLUGIN_CONTINUE; } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id ); write_short( duration ); // Duration of fadeout write_short( holdtime ); // Hold time of color write_short( fadetype ); // Fade type write_byte ( red ); // Red write_byte ( green ); // Green write_byte ( blue ); // Blue write_byte ( alpha ); // Alpha message_end(); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; }
#635425 [ROZWIĄZANE] Run time error 4: index out of bounds (jak naprawić)
Napisano przez Gacekk w 28.04.2014 21:52 w Problemy
czyli żeby nie było tego błedu powiedzmy na tej klasie musze naprawić DeathMsg w każdej klasie? dobrze rozumiem ?
Czy jak zmienie to tylko w tej klasie to poprostu error przestanie sie pojawiać w tej klasie.
Edit.
Jutro dam znać czy pomogło bo errory nie wyskakują cały czas.
#674756 [ROZWIĄZANE] spawnprotection error set_user_godmode
Napisano przez Gacekk w 12.12.2014 16:16 w Problemy z pluginami
#674426 [ROZWIĄZANE] spawnprotection error set_user_godmode
Napisano przez Gacekk w 09.12.2014 18:30 w Problemy z pluginami
Witam, prosił bym o pomoc z ciągłymi errorami sma pluginu:
//----------------------------------------------------------// /* Podziekowania dla: Xeroblood, JJkiller, KingPin za pomoc w tworzeniu pluginu oraz dla Firestorm Instalacja: Zawartosc tego pliku nalezy skompilowac (tutaj: http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi) Stworzony plik spawn_protection_pl.amxx, trzeba wrzucic do katalogu "plugins" w amx'ie Do plugins.ini, ktory znajduje sie w configs nalezy dodac w nowej lini tekst: spawn_protection_pl.amxx Zrestartowac serwer lub zmienic mape i gotowe :) Cvary: // 1 - wlacza plugin, 0 wylacza (domyslnie: 1) sv_sp // Od 1 do 10 - Czas przez jaki ma byc ochrona na poczatku rundy (domyslnie: 5) sv_sptime // 1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona (domyslnie: 1) sv_spmessage // Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej (domyslnie: 25) sv_spshellthick Opis: Protects players when the spawn from being killed Polska wersja jezykowa: Spolszczenia dokonal Dudix ([email protected]) */ //----------------------------------------------------------// #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> //----------------------------------------------------------// //----------------------------------------------------------// public plugin_init() { register_plugin("Ochrona na Spawnie PL", "7.0", "Peli") register_concmd("amx_sptime", "cmd_sptime", ADMIN_CVAR, "Od 1 do 10 - Czas przez jaki ma byc ochrona na poczatku rundy") register_concmd("amx_spmessage", "cmd_spmessage", ADMIN_CVAR, "1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona") register_concmd("amx_spshellthickness", "cmd_spshellthickness", ADMIN_CVAR, "Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej") register_cvar("sv_sp", "1") // 1 - wlacza plugin, 0 wylacza register_cvar("sv_sptime", "5") // Od 1 do 10 - Czas przez jaki ma byc ochrona na poczatku rundy register_cvar("sv_spmessage", "1") // 1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona register_cvar("sv_spshellthick", "25") // Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej register_event("ResetHUD", "sp_on", "be") register_clcmd("fullupdate", "clcmd_fullupdate") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage") } //----------------------------------------------------------// public client_disconnect(id) { remove_task(id) return PLUGIN_HANDLED } //----------------------------------------------------------// public cmd_sptime(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED new arg_str[3] read_argv(1, arg_str, 3) new arg = str_to_num(arg_str) if(arg > 10 || arg < 1) { client_print(id, print_chat, "Mozesz ustawic czas ochrony od 1 do 10 sekund") return PLUGIN_HANDLED } else if (arg > 0 || arg < 11) { set_cvar_num("sv_sptime", arg) client_print(id, print_chat, "Czas ochronny trwa u Ciebie 5 sekund", arg) return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE } //----------------------------------------------------------// public cmd_spmessage(id, level, cid) { if (!cmd_access(id, level, cid, 2)) { return PLUGIN_HANDLED } new sp[3] read_argv(1, sp, 2) if (sp[0] == '1') { set_cvar_num("amx_spmessage", 1) } else if (sp[0] == '0') { set_cvar_num("amx_spmessage", 0) } else if (sp[0] != '1' || sp[0] != '0') { console_print(id, "1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona") return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED } //----------------------------------------------------------// public cmd_spshellthickness(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED new arg_str[3] read_argv(1, arg_str, 3) new arg = str_to_num(arg_str) if(arg > 100 || arg < 1) { client_print(id, print_chat, "Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej") return PLUGIN_HANDLED } else if (arg > 0 || arg < 101) { set_cvar_num("sv_spshellthickness", arg) client_print(id, print_chat, "Grubosc powloki ochronnej to 25", arg) return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE } //----------------------------------------------------------// public sp_on(id) { if(get_cvar_num("sv_sp") == 1) { set_task(0.1, "protect", id) } return PLUGIN_CONTINUE } //----------------------------------------------------------// public protect(id) { new Float:SPTime = get_cvar_float("sv_sptime") new SPSecs = get_cvar_num("sv_sptime") new FTime = get_cvar_num("mp_freezetime") set_user_godmode(id, 1) if(get_cvar_num("sv_spmessage") == 1) { set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4) show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs) } set_task(SPTime+FTime, "sp_off", id) return PLUGIN_HANDLED } //----------------------------------------------------------// public sp_off(id) { if(!is_user_connected(id)) { return PLUGIN_HANDLED } else { set_user_godmode(id, 0) return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED } //----------------------------------------------------------// public clcmd_fullupdate(id) { return PLUGIN_HANDLED } //----------------------------------------------------------// public player_damage(id, iWeapon, iAttacker, Float:fDamage, iType) { if(set_user_godmode(iAttacker)) { sp_off(iAttacker); } }
errory :
L 12/09/2014 - 12:07:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "spawn_protection_pl2.amxx") L 12/09/2014 - 12:07:23: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_godmode") L 12/09/2014 - 12:07:23: [AMXX] [0] spawn_protection_pl2.sma::player_damage (line 202) L 12/09/2014 - 12:07:37: [FUN] Player out of range (70)
Bardzo bym prosił o rade jak pozbyć się errorów
Załączone pliki
-
spawn_protection_pl2.sma 5,69 KB 26 Ilość pobrań
spawn_protection_pl2.amxx
#674438 [ROZWIĄZANE] spawnprotection error set_user_godmode
Napisano przez Gacekk w 09.12.2014 20:07 w Problemy z pluginami
#687268 Przerobienie pluginu z HLDS 5787 na HLDS 6027+
Napisano przez Gacekk w 09.02.2015 19:55 w Problemy z pluginami
#685255 Przerobienie pluginu z HLDS 5787 na HLDS 6027+
Napisano przez Gacekk w 28.01.2015 15:39 w Problemy z pluginami
Witam mam mały problem z jednym pluginem otóż działa na starym silniku HLDS 5787 (Metamod-P 1.21p37, Amx Mod X 1.8.1 (stary), Dproto 0.9.322)
Natomiast na nowszym HLDS 6027+ (Metamod 1.20-am, Amx Mod X 1.8.2 2013, Dproto 0.9.322) nie działa w ogóle proszę o pomoc w przerobieniu tego pluginu tak żeby działał na nowym silniku.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <xs> #include <cstrike> #define PLUGIN "sprite ESP" #define AUTHOR "DarkGL" #define VERSION "1.0" const maxPlayers = 32; const Float: spriteDistance = 10.0; new const spriteEnemy[] = "sprites/esp_enemy.spr"; new const spriteFriend[] = "sprites/esp_friend.spr"; new spriteEnemyIndex = 0; new spriteFriendIndex = 0; new const espClassName[] = "esp_info"; new temporarySprites[ maxPlayers + 1 ]; new bool:espON[ maxPlayers + 1 ]; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd( "say /esp" , "espONOFF" ); for( new iCurrent = 1 ; iCurrent <= maxPlayers ; iCurrent++ ){ temporarySprites[ iCurrent ] = createSprite( iCurrent ); } register_forward( FM_AddToFullPack , "addToFullPack" , 1 ); register_forward( FM_CheckVisibility , "checkVisibility" ); } public plugin_precache(){ spriteEnemyIndex = precache_model( spriteEnemy ); spriteFriendIndex = precache_model( spriteFriend ); } public client_connect( id ){ espON[ id ] = false; } public checkVisibility(id,pset){ if( !pev_valid( id ) ){ return FMRES_IGNORED; } new szClass[ 64 ]; pev( id , pev_classname , szClass , charsmax( szClass ) ); if( !equal( szClass , espClassName ) ){ return FMRES_IGNORED; } forward_return(FMV_CELL,1) return FMRES_SUPERCEDE } public addToFullPack( es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){ if( player || !is_user_alive( HOST ) ){ return FMRES_IGNORED; } if( !pev_valid( ENT ) ){ return FMRES_IGNORED; } new iOwner = pev( ENT , pev_owner ); if( !is_user_alive( iOwner ) || !espON[ HOST ] || temporarySprites[ pev( ENT , pev_owner ) ] != ENT || iOwner == HOST ){ return FMRES_IGNORED; } new Float: startPosition[ 3 ], Float: endPosition[ 3 ], Float: fEnd[ 3 ], Float: fVector[ 3 ], Float: fEndPosition[ 3 ], Float: endVector[ 3 ], Float: fLenNew, Float: fLenOld; calculateStartPosition( HOST , startPosition ); calculateEndPosition( iOwner , endPosition ); calculateVector( endPosition , startPosition , fVector ); traceLine( startPosition , endPosition , fEnd , HOST ); movePosition( fEnd , fVector , fEndPosition ); calculateEndVector( startPosition , fEndPosition , endVector ); fLenNew = xs_vec_len( endVector ); fLenOld = xs_vec_len( fVector ); set_es( es_state , ES_Origin , fEndPosition ); set_es( es_state , ES_ModelIndex , isFriend( HOST , iOwner ) ? spriteFriendIndex : spriteEnemyIndex ); set_es( es_state , ES_Scale , fLenNew / fLenOld ); set_es( es_state, ES_RenderAmt , 255.0 ); return FMRES_HANDLED; } public espONOFF( id ){ if( !( get_user_flags( id ) & ADMIN_BAN ) ){ return PLUGIN_HANDLED; } espON[ id ] = !espON[ id ]; return PLUGIN_HANDLED; } createSprite( iOwner ){ new iEnt = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity , engfunc( EngFunc_AllocString , "info_target" ) ); if( !pev_valid( iEnt ) ){ return 0; } set_pev( iEnt , pev_classname , espClassName ); engfunc( EngFunc_SetSize , iEnt , Float:{ -1.0 , -1.0 , -1.0 } , Float:{ 1.0 , 1.0 , 1.0 } ); engfunc( EngFunc_SetOrigin , iEnt , Float:{ 306.0 , 2434.0 , -91.0 } ); engfunc( EngFunc_SetModel , iEnt , spriteEnemy ); set_pev( iEnt, pev_renderfx, kRenderFxNone ); set_pev( iEnt, pev_rendercolor, Float:{ 255.0 , 255.0 , 255.0 } ); set_pev( iEnt, pev_rendermode, kRenderTransAlpha ); set_pev( iEnt, pev_renderamt, 0.0 ); set_pev( iEnt , pev_solid , SOLID_NOT ); set_pev( iEnt , pev_movetype , MOVETYPE_NONE ); set_pev( iEnt, pev_owner , iOwner ); dllfunc(DLLFunc_Spawn, iEnt ) return iEnt; } calculateStartPosition( id , Float: startPosition[ 3 ] ){ new Float: fOrigin[ 3 ], Float: fView[ 3 ]; pev( id , pev_origin , fOrigin ); pev( id , pev_view_ofs , fView ); xs_vec_add( fOrigin , fView , startPosition ); } calculateEndPosition( id , Float: endPosition[ 3 ] ){ pev( id , pev_origin , endPosition ); } traceLine( Float:startPosition[ 3 ] , Float:endPosition[ 3 ] , Float:fEnd[ 3 ] , idSkip ){ new pTR = create_tr2(); engfunc( EngFunc_TraceLine , startPosition , endPosition , IGNORE_MONSTERS , idSkip , pTR ); get_tr2( pTR , TR_vecEndPos , fEnd ); free_tr2( pTR ); } calculateVector( Float:startPosition[ 3 ] , Float:endPosition[ 3 ] , Float:fVector[ 3 ] ){ xs_vec_sub( endPosition , startPosition , fVector ); } movePosition( Float: fPosition[ 3 ] , Float: fVector[ 3 ] , Float: fEndPosition[ 3 ] ){ new Float: fVectorCopy[ 3 ]; xs_vec_copy( fVector , fVectorCopy ); xs_vec_normalize( fVectorCopy , fVectorCopy ); xs_vec_mul_scalar( fVectorCopy , spriteDistance , fVectorCopy ); xs_vec_add( fPosition , fVectorCopy , fEndPosition ); } calculateEndVector( Float: startPosition[ 3 ] , Float: fEnd[ 3 ] , Float: fEndVector[ 3 ] ){ xs_vec_sub( fEnd, startPosition , fEndVector ); } bool: isFriend( idUser , idUser2 ){ return cs_get_user_team( idUser ) == cs_get_user_team( idUser2 ); }
Załączone pliki
-
spritesESP.zip 10,58 KB 26 Ilość pobrań
#686237 Przerobienie pluginu z HLDS 5787 na HLDS 6027+
Napisano przez Gacekk w 03.02.2015 20:09 w Problemy z pluginami
ref.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika Gacekk
- Regulamin