Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
Szukam sposobu, który pozowoli mi dopasować kąt (oś) modelu do podłoża na jakim znajduje się byt player. Model jest zwykłą płaszczyzną więc nie powinno być dużych problemów, pytanie tylko w jaki sposób mogę pobrać kąt podłoża na jakim stoi postać?
Pierwsza moja myśl skierował mnie na "pev_groundentity" jednak to mi zwróci tylko index, a jak wiadomo powierzchnia tego bytu może być o różnym kształcie, ma ktoś jakiś pomysł?
Więc tak, na początku upewnij się, że znasz chociaż podstawy programowania, inaczej nie pomoże Ci moja wypowiedź.
Otwieramy pliczek "cod_shop/cod_shop.sma" i idziemy do linijki 198 - tutaj można zauważyć, że twórca tego sklepiku to <CIACH!> ponieważ powpisywał ceny na stałe zamiast w zmiennych.
Gdzie w miejsce getCODplayerLevel wstawiamy funkcje czy cookolwiek z CODa co wyciągnie nam level gracza, a 5 to mnożnik. Czyli np. gracz z 100 levelem zapłaci 2000 zamiast 16000.
Następnie w tym IFie szukamy inne wpisy z wartościom 16000, np.
Oooo panie ratujesz mi życie, bardzo fajne strony dwie z nich znam ale to ruskie xPaw to bomba normalnie, tak samo z resztą ten temat z alliedmods, jeszcze raz wielkie dzięki.
Wiesz, że można napisac macro/bota pod to i zaspamować mysql? Myślę, że lepszym rozwiązaniem by było przechowywać gdzieś zmiany i na początku rundy porównywać je z starymi i jeśli są różne to wtedy zapisać do mysql i stare nadpisać nowymi ale to tylko moje zdanie i mogę się mylić
A i nie wiadomo jak to mysql działa w tych firmach hostingowych wątpie abyś tam dostawał rzeczywistą moc jaką masz podczas własnego serwera mysql lub z hostingu www.
Witam, stosunkowo od niedawna zajmuje się pisaniem pluginów do amxx'a. Cieszy mnie fakt, że Pawn jest podobny do C++ co strasznie ułatwia mi życie jednak nigdzie nie mogę znaleźć dobrej listy z opisami odnośnie efektów możliwych do osiągnięcia w cs 1.6.
Czy mógłbym prosić o listę możliwych effektów (TE_IMPLOSION itp, efekty renderu, zabawy z sprites/modelami) z jak najbardziej możliwym opisem (najlepiej jakie wartości przyjmuje i w jakich typach danych)?
Lista rzeczy o których np. nie znalazłem dokładnych informacji (fakemeta):
pev_noise (wszystkie 4),
pev_friction,
pev_fov,
pev_effects,
pev_light_level,
pev_sequence,
pev_gaitsequence,
pev_rendermode,
pev_renderfx,
pev_blending_0,
pev_blending_1,
pev_rendercolor,
I cała masa innych, to są tylko przykłady wybrane na szybko z dokumentacji.
Patrzyłem po CODzie (różnych wydaniach), po Diablo niestety nie i szczerze mówiąc to te wersje na, które trafiłem nie były zbyt zaawansowane, w jednej to widziałem nawet, że można rozkładać każdy item w oddzielnym pluginie co jak dla mnie jest bardzo dobrym ale też i łatwym sposobem do rozwoju serwera. Oczywiście nie "hejtuje" takiego rozwiązania, a wręcz przeciwnie, może to był też powód braku rozwoju war3ft, ta prostota.
Już nawet patrząc po serwisach typu cssetti to mało widać polskich war3, przez ostatnie 1.5-2 miesiąca tylko swój widziałem na boost`cie.
Jak już opanuje wrzucanie swoich, własnych animowanych modeli graczy to postaram się w pełni "zwarcraftować" moda, a dokładniej: każda klasa swój własny model, a wraz z wyższym levelem więcej ekwipunku widać oraz własne mapy o charakterze warcraft3 na własnych teksturach.
PS. Ma ktoś jakiś dobry tutorial o animowaniu własnych modeli pod cs 1.6? (poprosze na PW ponieważ ten temat nie jest do tego przeznaczony)
Witam was drodzy użytkownicy amxx.pl
Jestem tu już od jakiegoś czasu, nie dawno założyłem konto i jeszcze ani razu się nie wypowiedziałem. Postanowiłem założyć temat właśnie o tym modzie ponieważ pierwsze swoje steamowa lata przegrałem na nim i posiadam ogromny sentyment do niego, tak duży, że obecnie modyfikuje go na własne potrzeby.
Podałbym IP ale nie można reklamować serwerów na oba protokoły ale wzamian liczę na ciekawą rozmowę oraz screenshoty.
Dlaczego według was ten MOD stał się tak słabo popularny? Dlaczego nikt nie podjął się jego rozwoju tak jak to jest z ZMami i CODami?
Poniżej kilka drobnych zdjęć z mojego War3FT o numerku wersji 5.0. Poza tymi zdjęciami jest oczywiście cała masa innych zmian/poprawek których po prostu nie widać.
Na zdjęciach widać włócznie, flagę, noc itp są to dodatkowe rozgrywki losowane na początku każdej rundy, wszystko sam piszę, a modele znajduje, przerabiam i dodaje do CSa.
A wy macie jakieś ciekawe zdjęcia z waszych serwerów/prac nad war3ft?