Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika mikijak

Odnotowano 27 pozycji dodanych przez mikijak (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 27.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#645236 Prośba o pulgin [rozgrzewka]

Napisano przez mikijak w 24.06.2014 18:26 w Pluginy

Klik

Edytować czas i HUD raczej będziesz umieć.




#645234 Serwer nie odtwarza muzyki z pluginu

Napisano przez mikijak w 24.06.2014 18:20 w Problemy

Podaj logi.




#643385 Podmiana modeli dla VIPa i SVIPa

Napisano przez mikijak w 14.06.2014 17:13 w Pluginy

VIP:

 

Osobny model broni dla CT i TT

Osobny model skin dla CT i TT

Prefix przed nickiem

Dodatkowo 50HP co runde (czyli 150)

Dodatkowo 100AP co runde

Smoke na początku co runde

Dodatkowy 1 skok

Minimalne przyśpieszenie

/vip

Przywitania

Vipy pod komenda /vips

+10% obrażen z noza

 

SVIP:

 

Osobny model broni dla CT i TT

Osobny model skin dla CT i TT

Prefix przed nickiem

Dodatkowo 100HP co rundę (czyli 200)

Dodatkowo 200AP co runde

Smoke na początku co runde

Dodatkowy 1 skok

Minimalne przyśpieszenie (trochę większe niż VIp)

Noktowizor tylko, w TT

/supervi

Przywitania

Vipy pod komenda /vips

+20% obrażeń z noża

 


VIP:

 

Osobny model broni dla CT i TT

Osobny model skin dla CT i TT

Prefix przed nickiem

Dodatkowo 50HP co runde (czyli 150)

Dodatkowo 100AP co runde

Smoke na początku co runde

Dodatkowy 1 skok

Minimalne przyśpieszenie

/vip

Przywitania

Vipy pod komenda /vips

+10% obrażen z noza

 

SVIP:

 

Osobny model broni dla CT i TT

Osobny model skin dla CT i TT

Prefix przed nickiem

Dodatkowo 100HP co rundę (czyli 200)

Dodatkowo 200AP co runde

Smoke na początku co runde

Dodatkowy 1 skok

Minimalne przyśpieszenie (trochę większe niż VIp)

Noktowizor tylko, w TT

/supervip

Przywitania

Vipy pod komenda /vips

+20% obrażeń z noża




#642857 Podmiana modeli dla VIPa i SVIPa

Napisano przez mikijak w 11.06.2014 14:58 w Pluginy

Oto kod VIP'a:

 

Spoiler

 

Osobny dla CT i TT.

 

p_kij_tt.mdl

v_kij_tt.mdl

 

i dla CT

 

p_paralizator_CT.mdl

v_paralizator_CT.mdl

 

Oraz jeśli możesz proszę o instrukcję.




#642769 Plugin zmieniający model broni osobny dla CT i TT na flage.

Napisano przez mikijak w 10.06.2014 17:48 w Szukam pluginu

Zmiana.

Plugin może zmieniać model tylko, w TT.

Tutaj kod:

 

Spoiler




#642216 Plugin zmieniający model broni osobny dla CT i TT na flage.

Napisano przez mikijak w 07.06.2014 10:25 w Szukam pluginu

To ma być model BRONI!




#642157 Plugin zmieniający model broni osobny dla CT i TT na flage.

Napisano przez mikijak w 06.06.2014 21:35 w Szukam pluginu

Witam,

 

Szukam pluginu , który na daną flagę będzie zmieniał model broni dla CT i TT (modele mają być osobne).

Przyklad:

 

Flaga t

 

CT ma zamiast zwykłego noża no. paralizator, a TT kij bejsbolowy.

 

Jest to plugin na JailBreak.

 

Z gory dziękuję!




#640491 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu dzięki któremu pisze, w say gdy CT zabije TT

Napisano przez mikijak w 27.05.2014 16:06 w Szukam pluginu

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX.Pl"

new nazwa_gracza[33][35];

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public client_authorized(id)
{
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 34);
}
public DeathMsg(){
	new Attacker = read_data(1);
	new Victim = read_data(2);
	if(get_user_team(Attacker)==2)
	{
		for(new id=0;id<=32;id++)
		{
			if(is_user_connected(id))
			{
			ColorChat(id,GREEN,"[JailBreak]^3Strażnik ^4%s ^3zabił więźnia ^4%s",nazwa_gracza[Attacker], nazwa_gracza[Victim]);
			}
		}
	}
}

Teraz powinno być ok, po prostu wiadomość "docierała" do graczy którzy nie byli podłączeni/nie było ich. Jeżeli to nie pomaga, to już nie mam pomysłu na to.

 

 

No widzisz jaki jesteś zdolny? 

Działa, dziękuję:)




#640438 [ROZWIĄZANE] Plugin pokazujący czas otworzenia cel.

Napisano przez mikijak w 27.05.2014 12:39 w Szukam pluginu

Witam

 

Szukam pluginu dzięki, któremu w HUD oraz, w say pokazuje się czas otworzenia cel. Przykład:

 

CT otwiera cele o 7:38, w HUD oraz say pokazuje się napis:

 

 

"[JailBreak]Cele zostały otworzone o 7:38."

 

Z góry dzięki! :)

 

@edit. Dobrze by było gdyby jeszcze zapisywał się, w logach.




#640437 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu dzięki któremu pisze, w say gdy CT zabije TT

Napisano przez mikijak w 27.05.2014 12:37 w Szukam pluginu

To poprosił bym dopisać debug oraz logi.

 

Nie ma logów po prosu gdy CT zabije TT, jest crash i wyskauje ten błąd:

 

ERROR : MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

 

 

Tak, używałem pluginu, aby temu zapobiec nie pomaga.

 

@KRAKÓW

 

Twój plugin pokazuje, że strażnik (nick więźnia...) zabił (tego więźnia)...

Tak mam JB cypis.




#640381 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu dzięki któremu pisze, w say gdy CT zabije TT

Napisano przez mikijak w 26.05.2014 20:04 w Szukam pluginu

Wasze pluginy crashują serwer.




#640364 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu dzięki któremu pisze, w say gdy CT zabije TT

Napisano przez mikijak w 26.05.2014 17:53 w Szukam pluginu

@up

 

Chodziło mi o to, że gdy CT zabije TT będzie pisać coś takiego.

 




#640328 Jailbreak by Cypis - Problem z muzyką

Napisano przez mikijak w 26.05.2014 13:11 w Problemy

Dodaj to:

public OnRemoveData(day) {
client_cmd(0, "mp3 stop; stopsound")
}



#640325 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu dzięki któremu pisze, w say gdy CT zabije TT

Napisano przez mikijak w 26.05.2014 12:54 w Szukam pluginu

Witam

 

Szukam pluginu, który pokazuje, w say info gdy strażnik zabije więźnia. Jest to plugin JailBreak. Wygląda to tak:

 

 

"[JailBreak]Strażnik Mikijak zabił więźnia x."

 

Z góry dziękuję!




#640010 [ROZWIĄZANE] Prośba o dodanie muzyki w pluginie jail_zombie

Napisano przez mikijak w 24.05.2014 12:59 w Pytania dotyczące pluginów

Ok poradziłem sobie sam.




#639946 [ROZWIĄZANE] Prośba o dodanie muzyki w pluginie jail_zombie

Napisano przez mikijak w 23.05.2014 21:25 w Pytania dotyczące pluginów

Witam

 

Chciałbym aby ktoś mi przerobił poniższy plugin tak, aby na start (gdy zacznie się zabawa) zaczynała sie muzyka, w formacie .mp3 i kończyla po zabawie. Proszę nie dawać mi linka do poradnika jak to zrobić ponieważ mi nie działa..

 

Z góry dziękuje !

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
 
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
 
#define PLUGIN "[JB] ZombiDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"
 
native cs_set_player_model(id, newmodel[]);
new id_zabawa;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
id_zabawa = jail_register_game("ZombiDay");
}
 
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/zombi_cypis/zombi_cypis.mdl");
precache_model("models/jb_cypis/v_zombi.mdl");
 
precache_sound("ambience/the_horror2.wav");
}
 
public OnRemoveData(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
set_lights("#OFF");
 
ZombiRegister(false);
CreateFog(0, .clear=true);
}
}
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{ 
static szTime[12];
if(day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Straznicy maja czas na zkampienie sie^n%s - Wiezniowie zaczynaja szukac^nKto zabije straznika dostaje FreeDaya w nastepnej rundzie", szTime, szTime);
szInfo = "Dzisiaj jest ZombiDay";
 
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_tt_hit_ct(true);
 
CreateFog(0, random_num(100,150), 1, 1, 0.006);
 
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
 
UstawZombi(i);
}
 
setting[0] = 2;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 1;
setting[6] = 1;
setting[7] = 2;
}
}
 
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
ZombiRegister(true);
jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
}
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
set_lights("a");
jail_open_cele();
 
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_tt_hit_ct(false);
 
emit_sound(0, CHAN_AUTO, "ambience/the_horror2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
 
////////zombi////////
new HamHook:hSpawn, HamHook:hItemDeploy, HamHook:hKilled;
new fmTouch, fmPlayerPreThink;
 
public ZombiRegister(bool:wartosc)
{
if(wartosc)
{
if(!hSpawn)
hSpawn = RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
else
EnableHamForward(hSpawn);
 
if(!hItemDeploy)
hItemDeploy = RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwWeaponKnife", 1);
else
EnableHamForward(hItemDeploy);
 
if(!hKilled)
hKilled = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fwKilled", 1);
else
EnableHamForward(hKilled);
 
if(!fmTouch)
fmTouch = register_forward(FM_Touch, "fwTouch");
 
if(!fmPlayerPreThink)
fmPlayerPreThink = register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPlayerPreThink");
}
else
{
if(hSpawn)
DisableHamForward(hSpawn);
 
if(hItemDeploy)
DisableHamForward(hItemDeploy);
 
if(hKilled)
DisableHamForward(hKilled);
 
if(fmTouch)
{
unregister_forward(FM_Touch, fmTouch);
fmTouch = 0;
}
 
if(fmPlayerPreThink)
{
unregister_forward(FM_PlayerPreThink, fmPlayerPreThink);
fmPlayerPreThink = 0;
}
}
}
 
public fwKilled(id, attacker, shouldgib)
{ 
if(!is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(id) != 2 || get_user_team(attacker) != 1) 
return HAM_IGNORED;
 
jail_set_prisoner_free(attacker, false, true);
client_print(attacker, 3, "[ZOMBI] Dostaniesz FreeDay'a w nastepnej rundzie!");
return HAM_IGNORED;
}
 
new Float:g_wallorigin[33][3];
public fwTouch(id, world)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
return;
        
new classname[32];
pev(world, pev_classname, classname, 31);
if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
pev(id, pev_origin, g_wallorigin[id]);
}
 
public fwPlayerPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
return;
 
static button; 
static flags; 
button = get_user_button(id);
flags = get_entity_flags(id);
if(button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3];
VelocityByAim(id, 800, velocity);
velocity[2] = 210.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
if(button & IN_USE)
{
static Float:origin[3];
pev(id, pev_origin, origin);
 
if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)     
return;
 
if(flags & FL_ONGROUND) 
return;
 
if(button & IN_FORWARD)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 240, velocity);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(button & IN_BACK)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, -240, velocity);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
} 
}
 
public fwWeaponKnife(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner); //pev_owner daje opóźnienie i można tego użyć
if(get_user_team(id) == 1)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/jb_cypis/v_zombi.mdl");
}
 
public fwSpawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
return;
 
UstawZombi(id);
}
 
UstawZombi(id)
{
CreateFOV(id);
 
jail_set_user_speed(id, 200.0);
set_user_health(id, 1000);
 
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_player_model(id, "zombi_cypis");
 
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/jb_cypis/v_zombi.mdl");
}
 
stock CreateFOV(const index = 0, const number = 170)
{
static msgFOV;
if(msgFOV || (msgFOV = get_user_msgid("SetFOV")))
{
message_begin(index? MSG_ONE_UNRELIABLE: MSG_BROADCAST, msgFOV, .player = index);
write_byte(number);
message_end();
}
}
 
stock CreateFog( const index = 0, const red = 127, const green = 127, const blue = 127, const Float:density_f = 0.001, bool:clear = false )
{
static msgFog;
if(msgFog || (msgFog = get_user_msgid("Fog")))
{
new density = _:floatclamp(density_f, 0.0001, 0.25) * _:!clear;
 
message_begin(index? MSG_ONE_UNRELIABLE: MSG_BROADCAST, msgFog, .player = index);
write_byte(clamp(red, 0, 255));
write_byte(clamp(green, 0, 255));
write_byte(clamp(blue, 0, 255));
write_long(_:density);
message_end();
}
}
////////zombi////////
 



#617090 Hud - czas mapy i nastepna mapa

Napisano przez mikijak w 16.02.2014 20:34 w Szukam pluginu

Proszę.

 

http://amxx.pl/topic...-timeprojector/




#617088 Info w HUD

Napisano przez mikijak w 16.02.2014 20:27 w Szukam pluginu

Spoiler

 

Myślę, że o to Ci chodzi :P




#617082 Poszukuje pluginu na serwer JailBreak.

Napisano przez mikijak w 16.02.2014 20:15 w Szukam pluginu

To powinno Ci pomóc :)




#617078 Wgralem RoundSound i nie mozna wbic na serwa ;X

Napisano przez mikijak w 16.02.2014 20:03 w Problemy z pluginami

Ja również mam problemy z tym pluginem, ponieważ wyskakuje mi ten sam "błąd".

Polecam Ci ten plugin:




#617076 Alternative RoundSound nie ściąga piosenek

Napisano przez mikijak w 16.02.2014 19:57 w Problemy z pluginami

Sprawdź czy masz wpisaną dobrą ścieżkę.




#610682 Plugin HUD

Napisano przez mikijak w 29.01.2014 15:29 w Szukam pluginu

Teraz jest git tylko czy mógłbyś wstawić te informacje w nawias? I dodać kolor zielony i żeby nie migało? xD




#610675 Plugin HUD

Napisano przez mikijak w 29.01.2014 15:19 w Szukam pluginu

Działa, dziękuje. :)

Tylko czemu pisze w rank 0/0




#610670 Plugin HUD

Napisano przez mikijak w 29.01.2014 15:11 w Szukam pluginu

Działa, dzięki tylko czy mógłbyś zrobić tak żeby wyglądało to mniej wiecej tak jak na codzie i kolor był zielony?




#610659 Plugin HUD

Napisano przez mikijak w 29.01.2014 14:41 w Szukam pluginu

Cześć !

 

Szukam pluginu który wyświetli na serwerze w HUD takie informacje:

 

Forum:

Ranga: np. lamus

Ranga: x/30

Vip: Jak ktos ma Vipa to tak jak nie to nie.

 

Chciałbym aby plugin mial kolor zielony oraz był pod radarem. Z góry dziękuje !