Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Jenot

Odnotowano 73 pozycji dodanych przez Jenot (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 17.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#621407 Problem z vip

Napisano przez Jenot w 01.03.2014 12:14 w Problemy z pluginami

Sprawdź teraz. Od 4 rundy powinno się wyświetlać menu. Jak chcesz, żeby się wcześniej wyświetlało to napisz tu.

 

 

 

Załączone pliki




#621335 Problem z wygenerowanym vipem!!!

Napisano przez Jenot w 28.02.2014 23:39 w Pytania

Jeżeli zrobiłeś vipa w generatorze i dobrze wgrałeś, to powinien działać. Pokaż plugins.ini z serwera.




#621141 Votowanie nowej mapy, informacje dot. serwera oraz pytanie o pluginy

Napisano przez Jenot w 28.02.2014 15:17 w Pytania

Również mam ten problem. Nie chcę tworzyć osobnego tematu, więc tu napiszę.

Jest vote na koniec mapy, wybrana zostanie mapa X, a zmienia się na mapę, która jest wg mc. Macie jakieś rady na to?




#612358 [ROZWIĄZANE] Blokowanie komendy

Napisano przez Jenot w 02.02.2014 20:40 w Problemy

Niestety dalej za pomocą komedny w konsoli "drop; say /sprzedaj" dostajemy pieniądze, a broń tylko wyrzucą i możemy ją podnieść i tak w nieskończoność.




#611803 [ROZWIĄZANE] Blokowanie komendy

Napisano przez Jenot w 01.02.2014 16:00 w Problemy

Witam. Mam problem z zablokowaniem komendy, tzw "bugu na kase". Mam plugin sprzedaz broni na serwerze i tam jeśli ktoś zrobi sobie bind, czy też za każdym razem wpisuje w konsoli "drop; say /sprzedaj" to dodaje mu kase za sprzedaż broni, z broń mu tylko wyrzuca i może ją ponownie podnieść.

 

Próbowałem zablokować to w ten sposób

register_clcmd("drop; say /sprzedaj", "block"); //blokowanie binda na kase

public block()
{
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}

lecz niestety nie daje efektów.

 

Poniżej pełen kod. Jest ktoś w stanie pomóc?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define Plugin "Sell Weapons"
#define Version "1.5"
#define Author "Doombringer"

#define MAX_WEAPONS 33

new const g_prices[MAX_WEAPONS][] = {
	"0",
	"600",
	"0",
	"2750",
	"0",
	"3000",
	"0",
	"1400",
	"3500",
	"0",
	"800",
	"750",
	"1700",
	"4200",
	"2000",
	"2250",
	"500",
	"400",
	"4750",
	"1500",
	"5750",
	"1700",
	"3100",
	"1250",
	"5000",
	"0",
	"650",
	"3500",
	"2500",
	"0",
	"2350",
	"0",
	"0"
}

new cvar, buyzone, annonce, divide //Pcvar stuff, makes life easier
public plugin_init() // Plugin_init(): Does all the "one-time" stuff. Called after plugin_precache().
{
	register_plugin(Plugin, Version, Author) //Register's the plugin so it can be seen in amx_help
	
	register_clcmd("say /sprzedaj", "cmd_sell") //Registers the command itself. So if someone say /sell the function will be executed
	register_clcmd("say_team /sprzedaj", "cmd_sell") //Save as above but for team chat
	register_clcmd("drop; say /sprzedaj", "block"); //blokowanie binda na kase
	
	cvar = register_cvar("SW_enabled", "1") //Registers the cvar SW_enabled, Default 1 (If nothing else is in server.cfg or any other .cfg file)
	buyzone = register_cvar("SW_buyzone", "0") //Registers the cvar SW_buyzone, Default 0 (If nothing else is in server.cfg or any other .cfg file)
	annonce = register_cvar("SW_annonce", "150") //Registers the cvar SW_annonce, Default 120 (If nothing else is in server.cfg or any other .cfg file)
	divide = register_cvar("SW_divide", "2") //Registers the cvar SW_divide, Default 2 (If nothing else is in server.cfg or any other .cfg file)
	
	if(get_pcvar_num(annonce) > 1) //If the pcvar annonce is higher then 1
		set_task(get_pcvar_float(annonce), "print_annonce",_,_,_,"b") //Set a task to run the annonce function every get_pcvar_float(annonce) time
}

public print_annonce() //The function that shows the annonce
{
	if(get_pcvar_num(annonce) < 1) //If it's lower then 1
	return PLUGIN_CONTINUE //Make the plugin continue (Yes i know i should do remove_task() but this is better)
	
	client_print(0, print_chat, "Chcesz sprzedac bron? Wpisz /sprzedaj") //Prints the message to everyones chat area
	return PLUGIN_CONTINUE //Continue...
}

stock fm_find_ent_by_owner(index, const classname[], owner, jghgtype = 0) { // http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=28284
	new strtype[11] = "classname", ent = index
	switch (jghgtype) {
		case 1: copy(strtype, 6, "target")
		case 2: copy(strtype, 10, "targetname")
	}

	while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner) {}

	return ent
}

stock bool:fm_strip_user_gun(index, wid = 0, const wname[] = "") { // http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=28284
	new ent_class[32]
	if (!wid && wname[0])
		copy(ent_class, 31, wname)
	else {
		new weapon = wid, clip, ammo
		if (!weapon && !(weapon = get_user_weapon(index, clip, ammo)))
			return false
		
		get_weaponname(weapon, ent_class, 31)
	}

	new ent_weap = fm_find_ent_by_owner(-1, ent_class, index)
	if (!ent_weap)
		return false

	engclient_cmd(index, "drop", ent_class)

	new ent_box = pev(ent_weap, pev_owner)
	if (!ent_box || ent_box == index)
		return false

	dllfunc(DLLFunc_Think, ent_box)

	return true
}

public cmd_sell(id) //The whole main function
{
	if(get_pcvar_num(cvar) < 1) //If the pcvar cvar is lower then one
	return PLUGIN_CONTINUE //Continue...
	
	if(get_pcvar_num(buyzone) == 1 && cs_get_user_buyzone(id) == 0) //If pcvar buyzone is equal to one and user is not in a buyzone
	{
		client_print(id, print_chat, "Musisz byc na respie by sprzedac bron!") //Prints a angry little message :)
		return PLUGIN_HANDLED //And ends the function
	}
	
	if(!is_user_alive(id)) //Isn't he alive?!
	{
		client_print(id, print_chat, "Musisz byc zywy, by sprzedac bron!") //Prints a angry little message :)
		return PLUGIN_HANDLED //And ends the function
	}
	
	new temp, weapon = get_user_weapon(id, temp, temp) //Fills weapon with the current hold weapon (temp is a so called dummy)
	new price = str_to_num(g_prices[weapon]) //Gets the price for the current weapon
	
	if(price == 0) //If it's equal to zero
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego sprzedac!") //Prints a angry little message :)
		return PLUGIN_HANDLED //And ends the function
	}
	
	new weaponname[32] //Makes an array called weaponname, with a maximum of 32 - 1 chars
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31) //Gets the weapon name

	new oldmoney = cs_get_user_money(id) //Gets the players money
	new cash = clamp(oldmoney + (price / get_pcvar_num(divide)), 0, 16000) //clamps the total amount of cash, so it doesn't extend the 16000 limit
	
	fm_strip_user_gun(id, weapon) //Calls the fm_strip_user_gun() stock
	cs_set_user_money(id, cash) //Sets the money from cash
	
	client_print(id, print_chat, "Otrzymales %d$ za sprzedanie %s", cs_get_user_money(id) - oldmoney, weaponname[7]) //Prints some info about what you got
	return PLUGIN_HANDLED //Done
} //EOF

public block()
{
    return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}




#611183 Pierwsza runda po rr

Napisano przez Jenot w 30.01.2014 20:39 w Pytania

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <StripWeapons>
 
#define PLUGIN "Rozgrzewka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Jenot"
 
#define MAX 32
#define SPAWN_TASKID 9999
#define TASK_EQUIP 99999
#define RESTART_TASKID 123
#define ACTIVE_TASKID 124
 
enum PluginSounds {
	psJeden,
	psDwa,
	psTrzy,
	psMuzyka
};
 
stock const gPluginSounds[ PluginSounds ][ 128 ] = {
	"sound/rozgrzewka/jeden.wav",
	"sound/rozgrzewka/dwa.wav",
	"sound/rozgrzewka/trzy.wav",
	"sound/rozgrzewka/muzyka.mp3"
}
 
stock const gPluginPause[ ][ ] = {
	"imessage.amxx",
	"redbull.amxx",
	"scrollmsg.amxx",
	"vip.amxx",
	"RoundSound.amxx",
	"ultimate_sounds.amxx"
}
 
new bool:Active = false;
new bool:gbPlay[ MAX + 1 ];
new bool:daj_hajs = false; 
new frags[33];
new gPcvar[ 3 ];
 
public plugin_init( ) {
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	
	register_event("TextMsg", "Game_Restart", "a", "2&#Game_C");
	register_event("DeathMsg","onDeath","a");
	register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be","1=0", "2!0");
	register_event("HLTV", "New_Round", "a", "1=0", "2=0");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn",1);
	
	gPcvar[ 0 ] = register_cvar( "rozgrzewka_czas", "95" );
	gPcvar[ 1 ] = register_cvar( "rozgrzewka_odrodzenie", "2.0" );
	gPcvar[ 2 ] = get_cvar_pointer( "mp_freezetime" );
	
	
	blockBuy( );
}
 
public plugin_precache( ) {
	for( new i = 0; i < sizeof( gPluginSounds ); i++) {
		precache_generic( gPluginSounds[ PluginSounds: i ] );
	}
}
 
public Game_Restart( ) {
	if( Active ) {
		remove_task( RESTART_TASKID );
		return;
	}
	Active = true;
	new iRTime = get_pcvar_num( gPcvar[ 0 ] )+ get_pcvar_num( gPcvar[ 2 ] ) + 1;
	
	for( new i = 1; i < MAX + 1; i++ ) {
		gbPlay[ i ] = true;
	}
 
	new param[ 1 ];
	param[ 0 ]= iRTime;
	set_task( 1.0, "CountDown", RESTART_TASKID, param, 1);
	
	for(new i = 0; i < sizeof gPluginPause; i++) {
		pause( "ac", gPluginPause[ i ] );
	}
}
 
public CountDown( param[ 1 ] ) {
	new iNow = param[ 0 ]--;
	
	switch( iNow ) {
		case 0:{
			server_cmd("sv_restartround 1");
			clearRespawns();
			new param[ 1 ];
			param[ 0 ] = 0;
			set_task(1.0, "Activation", ACTIVE_TASKID, param, 1);
			for(new i = 0; i < sizeof gPluginPause; i++) {
				unpause( "ac", gPluginPause[ i ] );
			}
		}
		case 1:	play( 0, gPluginSounds[ psJeden ] );
		case 2:	play( 0, gPluginSounds[ psDwa ] );
		case 3:	play( 0, gPluginSounds[ psTrzy ] );
	}
	
	if( iNow >= 1) {
		set_task( 1.0, "CountDown", RESTART_TASKID, param, 1);
	}
	new fx = 0;
	if( iNow <= 5) {
		fx=1;
	}
	set_hudmessage( random_num( 0, 255 ), random_num( 0, 255 ), random_num( 0, 255 ), 0.65, 0.75, fx, 6.0, 1.0 )
	show_hudmessage(0, "Czas rozgrzewki^n%2d:%02d",iNow/60,iNow%60);
}
 
 
public Activation( param[ 1 ] ) {
	Active = ( param[ 0 ] == 0 )?false:true;
}
public onDeath( ) {
	new vid = read_data( 2 );
	if( Active ) {
		set_task( get_pcvar_float(gPcvar[ 1 ]), "respawn", SPAWN_TASKID + vid);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwSpawn( id ) {
	if( Active && is_user_alive( id ) ) {
		if( gbPlay[ id ] ) {
			play( id, gPluginSounds[ psMuzyka ] );
			gbPlay[ id ] = false;
		}
		if(task_exists(TASK_EQUIP +id ) ) {
			remove_task( TASK_EQUIP + id );
		}
		set_task(0.2, "taskEquip", TASK_EQUIP + id);
	}
}
public eventCurWeapon( id ) {
	if( Active ) {
		if( task_exists( TASK_EQUIP + id ) ) {
			remove_task( TASK_EQUIP + id );
		}
		set_task(0.5, "taskEquip", TASK_EQUIP + id);
	}
}
public taskEquip( id ) {
	id -= TASK_EQUIP;
	if( Active && is_user_alive( id ) ) {
		StripWeapons(id, Primary);
		StripWeapons(id, Secondary);
		StripWeapons(id, Grenades);
		StripWeapons(id, C4);
	}
}
 
public respawn( task_id ) {
	ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, task_id - SPAWN_TASKID );
}
public clearRespawns(){
	for( new i = 1; i <= MAX; i++) {
		if( task_exists( SPAWN_TASKID + i ) ) {
			remove_task(SPAWN_TASKID+i);
		}
		if( task_exists( TASK_EQUIP + i ) ) {
			remove_task( TASK_EQUIP + i );
		}
	}
}
 
/* Blokada */
public blockBuy( ) {
	register_clcmd( "drop", "block" )
	register_clcmd( "cl_setautobuy", "block" )
	register_clcmd( "cl_autobuy", "block" )
	register_clcmd( "cl_setrebuy", "block" )
	register_clcmd( "cl_rebuy", "block" )
	register_clcmd( "buy", "block" )
	register_clcmd( "p228", "block" );
	register_clcmd( "228compact", "block" );
	register_clcmd( "shield", "block" );
	register_clcmd( "scout", "block" );    
	register_clcmd( "hegren", "block" );               
	register_clcmd( "xm1014", "block" );
	register_clcmd( "autoshotgun", "block" );                   
	register_clcmd( "mac10", "block" );                
	register_clcmd( "aug", "block" );
	register_clcmd( "bullpup", "block" );
	register_clcmd( "sgren", "block" );   
	register_clcmd( "elites", "block" );     
	register_clcmd( "fn57", "block" );
	register_clcmd( "fiveseven", "block" );  
	register_clcmd( "ump45", "block" );                
	register_clcmd( "sg550", "block" );
	register_clcmd( "krieg550", "block" );   
	register_clcmd( "galil", "block" );
	register_clcmd( "defender", "block" );  
	register_clcmd( "famas", "block" );
	register_clcmd( "clarion", "block" );   
	register_clcmd( "usp", "block" );
	register_clcmd( "km45", "block" );       
	register_clcmd( "glock", "block" );
	register_clcmd( "9x19mm", "block" );     
	register_clcmd( "awp", "block" );
	register_clcmd( "magnum", "block" );     
	register_clcmd( "mp5", "block" );
	register_clcmd( "smg", "block" );       
	register_clcmd( "m249", "block" );                 
	register_clcmd( "m3", "block" );
	register_clcmd( "12gauge", "block" );   
	register_clcmd( "m4a1", "block" );                 
	register_clcmd( "tmp", "block" );
	register_clcmd( "mp", "block" );         
	register_clcmd( "g3sg1", "block" );
	register_clcmd( "d3au1", "block" );    
	register_clcmd( "flash", "block" );                
	register_clcmd( "deagle", "block" );
	register_clcmd( "nighthawk", "block" ); 
	register_clcmd( "sg552", "block" );
	register_clcmd( "krieg552", "block" );   
	register_clcmd( "ak47", "block" );
	register_clcmd( "cv47", "block" );                        
	register_clcmd( "p90", "block" );
	register_clcmd( "c90", "block" );
	register_clcmd( "primammo", "block" );
	register_clcmd( "secammo", "block" );
	register_clcmd( "vest", "block" );
	register_clcmd( "vesthelm", "block" );
	register_clcmd( "nvgs", "block" );
}
 
public block( id ) {
	if( Active ) {
		client_print( id, print_center, "Nie tym razem" );
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
/* Odtwarzanie */
play( id, const sound[ ] )
{
	new end = strlen( sound ) - 4;
	if( containi(sound, ".mp3" ) == end && end > 0 )
		client_cmd( id, "mp3 play %s", sound);
	else if( containi(sound,".wav") == end && end > 0)
		client_cmd(id, "spk %s", sound);
	else
		client_cmd(id, "speak %s",sound);
}
 
public client_connect(id) { daj_hajs[id] = false; }
 
public Koniec()
{
	new najlepszy_gracz = 0;
	get_players(najlepszy_gracz, num)
	new rank[1]
	for(new i = 0; i < num; i++) 
	{
		new id = najlepszy_gracz[i]
		daj_hajs[id] = false
		if(frags[id] > rank[0]) 
		{                                                                                                                                                                                                                                                                                              
			rank[0] = id
		}
		frags[i] = 0
	}
	daj_hajs[rank[0]] = true;
}
 
/* Naliczanie */
public Death() 
{
	new iKiller = read_data(1)
	new iVictim = read_data(2)
	new a = get_user_team(iKiller)
	new b = get_user_team(iVictim)
	new c = is_user_connected(iKiller)
	new d = is_user_connected(iVictim)
	if(a != b && c && d)
	{
		frags[iKiller]++
	}
}
 /* Prezent */
public New_Round(id) 
{
	new gRound = 0;
	{
	gRound++;
	}
 
	get_user_name(najlepszy_gracz, name, 34);
	client_print(najlepszy_gracz, print_chat,"Najlepszym graczem rozgrzewki zostal %s i otrzymal 200$",name);
	if(is_user_connected(najlepszy_gracz)
	{
	if(is_user_alive(id) && daj_hajs[id])
	{
		cs_set_user_money(najlepszy_gracz,cs_get_user_money(najlepszy_gracz)+200);
		daj_hajs = false;
	}
}
	
	if( gRound >= 2)
	{
		daj_hajs[id]=false;
	}

Tak będzie dobrze?




#611084 Pierwsza runda po rr

Napisano przez Jenot w 30.01.2014 16:19 w Pytania

Jak dodam do rozgrzewki taki kod, to zadziała to dawanie kasy? Chodzi mi o to, żeby ono było tylko i wyłącznie w pierwszej rundzie i żeby otrzymał je najlepszy gracz rozgrzewki.

public client_connect(id) { prezent[id] = false; }

public Koniec()
{
	new players[32], num
	get_players(players, num)
	new rank[1]
	for(new i = 0; i < num; i++) 
	{
		new id = players[i]
		prezent[id] = false
		if(frags[id] > rank[0]) 
		{                                                                                                                                                                                                                                                                                              
			rank[0] = id
		}
		frags[i] = 0
	}
	prezent[rank[0]] = true;
}

/* Naliczanie */
public Death() 
{
	new iKiller = read_data(1)
	new iVictim = read_data(2)
	new a = get_user_team(iKiller)
	new b = get_user_team(iVictim)
	new c = is_user_connected(iKiller)
	new d = is_user_connected(iVictim)
	if(a != b && c && d)
	{
		frags[iKiller]++
	}
}
 /* Prezent */
public New_Round() 
{
	
	{
	gRound++;
	}

	if(is_user_alive(id) && prezent[id])
	{
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 200)
	}
	
	if( gRound >= 2)
	{
		prezent[id]=false;
	}



#611062 Pierwsza runda po rr

Napisano przez Jenot w 30.01.2014 15:08 w Pytania

Witam. Mam problem. Otóż chcę dodać prezent dla najlepszego gracza rozgrzewki. Osoba, która będzie miała najwięcej fragów na rr otrzyma w pierwszej rundzie po rozgrzewce dodatkowe 200$, czyli łącznie będzie miała ich 1000. I tutaj pojawia się problem, jakiego eventu użyć, by gracz otrzymał dodatkowe pieniądze w tylko i wyłącznie w pierwszej rundzie po rr? Rozgrzewka trwa minutę, jest reset i gra zaczyna się od nowa.




#547317 Nie zawsze ładuje adminów z bazy

Napisano przez Jenot w 03.06.2013 17:41 w Problemy

Może stwórz sobie plugin, który co 5 min będzie przeladowywał listę adminów.




#546353 Crashe serwera po zmienie na niektore mapy

Napisano przez Jenot w 29.05.2013 20:33 w Problemy z pluginami

A wyłącz plugin "deathrun_stats.amxx" i zobacz czy dalej będzie tak robić.




#545316 Prośba o 2 perki min. skil ...

Napisano przez Jenot w 25.05.2013 16:10 w Prośby o Klasę/Perk

Sprawdź. Skill dredka.

Załączony plik  codperk_skilldredka.sma   2,08 KB  39 Ilość pobrań
  codperk_skilldredka.amxx




#544579 Komenda do zmiany mapy

Napisano przez Jenot w 22.05.2013 13:55 w Pytania dotyczące pluginów

mp_timelimit "czas"



#542528 [ROZWIĄZANE] Plugin (Podmieniający Model) Szukam !

Napisano przez Jenot w 12.05.2013 20:25 w Szukam pluginu

Wgraj sobie ten plugin:

 

http://amxx.pl/topic...replacement-13/

 

Tam masz wszystko opisane, jak co zrobić.




#542414 [ROZWIĄZANE] Klasa Elitarny Snajper

Napisano przez Jenot w 12.05.2013 10:41 w Prośby o Klasę/Perk

Załączony plik  codclass_elitarnysnajper.sma   2,18 KB  35 Ilość pobrań
  codclass_elitarnysnajper.amxx
 




#542410 [ROZWIĄZANE] Klasa Rusher

Napisano przez Jenot w 12.05.2013 10:33 w Prośby o Klasę/Perk

Załączony plik  codclass_rusher.sma   1,77 KB  48 Ilość pobrań
  codclass_rusher.amxx
 




#542353 /klasy + frakcje by cypis

Napisano przez Jenot w 11.05.2013 22:08 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Frakcje masz w kodzie dodane jak widzę.

Musisz wrzucić ten plik do cstrike/addons/amxmodx/configs i tam dodajesz sobie wszystko wg wzoru.

Załączony plik  cod_frakcje.ini   344 bajtów  44 Ilość pobrań




#542343 [ROZWIĄZANE] Prośba o 1 klasę Amadeusz

Napisano przez Jenot w 11.05.2013 21:05 w Prośby o Klasę/Perk

Łap.

Załączony plik  codclass_amadeusz.sma   1,52 KB  28 Ilość pobrań
  codclass_amadeusz.amxx




#541702 [ROZWIĄZANE] Wielka prośba o dodanie opcji szybkiego dodawania statystyk

Napisano przez Jenot w 09.05.2013 20:47 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Masz.

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   46,2 KB  27 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx




#541560 Jak zwiększyć czasy banów, gdzie to jest?

Napisano przez Jenot w 09.05.2013 13:28 w Pytania dotyczące pluginów

Wgraj ten plugin: http://amxx.pl/topic...-advanced-bans/

 

Ułatwi Ci pracę i będziesz miał te czasy.




#541374 Jak wgrać cod moda na serwer?

Napisano przez Jenot w 08.05.2013 19:32 w Pytania

Wgraj silnik stąd.

 

http://amxx.pl/topic...ty-mw-mod-beta/

 

Masz stworzone plugins-codmod.ini i tam dopisane wszystkie klasy, perki, silnik?

 

Jak są errory to pokaż logi.




#541321 [ROZWIĄZANE] Klasy Generał i Czyste Zło.

Napisano przez Jenot w 08.05.2013 16:22 w Prośby o Klasę/Perk

Nie napisałeś nigdzie, że chcesz wszystkie granaty.

Tu masz poprawione, dostajesz HE - 1/1 z niego i 1/1 z awp.

Załączony plik  codclass_general.sma   1,59 KB  31 Ilość pobrań
  codclass_general.amxx




#541124 [ROZWIĄZANE] Klasy Generał i Czyste Zło.

Napisano przez Jenot w 07.05.2013 20:26 w Prośby o Klasę/Perk

Generał.

Załączony plik  codclass_general.sma   1,38 KB  26 Ilość pobrań
  codclass_general.amxx




#541123 Prośba o klasy m.in. KNUR, Lewandowski i 3 inne

Napisano przez Jenot w 07.05.2013 20:23 w Prośby o Klasę/Perk

Knur.

 

Załączony plik  codclass_knur.sma   1,49 KB  14 Ilość pobrań
  codclass_knur.amxx




#541112 Prośba o klasy Morderca Szaleniec Subject Ember

Napisano przez Jenot w 07.05.2013 20:05 w Prośby o Klasę/Perk

Szaleniec. Masz go na flagę M.

Załączony plik  codclass_szaleniec.sma   2,23 KB  17 Ilość pobrań
  codclass_szaleniec.amxx




#541099 Prośba o około 5 klasy m.in achmed, allah ,bin laden

Napisano przez Jenot w 07.05.2013 19:39 w Prośby o Klasę/Perk

Spróbuj teraz.

Załączony plik  codclass_achmed.sma   2,46 KB  48 Ilość pobrań
  codclass_achmed.amxx



Jeżeli nie będzie działać, to zamiast z engine skorzystam z fakemeta. Sprawdź i napisz.