Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika Sikora1910
Odnotowano 23 pozycji dodanych przez Sikora1910 (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )
#521410 Prośba o vipa BF2
Napisano przez Sikora1910 w 03.03.2013 21:07 w Prośby o modyfikacje modów
Więc proszę o danie takiego bez bugów
#520989 Prośba o vipa BF2
Napisano przez Sikora1910 w 02.03.2013 16:28 w Prośby o modyfikacje modów
-1 skok więcej.
-Prefix [vip] gdy pisze na czacie
- 10 hp regeneruje za zabicie 15 za głowe
-komendy /vip / vips
- MEnu broni
- W tabeli fragów prefix kolo nicku vip
Prosił bym na ADMIN LEVEL H - Flaga:)
Z góry dziękuje za pomoc.
ps. wiem że dużo vipów na forum ale prawie każdy ma jakiś bug
#519365 Vip + Łom na Jailbreak
Napisano przez Sikora1910 w 25.02.2013 16:45 w Prośby o modyfikacje modów
150 hp
2 skoki
Łom
3 granaty
szybciej biega minimalnie szybciej
na flage H
#519234 Vip + Łom na Jailbreak
Napisano przez Sikora1910 w 25.02.2013 12:51 w Prośby o modyfikacje modów
#483620 Prośba o Gildie Cod
Napisano przez Sikora1910 w 26.11.2012 17:26 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
#483587 Prośba o Gildie Cod
Napisano przez Sikora1910 w 26.11.2012 17:06 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
#481027 Prosze o klase Kibol[PREMIUM]
Napisano przez Sikora1910 w 20.11.2012 14:42 w Prośby o Klasę/Perk
Bardzo szybki , 1/1 z kosy i odporny na HS.
Z góry dziękuje
#445054 Prośba o przerobienie silnika
Napisano przez Sikora1910 w 12.08.2012 14:03 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
#445040 Prośba o przerobienie silnika
Napisano przez Sikora1910 w 12.08.2012 13:30 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
#445037 Problem z Generatorem Klas
Napisano przez Sikora1910 w 12.08.2012 13:29 w Forum
#444798 Prośba o przerobienie silnika
Napisano przez Sikora1910 w 11.08.2012 22:19 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 40,14 KB 16 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#444788 Problem z Generatorem Klas
Napisano przez Sikora1910 w 11.08.2012 22:02 w Forum
#444783 Problem z Generatorem Klas
Napisano przez Sikora1910 w 11.08.2012 21:56 w Forum
#444715 Prośba o przerobienie klasy zwykłej na premium
Napisano przez Sikora1910 w 11.08.2012 18:56 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_predator.sma(40) : error 001: expected token: ")", but found "{"
codclass_predator.sma(44) : warning 217: loose indentation
codclass_predator.sma(47) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value
codclass_predator.sma(59) : warning 217: loose indentation
1 Error.
Could not locate output file codclass_predator.amxx (compile failed).
bląd w kompilacj
i
#444697 Prośba o przerobienie klasy zwykłej na premium
Napisano przez Sikora1910 w 11.08.2012 18:43 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Mam prośbe przerobicie mi klase Predator na klase premium.
Tak żeby koło nazwy klasy był prefix Premium: Predator[Premium]
na fladze H
Załączone pliki
-
codclass_predator.sma 2,75 KB 18 Ilość pobrań
codclass_predator.amxx
#444073 [ROZWIĄZANE] Prośba o zmiane na klase Premium.
Napisano przez Sikora1910 w 10.08.2012 18:58 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Dzięki łap +
#444064 [ROZWIĄZANE] Prośba o zmiane na klase Premium.
Napisano przez Sikora1910 w 10.08.2012 18:46 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Jest problem nie moge dodać załącznika kod sma chyba wystarczy nawet skompilować nie moge ://
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <ColorChat> #include <fun> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define CZAS_GODMOD 3 new const nazwa[] = "Zloty wojownik"; new const opis[] = "Ma 3 sekund niesmiertelnosci. Zlote AK47 ,z niej + 10Dmg "; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 5; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 15; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_godmode(id, 1); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0); set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS_GODMOD) message_end() } public WylaczGod(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_godmode(id, 0); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0); } public ResetHUD(id) wykorzystal[id] = false; public plugin_precache() { precache_model("models/cod/p_golden_ak47.mdl"); precache_model("models/cod/v_golden_ak47.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_AK47) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_ak47.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_ak47.mdl") } } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_ak47.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_ak47.mdl") return FMRES_SUPERCEDE } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Załączone pliki
-
codclass_zloty.sma 3,23 KB 13 Ilość pobrań
codclass_zloty.amxx
#437042 [ROZWIĄZANE] Prośba o Klase Gienio
Napisano przez Sikora1910 w 27.07.2012 16:27 w Prośby o Klasę/Perk
Nazwa: Gienio
Inteligencja:5
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 15
Bronie: Hegrenade, mac10,famas,Deagle
Opis: Dostaje Famasa oraz Uzi 1/15 ,zmiejsza grawitacje oraz widoczność
#436267 Problem z statystykami.
Napisano przez Sikora1910 w 25.07.2012 19:50 w Problemy
#435572 Problem z statystykami.
Napisano przez Sikora1910 w 23.07.2012 21:55 w Problemy
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 15(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "HeLLoOo");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez HeLLoOo");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#435571 Jak osłabić rakiety/duchy w klasach.
Napisano przez Sikora1910 w 23.07.2012 21:53 w Pytania
#435453 Problem z statystykami.
Napisano przez Sikora1910 w 23.07.2012 17:24 w Problemy
Otóż mam problem z rozdawaniem statystyk gram klasa amadeusz i po 110 lvl statystyki robia sie na minus co jest źle w plikach że tak się dzieje ?
#435199 Jak osłabić rakiety/duchy w klasach.
Napisano przez Sikora1910 w 22.07.2012 20:19 w Pytania
Otóż mam pytanie jak osłabić duchy w klasie umarłym i rakiety w pozostałych klasach ?
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika Sikora1910
- Regulamin