Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Sikora1910

Odnotowano 23 pozycji dodanych przez Sikora1910 (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#521410 Prośba o vipa BF2

Napisano przez Sikora1910 w 03.03.2013 21:07 w Prośby o modyfikacje modów

Nie chce z vip generatora , ponieważ biorąc broń z menu vipa np m4 to jak nie zgine i w drugiej rundzie wezme awp to mam m4 i awp , a chciałbym żeby sie to blokowało że znika wczesniejsza bron i po 2 daje admina bez flagi H na którą był zrobiony vip i admin i tak ma vipa...

Więc proszę o danie takiego bez bugów :)



#520989 Prośba o vipa BF2

Napisano przez Sikora1910 w 02.03.2013 16:28 w Prośby o modyfikacje modów

Witam prosił bym jakąś doświadczoną osobe o napisanie vipa , vip powinien posiadać:

-1 skok więcej.
-Prefix [vip] gdy pisze na czacie
- 10 hp regeneruje za zabicie 15 za głowe
-komendy /vip / vips
- MEnu broni
- W tabeli fragów prefix kolo nicku vip

Prosił bym na ADMIN LEVEL H - Flaga:)

Z góry dziękuje za pomoc.


ps. wiem że dużo vipów na forum ale prawie każdy ma jakiś bug :)



#519365 Vip + Łom na Jailbreak

Napisano przez Sikora1910 w 25.02.2013 16:45 w Prośby o modyfikacje modów

No tak jak zwyczajny vip na JB czyli:

150 hp
2 skoki
Łom
3 granaty
szybciej biega minimalnie szybciej :)
na flage H



#519234 Vip + Łom na Jailbreak

Napisano przez Sikora1910 w 25.02.2013 12:51 w Prośby o modyfikacje modów

Witam czy ktoś mogł mi dać link , lub napisać VIP -a na JB który ma łom ;) Szukam wszędzie i znaleźć nie moge za pomoc bardzo dziękuje.



#483620 Prośba o Gildie Cod

Napisano przez Sikora1910 w 26.11.2012 17:26 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Łatwe to nie jest ;) Odwdzięczył bym się :)



#483587 Prośba o Gildie Cod

Napisano przez Sikora1910 w 26.11.2012 17:06 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Siema mógł by ktoś przerobić z gangów jb na gildie COD MOD ? Z Góry dziękuje



#481027 Prosze o klase Kibol[PREMIUM]

Napisano przez Sikora1910 w 20.11.2012 14:42 w Prośby o Klasę/Perk

proszę o klase Kibol[PREMIUM]

Bardzo szybki , 1/1 z kosy i odporny na HS.

Z góry dziękuje



#445054 Prośba o przerobienie silnika

Napisano przez Sikora1910 w 12.08.2012 14:03 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Sam plik dziala ale wytrzymalosci perków nie ma :/



#445040 Prośba o przerobienie silnika

Napisano przez Sikora1910 w 12.08.2012 13:30 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

nie działa :/



#445037 Problem z Generatorem Klas

Napisano przez Sikora1910 w 12.08.2012 13:29 w Forum

Nie pomoga proszę o pomoc :/



#444798 Prośba o przerobienie silnika

Napisano przez Sikora1910 w 11.08.2012 22:19 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Mam do was prośbe przerupcie ten plik bo pobrałem QTMcod od cypisa na 2 perki ale one sie nie niszczą szukałem w tematach ale sam nie potrafie dodać wytrzymałości do perków , ten kto mi to przerobi to wyśle mu sms do 12 zł na co będzie chciał i dostenie +

Załączone pliki




#444788 Problem z Generatorem Klas

Napisano przez Sikora1910 w 11.08.2012 22:02 w Forum

Wiem jak to robić , tylko po reinstalu systemu biore generuj i nic nie wyskakuje żaden kod;/



#444783 Problem z Generatorem Klas

Napisano przez Sikora1910 w 11.08.2012 21:56 w Forum

Otóż daje opcje klasie wszystko wpisuje biore generuj i strona idzie do gory a jak zjezdzam na dół to nie ma wygenerowanej klasy ;/ o co chodzi ?



#444715 Prośba o przerobienie klasy zwykłej na premium

Napisano przez Sikora1910 w 11.08.2012 18:56 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

nie da rady

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_predator.sma(40) : error 001: expected token: ")", but found "{"
codclass_predator.sma(44) : warning 217: loose indentation
codclass_predator.sma(47) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value
codclass_predator.sma(59) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Could not locate output file codclass_predator.amxx (compile failed).

bląd w kompilacj
i



#444697 Prośba o przerobienie klasy zwykłej na premium

Napisano przez Sikora1910 w 11.08.2012 18:43 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Siema.
Mam prośbe przerobicie mi klase Predator na klase premium.

Tak żeby koło nazwy klasy był prefix Premium: Predator[Premium]

na fladze H

Załączone pliki




#444073 [ROZWIĄZANE] Prośba o zmiane na klase Premium.

Napisano przez Sikora1910 w 10.08.2012 18:58 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Klase i sma macie :) na flage H

Dzięki łap +



#444064 [ROZWIĄZANE] Prośba o zmiane na klase Premium.

Napisano przez Sikora1910 w 10.08.2012 18:46 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Chciałbym żebyście tą klase zmienili na premke bo mi nie wychodzi :) Oczywiście polecą ++

Jest problem nie moge dodać załącznika kod sma chyba wystarczy nawet skompilować nie moge ://

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define CZAS_GODMOD 3
new const nazwa[] = "Zloty wojownik";
new const opis[] = "Ma 3 sekund niesmiertelnosci. Zlote AK47 ,z niej + 10Dmg ";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
		 ma_klase[id] = true;
		 ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
		 ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
		 if(!is_user_alive(id))
		   return;
	   
		 if(wykorzystal[id])
		 {
		   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
		   return;
		 }
 
		 wykorzystal[id] = true;
 
		 set_user_godmode(id, 1);
		 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
		 set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
 
		 message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
		 write_short(CZAS_GODMOD)
		 message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
		 if(!is_user_connected(id)) return;
 
		 set_user_godmode(id, 0);
		 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
		 wykorzystal[id] = false;

public plugin_precache()
{
	    precache_model("models/cod/p_golden_ak47.mdl");
	    precache_model("models/cod/v_golden_ak47.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
	    new weapon = read_data(2);
	    if(ma_klase[id])
	    {
			    if(weapon == CSW_AK47)
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_ak47.mdl")
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_ak47.mdl")
			    }
	    }
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
	    if(!pev_valid(entity))
			    return FMRES_IGNORED
	    if(!equali(model, "models/w_ak47.mdl"))
			    return FMRES_IGNORED;
	    new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	   
	    if(!ma_klase[entityowner])
			    return FMRES_IGNORED;
	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_ak47.mdl")
	    return FMRES_SUPERCEDE
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

Załączone pliki




#437042 [ROZWIĄZANE] Prośba o Klase Gienio

Napisano przez Sikora1910 w 27.07.2012 16:27 w Prośby o Klasę/Perk

proszę was o zrobienie klasy gienio oczywiście od razu plik amxx i sma z góry dziękuje ;) Polecą +


Nazwa: Gienio
Inteligencja:5
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 15
Bronie: Hegrenade, mac10,famas,Deagle
Opis: Dostaje Famasa oraz Uzi 1/15 ,zmiejsza grawitacje oraz widoczność



#436267 Problem z statystykami.

Napisano przez Sikora1910 w 25.07.2012 19:50 w Problemy

Czasami dzieje sie tak z innymi klasami u innych graczy a dałem swój przykład z moją klasą.



#435572 Problem z statystykami.

Napisano przez Sikora1910 w 23.07.2012 21:55 w Problemy

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 15(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "HeLLoOo");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez HeLLoOo");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/




#435571 Jak osłabić rakiety/duchy w klasach.

Napisano przez Sikora1910 w 23.07.2012 21:53 w Pytania

No tak edytowałem ją ale nic to nie zmieniało; /



#435453 Problem z statystykami.

Napisano przez Sikora1910 w 23.07.2012 17:24 w Problemy

Witam.

Otóż mam problem z rozdawaniem statystyk gram klasa amadeusz i po 110 lvl statystyki robia sie na minus co jest źle w plikach że tak się dzieje ?



#435199 Jak osłabić rakiety/duchy w klasach.

Napisano przez Sikora1910 w 22.07.2012 20:19 w Pytania

Witam.

Otóż mam pytanie jak osłabić duchy w klasie umarłym i rakiety w pozostałych klasach ?