Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika ExporT
Odnotowano 61 pozycji dodanych przez ExporT (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )
#520890 Alt End Round Sound - nie odtwarzaja się.
Napisano przez
ExporT
w 01.03.2013 23:47
w
Problemy z pluginami
http://scr.hu/0pji/1fj14 takie coś jest w logach pukawkowych na stronie, w zwykłych nic nie ma /roundsound wpisuje i włączam i nadal nic.
#520887 Zbugowane itemy w diablo - zabojca slapuje, nie odradzam się.
Napisano przez
ExporT
w 01.03.2013 23:34
w
Problemy
#520879 Problem z kompilacja diabol mod
Napisano przez
ExporT
w 01.03.2013 23:18
w
Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
#520875 pytanie jak ustawić round sound
Napisano przez
ExporT
w 01.03.2013 23:08
w
Pytania dotyczące pluginów
#520871 Problem z kompilacja diabol mod
Napisano przez
ExporT
w 01.03.2013 23:01
w
Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
diablo_nowe.sma(117) : error 018: initialization data exceeds declared size
1 Error.
Could not locate output file diablo_nowe.amxx (compile failed).
Chodzi o te dwie wartości
Przy 200 i 100 nie ma problemu. Proszę o pomoc.#define MAX_LEVEL 100
#define MAX_SKILL 50
#520866 Round Sound 'Club' By Lotoos
Napisano przez
ExporT
w 01.03.2013 22:56
w
RoundSoundy
#520865 RS F4natic Marzec
Napisano przez
ExporT
w 01.03.2013 22:56
w
RoundSoundy
#520863 4Fun by LaaGer
Napisano przez
ExporT
w 01.03.2013 22:54
w
Gotowe paczki AMXX
#520862 Round Sound 'Hip-Hop;Rap' By Lotoos
Napisano przez
ExporT
w 01.03.2013 22:52
w
RoundSoundy
#501049 [ROZWIĄZANE] BF2 MOD same Rangi
Napisano przez
ExporT
w 13.01.2013 19:19
w
Szukam pluginu
#500338 [ROZWIĄZANE] BF2 MOD same Rangi
Napisano przez
ExporT
w 12.01.2013 14:18
w
Szukam pluginu
#500131 [ROZWIĄZANE] BF2 MOD same Rangi
Napisano przez
ExporT
w 11.01.2013 22:21
w
Szukam pluginu
* nie zamierzam wprowadzać odznak, więc trzeba wyrzucić.
* opcje /bf2menu - odznaki wyrzucić, zostawić tylko ile expa na daną rangę.
* rangi nie mogą mieć dodatkowych wymagań co do odznak
* rangi przyznawane za exp, a nie za zabójstwa. Czyli zabójstwo - 5 Expa, zabójstwo z granatu/ z headshota 10 expa, rozbrojenie/podłożenie z sukcesem paki.
Jest taki plugin? a może ktoś jest w stanie go dla mnie wykonać?
#496262 Crashe serwera, problem z przelaniem kasy, lag po smierci
Napisano przez
ExporT
w 31.12.2012 11:29
w
Problemy z pluginami
#495822 Crashe serwera, problem z przelaniem kasy, lag po smierci
Napisano przez
ExporT
w 30.12.2012 10:24
w
Problemy z pluginami
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.png)
#493786 Crashe serwera, problem z przelaniem kasy, lag po smierci
Napisano przez
ExporT
w 26.12.2012 11:59
w
Problemy z pluginami
1.deathbones.amxx - trupy zamieniają się w kościotrupy - plugin powoduje, że po śmierci mamy przez chwilę lag oraz widok na mapę od spodu. Próbowałem wersji z amxx.pl oraz alliedmoders.
2. funmod.amxx -powoduje crashe, choć w logach nic nie ma ( jak go wyłączyłem nie ma crashy).
3. Pluginy unlimited_money oraz cash_transfer - nie współgrają. Pieniędzy mam powyżej 16k, a nie mogę przelać nawet 16. Inna sprawa, ze przy 11k pisząc transfer nick 11000 - piszę, iż nie mam tyle pieniędzy.
Może dlatego, że mam pieniądze z innych "źródeł" typu vip (za zabójstwa lub za plugin player_wanted - zabicie najlepszego w rundzie daje dodatkową kasę. Proszę o pomoc.
#492500 Czarny rynek
Napisano przez
ExporT
w 22.12.2012 13:11
w
Szukam pluginu
#487247 Problem z fps'ami
Napisano przez
ExporT
w 05.12.2012 20:46
w
Problemy
plugins.ini
;swiateczne
snieg.amxx
SantaHat.amxx
winter.amxx
noc.amxx
;snow.amxx
afkkicker2.amxx
afkbombtransfer.amxx
parachute.amxx
admin_spec_esp.amxx
abd.amxx
ad_manager.amxx
dontsayips.amxx
ptb.amxx
backweapons.amxx
realnadedrops.amxx
runplanting.amxx
grenade_sack-0.4.1.amxx
grenade_trail.amxx
hpk.amxx
flash.amxx
Allow_round_finish.amxx
pokazuj.amxx
flashbang.amxx
okulary_przeciwsloneczne.amxx
ColoredSmoke.amxx
GHW_Weapon_Replacement.amxx
eim.amxx
sillyc4.amxx
Voices_Management.amxx
show_ip.amxx
untitled.amxx
;poprawne_rate.amxx
wybor_interpu.amxx debug
extreme_bancfg2.amxx
mutemenu.amxx
resetscore.amxx
konkurs.amxx
komendy.amxx
regulamin.amxx
rangi.amxx
ranga.amxx
adminlisten.amxx
roundsound.amxx
;GHW_Weapon_Replacement.amxx
spawn_protection_pl.amxx
adminchat.amxx
hi.amxx
mapchooser4.amxx
staty.amxx
;bomba_explode_sound.amxx
server.cfg
// jezeli chcesz dopisac nowa komende(edytowac istniejace mozesz) do tego pliku, napisz na BOK. Brak kontaktu = BAN
////////// Konfiguracja podstawowa serwer CS 1.6 //////////
//// Chcesz dopisać nowy parametr, którego nie ma? Skontaktuj się z nami na BOK ////
hostname ""
mapcyclefile "mapcycle.txt" // plik zawiera liste map wg ktorych bedzie sie grac po zakonczeniu rozgrywki
motdfile "motd.html" // nazwa pliku do wyswietlenia jak sie wchodzi na serwer, to czego ludzie nie czytaja
sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera- NIE RUSZAJ
sv_region 3 // domyslne 0 - swiat, a poniewaz jestesmy w europie ustawiamy na 3- NIE RUSZAJ
exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip
////////// Wydajnosc/lacze - Standard. UWAGA nie wszytko można zmienić !!! //////////
sv_lan 0 //NIE RUSZAJ
sys_ticrate 600 //NIE RUSZAJ= BAN
sv_maxrate 70000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna. Ustawienie powyżej 70000= BAN. Jeżeli serwer laguje/zamula ZMNIEJSZAJ ta wartosc o 500 i testuj.
sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
sv_minrate 55000 // NIE ZMIENIAJ !!!! BAN !
sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow
////////// Rcon i hasła //////////
sv_password ""
rcon_password "nie dam! "
sv_rcon_banpenalty 0 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
////////// LOGI ////////// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow, 0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie
////////// Komunikacja głosowa //////////
sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles, zalecany voice_speex - lepsza jakosc ale wydajnosc serwera nizsza
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym serwer wolniej chodzi.
sv_alltalk 1 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (dobre na poczatek i koniec meczu)
////////// Download //////////
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera
hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
sv_allowdownload "1" // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_downloadurl "Tego też nie" // Tutaj wpisujesz link (pomiedzy cudzyslowem), jeżeli posiadasz serwer fastdownload
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
////////// Rozgrywka //////////
mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 1.0 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum , domyslnie 35
mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 2 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 1000 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 350 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
////////// Obserwatorzy //////////
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
sv_spectatormaxspeed 600 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
////////// Pozostale //////////
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
sv_filetransfercompression 0 //
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych
Ma ktoś jakieś pomysły jak temu zaradzić?
#486060 Przerobienie pluginu świątecznego.
Napisano przez
ExporT
w 02.12.2012 15:15
w
Pluginy
SMA:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"
#define STEP_DELAY 0.5
new const g_szBombModels[][] = {
"models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
"models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
"models/ch-m/frost_man.mdl",
"models/ch-m/present1.mdl"
};
new const g_szStepSound[][] = {
"player/pl_snow1.wav",
"player/pl_snow2.wav",
"player/pl_snow3.wav",
"player/pl_snow4.wav",
"player/pl_snow5.wav",
"player/pl_snow6.wav"
};
new g_iLedSprite;
new Float:g_fNextStep[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);
register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
}
public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,
"env_snow"));
new i;
for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
precache_model(g_szBombModels[i]);
for(i = 0 ; i < sizeof g_szStepSound ; i++)
precache_sound(g_szStepSound[i]);
g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
}
public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
{
static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof
g_szBombModels - 1);
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fwd_PlayerPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
static Float:fGmTime ; fGmTime = get_gametime();
if(g_fNextStep[id] < fGmTime)
{
if((get_user_maxspeed(id)*5)<(fm_get_user_speed(id)*9))
if((pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) &&
is_user_outside(id))
{
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_AUTO,
g_szStepSound[random_num(0, sizeof g_szStepSound - 1)], 0.5, ATTN_NORM, 0,
PITCH_NORM);
g_fNextStep[id] = fGmTime + STEP_DELAY;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
{
if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
{
if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Float:is_user_outside(id)
{
new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
pev(id, pev_origin, vOrigin);
fDist = vOrigin[2];
while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
vOrigin[2] += 5.0;
if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
return (vOrigin[2] - fDist);
return 0.0;
}
stock Float:fm_get_user_speed(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return 0.0;
static Float:fVelocity[3];
pev(id, pev_velocity, fVelocity);
fVelocity[2] = 0.0;
return vector_length(fVelocity);
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika ExporT
- Regulamin