Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Zabkija'

Odnotowano 2 pozycji dodanych przez Zabkija' (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#382050 Mały problem z przeniesieniem mocy item'u na moc do klasy !

Napisano przez Zabkija' w 17.03.2012 10:14 w Problemy

5. I do wybranej klasy


pokaz gdzie to dokladnie dodales.

zamiast podwojnego warunku zrob tak:

if ( (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) || (halflife_time()-c_blink[id] <= 3) ) return PLUGIN_HANDLED


optymalniej bedzie ;]



#382022 [5.9L] migajacy hud plus brak 2-go menu!

Napisano przez Zabkija' w 17.03.2012 09:27 w Problemy

Witam, za kazda sensowna odpowiedz bedzie "+"..

wrzucilem na serwer nowy hud.


new hapek = get_user_health(id);
if(player_class[id]!=Paladyn) {
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 3.0);
show_hudmessage(id, "HP: %i ^nKlasa: %s ^nLvl: %i (%0.0f%s)^nItem: %s", hapek, Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc, "%", player_item_name[id]);

}
else {
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 3.0);
show_hudmessage(id, "HP: %i ^nKlasa: %s ^nLvl: %i (%0.0f%s) ^nSkoki: %i/%i^nItem: %s", hapek, Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc, "%", JumpsLeft[id], JumpsMax[id], player_item_name[id]);
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
message_end()


dziala lecz znika po jakims nie wielkim czasie, chcialbym aby bylo na stale.
plus nie wiem czy to po w graniu tej modyfikacji przestala dzialac druga strona klas by G[o]Q.. ale nie dziala. :(
w zalaczniku daje *.sma plugin sie kompiluje lecz ma kilka waringow (jak by ktos mogl je rowniez naprawic ) :)


Pozdrawiam

Załączone pliki