Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika KaKeR

Odnotowano 9 pozycji dodanych przez KaKeR (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 14.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#372846 SpeedRun by Hiroshima

Napisano przez KaKeR w 29.02.2012 00:08 w Problemy

Powinieneś wiedzieć jakie są te pliki skoro je tworzyłeś ;] (taka mała aluzja - żarcik :) ) takie zjawisko występowało od razu po zainstalowaniu paczki.
Nie dodawałem nic do dproto ani nic w tym stylu nie wrzucałem. Oto plugins.ini :

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
mini_bans.amxx ; POWOD PRZY BANOWANIU
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
reasonkicker.amxx ; POWOD PRZY KICKOWANIU
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx ; NOMINACJA MAP
timeleft.amxx ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

specinfo.amxx ; Podglad Gracza | Spec info v1.3.1
mutemenu.amxx ; zmutowanie gracza /mute
amp.amxx ; radio na serwerze /radio
Deathrun_Shop ; deathrun sklep /drshop
GHW_Floating_Weapons.amxx ; lewitujaca bron (fajny efekt)
deagsmapmanager.amxx
zasady.amxx ; zasady serwera + akceptacja
; }deathrun menager
bunnyhop.amxx ; auto BH
plugin_trail.amxx ; Plugin sprawia że po wpisaniu przez playera: "trail red 10" bedzie sie za nim ciagnac taki pasek. Do wyboru 12 kolorow podstawowych
admin_check.amxx ; komenda /admin
GHW_connect.amxx ; pokazuje z jakiego panstwa jest gracz i steam id
ad_manager.amxx ; reklama w say
no_retry.amxx ; zakaz reconnecta
amx_hp_spawn.amxx
team_limiter.amxx
Hajki_SpeedRun.amxx ; 35 hp na poczatku rundy
usundrzwi.amxx
;boxout.amxx
BestSpeed_Edition_v2.amxx ;rekordy i pomiar prędkośći
speedrun_wyscig.amxx
deathrun_stats.amxx
spawner.amxx

6 ostatnich pluginów jak na razie dodałem, reszta jest standardowa ta co w paczce. Zmieniłem tylko reklamy w pluginie Hajki_Speedrun.amxx i usunąłem funkcję odpowiadającą za napis na say'u: Speedrun wykonany by Hajki czy coś w tym stylu.


A oto metamod:

; Pamietaj! Nasze serwery stoja w systemie Linux.
; Nie dodawaj zadnych wpisow do metamoda, ktore zaczynaja sie od win32, poniewaz NIE BEDA DZIALAC.
; Dzialaja tylko wpisy zaczynajace sie od linux posiadajace biblioteke .so
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so
linux addons/dproto/dproto_i386.so



#372331 SpeedRun by Hiroshima

Napisano przez KaKeR w 27.02.2012 23:18 w Problemy

Witam, wgrałem na swój serwer gotową paczkę SpeedRun by Hiroshima, pobraną z amxx.pl, wszystkie pluginy, wszystko ładnie działa nie mam zastrzeżeń co do tego ale mam mały problem, otóż ja i kilku innych graczy może bez problemu wejść na serwer, jednak duża pozostała część graczy zostaje wyrzucona przed wejściem na serwer "nie możesz wejść na ten serwer" (you have no entry to server) tak samo kiedy nie zgadza się hasło w cfg z tym w pliku users. Spojrzałem do pliku users.ini lecz nic tam niepożądanego nie ma oprócz mojego steam id.
Jak mogę naprawić ten problem?

Proszę bardzo o pomoc.
Za każdą pomoc daję plusa.



#369233 Klasa morderca

Napisano przez KaKeR w 22.02.2012 23:56 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Co w tym dziwnego? Mam w klasie blokowanie broni, także z itemów ale razem z nimi blokuje się też bomba, wtedy nożownik/morderca posiadając pakę zbuguje ją, tak, że nie będzie nawet ona nigdzie leżeć, poprostu zniknie.



#369232 Problem z reliable channel overflowed

Napisano przez KaKeR w 22.02.2012 23:53 w Problemy

Przepraszam za post pod postem ale rozwiązałem problem, tkwił on w pluginie banner.amxx. Nie wlepiajcie ostrzeżenia, zróbcie edita :)
Można zamknąć



#368695 Klasa morderca

Napisano przez KaKeR w 21.02.2012 21:11 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

Proszę o przerobienie tego sma tak aby można było podkładać pakę, bronie mają zostać zablokowane tak jak są, bronie z itemów również mają być zablokowane. Za pomoc leci plus


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Morderca (Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza.(PPM) Jest prawie niewidzialny.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_advance(cod_get_classid("Nozownik (Premium)"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Morderca (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
  • 0



#368625 Problem z reliable channel overflowed

Napisano przez KaKeR w 21.02.2012 19:41 w Problemy

Witam, otóż, kiedy próbuję się połączyć z serwerem, otrzymuję kicka z powodem "reliable channel overflowed", dzieje się to też u innych graczy, czasami uda mi się połączyć za pierwszym razem, a czasami za którąś z kolei próbą. Proszę o pomoc.



#367690 Prośba o edycję klasy.

Napisano przez KaKeR w 19.02.2012 22:58 w Pytania

Proszę napisać na nowo klasę albo dodać do niej awans po którym morderca będzie dopiero dostępny po 50 lvl avansując z Nozownika (Premium) gotowa komenda: cod_register_advance(cod_get_classid("Nozownik (Premium)"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



#367424 Prośba o edycję klasy.

Napisano przez KaKeR w 19.02.2012 15:42 w Pytania

azwa: Morderca (Premium)
opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).Jest prawie niewidzialny.
Zycie 100
kondycja 100
inta 0
wytrzymałośc 0
widocznosc: 20
flaga ADMIN_LEVEL_H
Awansuje na 50 leveli Z Nozownika (Premium)
Proszę o zrobieni tak aby po otrzymaniu itemu działającego na widocznosć i wyrzuceniu jego nie stawał się widzialny.



#367283 Prośba o edycję klasy.

Napisano przez KaKeR w 19.02.2012 12:29 w Pytania

Witam niżej podaje wam sma Mordercy. Mógł by ktoś edytować te sma tak aby klasa miała tylko nóż i możliwość kladzenia paki.? Chcę aby nie miał możliwości również dostawać broni z itemów. Za pomoc leci plus.

sma:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Morderca (Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza.(PPM) Jest prawie niewidzialny.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_advance(cod_get_classid("Nozownik (Premium)"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Morderca (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}