Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika Freaky
Odnotowano 25 pozycji dodanych przez Freaky (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21.06.2023 )
#403913 [ROZWIĄZANE] Poszukuje pluginu, który daje cały magazynek po zabiciu gracza.
Napisano przez
Freaky
w 30.04.2012 12:39
w
Szukam pluginu
/ można zamknąć.
#403064 [ROZWIĄZANE] Poszukuje pluginu, który daje cały magazynek po zabiciu gracza.
Napisano przez
Freaky
w 28.04.2012 12:54
w
Szukam pluginu
Prosiłbym o link do download'u, a jeżeli to będzie problem to tylko o nazwę.
Odpowiedź, w której pojawi się link, bądź nazwa w/w pluginu nagrodzę reputacją.
#387186 Problem z mapcyklem
Napisano przez
Freaky
w 27.03.2012 19:54
w
Problemy z pluginami
#364010 [ROZWIĄZANE] Zrobienie frakcji
Napisano przez
Freaky
w 13.02.2012 19:12
w
Pytania
#362011 [ROZWIĄZANE] Plugin na odradzanie graczy
Napisano przez
Freaky
w 10.02.2012 20:20
w
Szukam pluginu
#361515 Przerobienie klasy na permium
Napisano przez
Freaky
w 10.02.2012 02:34
w
Problemy
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new const nazwa[] = "Umarly";
new const opis[] = "Posiada 5 duchów oraz Ak. i DGL.";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/ghost.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie masz uprawnien do kozystania z Klas Premium!", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Duchy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Duchow mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
Łap powinno być dobrze, kompiluje się bez błędów.
![;)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.png)
Pozdrawiam
#361510 Poradnik pisania pluginów
Napisano przez
Freaky
w 10.02.2012 02:11
w
Pytania
http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/ ; )
#360084 Zmiana IP
Napisano przez
Freaky
w 07.02.2012 17:11
w
Szukam pluginu
Pozdrawiam
#359098 Problem z wgraniem pluginu BF2 60 odznak
Napisano przez
Freaky
w 05.02.2012 19:59
w
Problemy z pluginami
Czyli np. folder addons odpowiada folderowi addons w ftp Twojego serwera.
Folder Sounds odpowiada folderowi sounds w ftp Twojego serwer itd.
Nic trudnego
![;)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.png)
Jak byś czegoś nie wiedział pisz w temacie;)
#359096 problem z hns
Napisano przez
Freaky
w 05.02.2012 19:55
w
Problemy z pluginami
#359084 problem z hns
Napisano przez
Freaky
w 05.02.2012 19:41
w
Problemy z pluginami
#358689 [ROZWIĄZANE] Klasa +15 dmg
Napisano przez
Freaky
w 05.02.2012 12:41
w
Pytania
Umiejętności jakie klasa ma posiadać możesz poszukać w internecie, nie zajmie Ci to dużo czasu, gdyż jest tego multum.
Robiąc klasę piszesz *.sma. Sma wrzucasz do kompilatora, a on kompiluje sma na amxx.
Powodzenia
![;)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.png)
#358661 [ROZWIĄZANE] Joystick do PS3?
Napisano przez
Freaky
w 05.02.2012 12:07
w
Dyskusje
http://www.ceneo.pl/...oductID=8736076
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika Freaky
- Regulamin