Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika atdirmaq
Odnotowano 59 pozycji dodanych przez atdirmaq (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 18.06.2023 )
#467216 Klasa Zeus
Napisano przez atdirmaq w 14.10.2012 08:28 w Problemy
#444520 Moc na nożu
Napisano przez atdirmaq w 11.08.2012 14:13 w Pytania
co do reszty http://darkgl.amxx.p...asek-ladowania/
#442676 AutoBuy and ReBuy bug Fix
Napisano przez atdirmaq w 08.08.2012 14:01 w Artykuły i Instrukcje
No chyba raczej tak.To instaluje się jako zwykłe pluginy i do plugins.ini dopisuje się?
#441638 Zmiana położenia huda
Napisano przez atdirmaq w 06.08.2012 16:23 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
zmieniasz na
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.54.0, 0.22, 0, 6.0, 12.0);
i voila, ale fajnie zmieniłeś położenie napisu!
#441542 Zmiana położenia huda
Napisano przez atdirmaq w 06.08.2012 13:44 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
w amxx studio masz hudmessage generator
#439575 [ROZWIĄZANE] Ktoś przeżuca ludzi z mojego serwa na inny.
Napisano przez atdirmaq w 02.08.2012 09:20 w Problemy
#439193 [ROZWIĄZANE] Usuniecie warningów i errorów.
Napisano przez atdirmaq w 01.08.2012 14:46 w Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
9405 linijka
NORMAL zmieniasz na
GREEN, // Green Color TEAM_COLOR, // Red, grey, blue GREY, // grey RED, // Red BLUE, // Bluei cała filozofia
@down Mi osobiście wywalało errory przy amxx studio
#439151 Szukam pluginu chat
Napisano przez atdirmaq w 01.08.2012 14:15 w Szukam pluginu
#439135 Szukam pluginu chat
Napisano przez atdirmaq w 01.08.2012 13:44 w Szukam pluginu
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> // Counter for the SayText event. new count[32][32] new g_voice_status[2] public catch_say(id) { new reciever = read_data(0) //Reads the ID of the message recipient new sender = read_data(1) //Reads the ID of the sender of the message new message[151] //Variable for the message new channel[151] new sender_name[32] if (is_running("czero")||is_running("cstrike")) { read_data(2,channel,150) read_data(4,message,150) get_user_name(sender, sender_name, 31) } else { read_data(2,message,150) } // DEBUG. // console_print(0, "DEBUG MESSAGE: %s", message) // console_print(0, "DEBUG channel: %s", channel) // console_print(0, "DEBUG sender: %s, %i", sender_name, sender) // console_print(0, "DEBUG receiver: %i", reciever) //With the SayText event, the message is sent to the person who sent it last. //It's sent to everyone else before the sender recieves it. // Keeps count of who recieved the message count[sender][reciever] = 1 // If current SayText message is the last then... if (sender == reciever) { new player_count = get_playersnum() //Gets the number of players on the server new players[32] //Player IDs get_players(players, player_count, "c") for (new i = 0; i < player_count; i++) { // If the player is an admin... // If the player did not recieve the message then... if (count[sender][players[i]] != 1) { message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"),{0,0,0},players[i]) // Appends the ID of the sender to the message, so the engine knows what color to make the name. write_byte(sender) // Appends the message to the message (depending on the mod). if (is_running("czero")||is_running("cstrike")) { write_string(channel) write_string(sender_name) } write_string(message) message_end() } } return PLUGIN_CONTINUE } } public plugin_init(){ register_plugin("AdminListen","2.3x","/dev/ urandom") register_event("SayText","catch_say","b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_modules(){ require_module("engine") } // ********************* // VoiceComm Stuff // ********************* public voice_status(){ read_argv(1,g_voice_status,1) new player_count = get_playersnum() new players[32] //Player IDs get_players(players, player_count, "c") for (new i = 0; i < player_count; i++) { if (equal(g_voice_status,"0")) set_speak(players[i], 0) if (equal(g_voice_status,"1")) set_speak(players[i], 4) } }
edit na szybko, więc jak coś nie działa to przykra sprawa
#439017 szukam pluginu na wylaczenie vote
Napisano przez atdirmaq w 01.08.2012 09:12 w Szukam pluginu
co do mapchoosera to dodajesz ; przed nim i odblokowujesz nextmap.. w mapcycle dodajesz mapy
#438583 Czy to jest legalne?
Napisano przez atdirmaq w 31.07.2012 11:39 w OFF Topic
http://cs-reklama.pl na wzór tej stronki powstało wiele innych i jak widac nadal stoją
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika atdirmaq
- Regulamin