Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika M&M's

Odnotowano 30 pozycji dodanych przez M&M's (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 27.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#345372 Paski ładowania jak w diablo

Napisano przez M&M's w 06.01.2012 11:57 w Pytania

Witam czy byłby ktoś w stanie zrobić takie paski ładowania dla klas/perków np. Klasa która stoi w miejscu leci jej ten pasek na nożu szybkość ładowania się go zależy od inteligencji i każde załadowanie paska dodaje o 10 szybkosci ruchu > tworzy fireballa > jest niewidzialny podczas kucania z nozem itd...



#343738 [ŁATKA] Naprawa CurWeapon !

Napisano przez M&M's w 02.01.2012 16:11 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Ta łatka nic nie daje dalej errory :facepalm2: :facepalm2: :facepalm2: zapodam taką bez errorów ^D^
Pod:
new bool:freezetime = true;

Dodajemy:
new weaponname[22];


Podmieniamy cały
public CurWeapon(id)
na:
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new team = get_user_team(id);

if(team > 2)
return;

new bron = read_data(2);

new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);

if(!(1<<bron & bronie))
{
new param[2];
param[0] = id;
param[1] = bron;
set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
}

if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");

UstawSzybkosc(id);
}
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}


Pamiętajcie, aby na samym dole zostało:
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}


Nie musicie dziękować :^D :^D :^D



#329933 QTM CodMod Rozdawanie punktow po 10

Napisano przez M&M's w 04.12.2011 01:14 w Problemy

http://speedy.sh/tcbun/QTM-CodMod.sma
dodatkowo jest także "dodaj wszystko w..." :)



#329853 Edycja silnika cod w celu usunięciu domyślnej broni 'pistoletów'

Napisano przez M&M's w 03.12.2011 22:33 w Problemy

http://speedy.sh/3TE7y/QTM-CodMod.sma
Proszę :)



#329843 Wybuch dla klasy po śmierci

Napisano przez M&M's w 03.12.2011 22:22 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Wybuch zabija automatycznie?