Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika ka.linux

Odnotowano 13 pozycji dodanych przez ka.linux (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 22.06.2023 )


Sortuj według                Sortuj  

#720056 dobry router z qos do 200zł

Napisano przez ka.linux w 08.02.2016 13:03 w OFF Topic

TP-LINK TD-W8970 v3 

 

Posiadam i jestem z niego zadowolony, nie zrywa połączeń dobrze się sprawuje.




#719023 Menu blokowanie/odblokowywanie opcji

Napisano przez ka.linux w 25.01.2016 17:49 w Pytania

new tytul[25];
    format(tytul, 24, "Sklep by \rKmf!p^nHajsik: %i", cs_get_user_money(id));  // Tutaj masz wpisac, ale zrobie to za ciebie
    new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Menu");



#717182 Lagowanie menu w grze Counter-Strike GO

Napisano przez ka.linux w 31.12.2015 09:55 w Problemy

To występuje "prawie" u każdego ;)




#714663 Poszukiwana osoba która napiszę kilka pluginów, klas i perków do gry Counter...

Napisano przez ka.linux w 14.11.2015 15:09 w Pytania

Napisałem na pw;)




#703894 Własny opis broni dla klasy

Napisano przez ka.linux w 24.06.2015 12:05 w Pytania

Jest taka możliwość.




#697183 [ROZWIĄZANE] Prośba o Perk Cod Mod

Napisano przez ka.linux w 12.04.2015 16:51 w Prośby o Klasę/Perk

Weź przyklad ze starego coda i dodaj w ten sposób do silnika lub zrob osobny plugin z natywem.
I BD mial wszystko razem.



#694415 Nie dodaje uprawniej za zabicie

Napisano przez ka.linux w 27.03.2015 18:51 w Pluginy

Poprawione, paradiso dzięki za uwagę :]

#include <amxmodx>
#include <dhudmessage>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "VIP za zabojstwo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ka.linux"

new cvar_szansa;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, AUTHOR, VERSION)
    cvar_szansa = register_cvar("vip_szansa", "1"); // 1 = 1/1 (100%) na zdobycie
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Zabojstwo", 1);
}

public Zabojstwo(id, attacker)
{
    if(!is_user_connected(attacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
    {    
        if(random_num(1, get_pcvar_num(cvar_szansa)))
      {
            set_user_flags(attacker, ADMIN_LEVEL_E);
            set_dhudmessage(50, 160, 150, -1.0, 0.6, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5);
            show_dhudmessage(attacker, "Masz VIP'a do konca mapy!");
}
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}



#693797 Nie dodaje uprawniej za zabicie

Napisano przez ka.linux w 22.03.2015 08:22 w Pluginy

Trzymaj tak, próbuj na zapis w users.ini

 

#include <amxmodx>
#include <dhudmessage>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "VIP za zabojstwo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ka.linux"

new cvar_szansa;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, AUTHOR, VERSION)
    cvar_procent = register_cvar("vip_szansa", "1"); // 1 = 1/1 (100%) na zdobycie
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Zabojstwo", 1);
}

public Zabojstwo(id, attacker, shouldgib)
{
    if(!is_user_connected(attacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
    {    
        if(random_num(1, get_pcvar_num(cvar_szansa))
        {
            set_user_flags(attacker, ADMIN_LEVEL_E)
            set_dhudmessage(50, 160, 150, -1.0, 0.6, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5);
            show_dhudmessage(attacker, "Masz VIP'a do konca mapy!");
        }
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}



#693714 Menu broni po xxxx XP

Napisano przez ka.linux w 21.03.2015 16:08 w Pytania

Dodajesz np tak (w evencie odrodzenia gracza)

if(exp_gracza[id]<5) // exp_gracza czyli zamiast tego dodajesz zmienna z GunXPMod, a 5 to liczba ile exp'a musi mieć
{
MenuBroni(id) // podajesz public z menu tych broni
}

cała filozofia; ]

 

a jeśli masz

 

// Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.

gxm_level_style "0"
 
to zmień mapę, sprawdź pliki .cfg czy nie ma tego cvaru na 1.
 
Najlepiej wejdz na serwer wpisz amx_cvar gxm_level_styl 0
i czekaj do nastepnej rundy, sprawdz czy dziala jeśli nie to potrzeba poprawki.



#693713 [ROZWIĄZANE] Problem z komplikacją silnika Cod Mod

Napisano przez ka.linux w 21.03.2015 16:04 w Problemy

QTM_CodMod.sma(977) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "fProcent"   -- fProcent nigdzie nie został użyty
QTM_CodMod.sma(979) : error 017: undefined symbol "target" -- tutaj id bo to wiadomości u gracza
QTM_CodMod.sma(987) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "fProcent" -- to co wyżej
 
 
poprawny kod:
 
public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
{
    remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
    
    if(!is_user_alive(id))
{
    new target = pev(id, pev_iuser2);
    
    if(!target)
        return PLUGIN_CONTINUE;
            
    new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
    new Float:fProcent = 0.0;
    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
             
    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum] :MultiVice.pl^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i | 201^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
    
    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
    new Float:fProcent = 0.0;
    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum] :MultiVice.pl^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie :  %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 201]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}



#693711 Nie dodaje uprawniej za zabicie

Napisano przez ka.linux w 21.03.2015 16:00 w Pluginy

Trzymaj poprawnie, dodałem również cvar.

 

#include <amxmodx>
#include <dhudmessage>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "VIP za zabojstwo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ka.linux"

new cvar_procent;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, AUTHOR, VERSION)
    cvar_procent = register_cvar("vip_procent", "100"); // 100 = 1/1 zdobycie (100%)
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Zabojstwo", 1);
}

public Zabojstwo(id, attacker, shouldgib)
{
    if(!is_user_connected(attacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
    {    
        if(random(100) <= get_pcvar_num(cvar_procent))
        {
            set_user_flags(attacker, ADMIN_LEVEL_E)
            server_cmd("amx_reloadadmins")
            set_dhudmessage(50, 160, 150, -1.0, 0.6, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5);
            show_dhudmessage(attacker, "Masz VIP'a do konca mapy!");
        }
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}



#693198 [ROZWIĄZANE] Poszukuje FREELVL

Napisano przez ka.linux w 17.03.2015 14:52 w Pytania

Proszę gracz może tylko raz użyć i tylko na jednej klasie.

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

#pragma semicolon 1

#define MAX 32

new name[ MAX + 1 ][ MAX ],
plik_vault,
vaultkey[ 64 ],
vaultdata[ 256 ];

new bool:wziol_exp[ MAX + 1 ];

public plugin_init( ) {
    register_plugin( "Darmowy EXP", "1.0", "ka.linux" );
    plik_vault = nvault_open( "maexp" );
    register_clcmd("say /free","DajEXP");
}

public plugin_end( ) nvault_close( plik_vault );

public client_putinserver( id ) {
    wziol_exp[ id ] = false;
    name[ id ] = "";
    
    if( is_user_connected( id ) ){
        get_user_name( id , name[ id ], 31 );
        wczytaj_exp( id );
    }
}
public DajEXP(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(!wziol_exp[ id ])
    {
        cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+1000);
        client_print(id,3,"Dostales 1000 XP!");
        wziol_exp[ id ] = true;
    }
    else
        client_print(id,3,"Wykorzystales darmowy EXP lub juz go nie potrzebujesz");
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect( id ) {
    zapisz_exp( id );
    
    wziol_exp[ id ] = false;
    name[ id ] = "";
}


public wczytaj_exp( id ) {
    format( vaultkey, sizeof vaultkey - 1, "%s-m-", name[ id ] );
    format( vaultdata, sizeof vaultdata - 1,"%d",wziol_exp[ id ] );
    nvault_get( plik_vault, vaultkey, vaultdata, sizeof vaultdata - 1 );
    
    new wartosc[ 6 ];
    parse( vaultdata,wartosc, 5 );
    
    if( str_to_num( wartosc ) )
        wziol_exp[ id ] = true;
}  

public zapisz_exp( id ){
    if( wziol_exp[ id ] ){    
        format( vaultkey, sizeof vaultkey - 1, "%s-m-", name[ id ] ) ;
        format( vaultdata, sizeof vaultdata - 1, "1" );
        nvault_set( plik_vault, vaultkey, vaultdata );
    }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 



#689107 HP i speed do klasy, bez punktow statystyk

Napisano przez ka.linux w 17.02.2015 21:11 w Problemy

Jeśli nie chcesz by statystyki klasy występowały w statystykach to:

 

Silnik cod znajdz

public PrzydzielPunkty(id)

i zamień po prostu format'y na to:

    format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \y%i \r(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", inteligencja_gracza[id]+bonusowa_inteligencja_gracza[id]);
    format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \y%i \r(Zwieksza zdrowie)", zdrowie_gracza[id]+bonusowe_zdrowie_gracza[id]);
    format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \y%i \r(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]+bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id]);
    format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \y%i \r(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]+bonusowa_kondycja_gracza[id]);

I możesz dodać w klasie ile ci sie podoba, a w statystykach i tak nie będą pokazane te z klasy tylko (dodane + perki // z klasy (bonusowe) nie podstawa)